Nod lijst 15 t/m 21 Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari

15 januari
    Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk)
    Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5

16 januari
    Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM)
    Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje- ronde 2

17 januari
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking

18 januari
    Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1
    Mari3ke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24

19 januari
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk)
    JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3

wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Wennepen80 -37 jaar - 2e kindje - ronde9
    Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK)

20 januari

21 januari
    Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

Datumloos

Totaal: 19

Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

2. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Gisteren toch onverwachts een knalpositieve ovulatietest gehad (op cd 20!) en mijn ei dus niet gemist!

Nu weer aftellen op het wachtbankje! Ik probeer ook te wachten met testen tot mijn NOD, maar of het lukt...

Succes met wachten allemaal en degene die nog "aan de bak mogen" veel plezier!

Meliflua, moonchild en Pln vinden dit leuk.
  3. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het is persoon verschillend en op verschillende sites staat wat anders. Dit is wat mijn gyn mij heeft verteld .. maaar als je 48 u aanhoud en zorgt dat je die dagen gemeenschap hebt zit je goed toch?

4. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hoi Dames,

Ik heb net wat terug gelezen, maar ik ben zo'n zeef dat ik er niet veel van heb kunnen onthouden! excuus!

Ik wil graag met jullie mee kletsen, ondanks dat dit pas de eerste ronde is voor ons 2e kindje.
    Mijn nod staat op 16 januari. Ik zit al op het wachtbankje. Ik moet zeggen dat ik het spannend vind. Bij onze dochter was het met de eerste ronde direct raak en heb toen nooit de spanning gekend, omdat ik er niet vanuit ging.

Ik hoop dat 2018 voor ons allen een fantastisch zwanger jaar mag worden

Meliflua, Mari3ke en moonchild vinden dit leuk.
  5. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari

15 januari
    Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk)
    Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5

16 januari
    Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM)
    Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje- ronde 2
    Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1

17 januari
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking

18 januari
    Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1
    Mari3ke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24

19 januari
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk)
    JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3

wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Wennepen80 -37 jaar - 2e kindje - ronde9
    Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK)

20 januari

21 januari
    Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

Datumloos

Totaal: 20

Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    De gynaecoloog wou niet eens kijken:(
    Positieve ovulatietest zegt genoeg zei hij:mad:
    Temperatuur elke ochtend op het zelfde tijdstip voor het opstaan.
    En heb wel vaker de ovulatietesten van de action gebruikt maar deze ronde de clear blue van het zkh mee gekregen.

7. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @wennepen80
    Pff wat vervelend.. Merk dat er heel veel verschil is in welke gyn je treft.. De mijne heb ik mee samengewerkt toen ik leerling was op de zwangeren&kraamafdeling en is super direct en zakelijk.. eerste afspraak na de slechte echo heeft ze me ook echt heel bang gemaakt voor complicaties na de curretage. nu het dus al een paar maanden niet lukt vraag ik me steeds af of er niks mis is. Op aanraden van huisarts mag ik een echo laten maken maar durf geen afspraak te maken eigenlijk. Ik dacht dat een positieve ovutest nooit een garantie was voor een eisprong eigenlijk? Toch vind ik wel raar dat je gyn afgelopen week zei een folikel te zien, waarop ie vervolgens "bevestigd" dat ie is gesproken, en dat je nu pas een smiley hebt. Ben benieuwd hoe je temp nu gaat vervolgen dan. Ik hoop dat het deze ronde raak is voor jullie! Nu nog even gezellig maken dan!

8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    p.s. Ik kon na mijn opleiding alleen flexen op de zwangeren&kraam afdeling maar door de fusie gaan heel veel mensen weg.. Nu ben ik benaderd om daar te komen werken. Confronterend maar wel iets wat ik onwijs leuk zou vinden. Eens kijken wat ze mij kunnen bieden!

Meliflua vindt dit leuk.
  9. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @wennepen80 ben benieuwd naar je temp van morgen! Denk dat die dan hoger is. Spannend meid.

@Pln leuk en spannend! Lijkt me een hele leuke afdeling.

@Williie welkom! Hopelijk is het snel raak

10. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Wow wat is er alweer veel geschreven hier!
    Leuk om van ieder te lezen wat er gaande is!

@wennepen80 spannend hoor....en hier ook ervaring met verschil in gyn!

@Pln lijkt mij leuke afdeling om te werken, hoe confronterend het ook kan zijn.

@Williie welkom... herkenbaar een zeef zijn haha.

Hier om kwart voor 6 al wakker met buikkrampen...ik hoop maar dat er van alles gaande is daar binnen ;)
    Moet zeggen dat ik het nu toch echt wel heel spannend. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen zaten wij zo in de medische molen dat ik al wist of ik überhaupt een goede eisprong had gehad. Dat is nu maar gissen haha.

11. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    @Blosjes....spannend en wat goed dat je je ei niet gemist hebt!

Blosjes vindt dit leuk.
  12. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Dames, vinden jullie het erg als ik meeschrijf? Ik ga me nog niet op de NOD-lijst zetten, want sta er al op bij de volgende, maar heb geen idee wanneer ik mijn menstruatie moet verwachten.. net gestopt met de pil (20/12) dus verwacht het ergens tussen 17/1 en 24/1.. ik ga er proberen vanuit te gaan pas 24/1 en moest ik dan nog niet ongi geworden zijn ga ik pas proberen te testen gisteren wel een drupje bloedverlies (?) Kan dit van een eisprong zijn? Ga binnekort toch maar ovulatietesten halen want wordt hier onzeker van.. bij de eerste (wel andere man) 2 jaar over gedaan inclusief MMM

13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ja het is ook heel raar hoe het gelopen is.
    Eerst bevestiging krijgen dat mijn ei gesprongen was en nu dan pas mijn positieve ovulatietest.
    Mogelijk dat de vorige keer mijn cyste verdwenen is die ongeveer dezelfde grote had dan mijn follikel.
    En toevallig zaten ze langs elkaar, what are the chances of that :roflmao:

Maar wat leuk van je kans op de afdeling!
    Heel confronterend maar wel heel leuk werk lijkt me.

Pln vindt dit leuk.
  14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ps nog geen grote temperatuurstijging dus we gokken op vandaag een sprongetje en morgen de temperatuurstijging :thumup:

Pln vindt dit leuk.
  15. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    @Pln wat spannend een nieuwe baan. Lijkt me denk ik soms zwaar, maar ook wel erg mooi. Wat ga je precies doen?

Spannend dat we zo op het wachtbankje gaan allemaal! :D

@wennepen80 jouw gyn heeft niet door dat hij het zo juist alleen maar spannender maakt. Hoeveel moeite had het nou gekost om even te kijken. Jammer vind ik dat. Mensen stappen soms iets te makkelijk over gevoelens heen... maar goed, als de gyn op de testen vertrouwt dan doen! :)

Ik krijg al eelt op m’n duimen voor iedereen :p

16. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    welkom @Williie en @Nahlatje! Gezellig als jullie mee komen kletsen. Een drupje bloed heb ik zelf nooit tussendoor nahlatje. Heb jij dat zelf wel eens eerder gehad?

@wennepen80 : Jammer dat hij niet wilde kijken! Vandaag een sprongetje en dan hard duimen!

@Pln: Wat een bijzonder mooie werkplek lijkt mij dat. Een mooi compliment dat je gevraagd bent.
    En erg leuk dat jullie de 19e voor geregistreerd partnerschap gaan. Krijgen jullie dan dezelfde achternaam?

@Marinda83 : wat zal het fijn zijn voor jullie om deze keer zonder mmm zwanger te mogen worden! Inderdaad gissen naar je ei zo. :p

Ik ga mezelf na vandaag op het wachtbankje zetten hier. Normaal gesproken heb ik mijn ei op deze dag, maar ik heb het vermoeden dat mijn ei misschien zelfs al geweest is. Niets wijst er nog op dat hij nog moet komen. Misschien dat de ovulatietest vanmiddag iets anders laat zien.
    Nog een paar dagen kerstvakantie met de kinderen. Daarna is het weer gedaan met uitslapen. Haha slapen ze eindelijk uit, gaan we voor een 3e;).

17. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Kan het me niet meer inbeelden, maar had toen wel enorm wisselende cyclussen vorige keer.. weet ook totaal niet wat het anders kan zijn zo vroeg

18. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    @moonchild haha idd...slapen ze lekker uit gaan we voor een derde haha. Dat wordt weer omschakelen komende week. Ook wel lekker, weer aan het werk en in het ritme...meteen beetje afleiding tijdens het wachten!

moonchild vindt dit leuk.
  19. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Volgens mij kan het inderdaad van een eisprong geweest zijn. Dan kan je wel al eerder testen toch?:p:)

20. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Hoi meiden, sorry voor de stilte afgelopen dagen. Ik was wat druk met m’n zieke hier... Gelukkig gaat het sinds gisteren stukken beter met haar en heeft ze weer zin om te spelen en eropuit te gaan. :)

Welkom nieuwe dames!

@Pln wat leuk een nieuwe mogelijke baan! Confronterend zeker, maar ook heel mooi en zinvol werk lijkt me. En een verhuizing is ook mooi om naar uit te kijken. Mocht je zwanger zijn tzt dan kun je er lekker op los slaan met je nesteldrang. :p

@wennepen80 wat jammer dat de gyn niet wilde kijken... :mad: Ik hoop dat je eitje gauw springt en het alsnog raak is dan! Succes nog!

We hebben het woensdagochtend het voor het laatst gezellig gemaakt. Hoop dat het genoeg is geweest. M’n dochter slaapt al een week mega onrustig, dus gisteren kwam het er sowieso niet meer van.

Pln vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina