@Pln wat goed dat je zulke gesprekken hebt. Vaak helpt het enorm om bepaalde zaken uit te spreken, dan krijgt het meer vorm en blijken sommige dingen ineens minder groot dan ze in je hoofd leken. @wennepen80 wat gek zeemaat zie dat je wel eens eerder een hele lange cyclus hebt gehad. Hoop dat je toch snel je eisprong vindt!! Wat goed, bijna iedereen op het wachtbankje, nu de vervelende dagen! Knap dat veel van jullie willen/gaan wachten met testen. Hier blijft het stug 9dpo, dus dat is volgende week zondag.
Bedankt voor jullie lieve reacties dames! Ik zal een kleine toelichting geven.. op het moment zit ik (door privé redenen) niet lekker in mn vel, en mn partner eigenlijk nog minder.. Om mij heen zie ik genoeg mensen die daarmee lopen (of zelfs echt psychische aandoeningen eraan over hebben gehouden), heb daarom nu aan de bel getrokken. Daarom willen we nu ff een "pauze" inlassen. Het is niet dusdanig erg hoor maar vind het belangrijk dat je je beide goed voelt. Vooral ik als vrouw zijnde, waarbij dan de nodige hormonen op zouden spelen tijdens een zwangerschap. Bij ons 1e kindje (gelukkig) weinig last gehad van de hormonen, maar je weet nooit hoe dat bij een volgende zwangerschap is natuurlijk. Voor jullie (nogmaals) heel veel succes, ik hoop op heel veel positieve testen deze maand voor jullie!
@Desse Ik zou vandaag nog wel gaan klussen! @bambiniheart Ik ben het eens met @wennepen80 en @Pln @Pln heftige vraag! Vind het goed van je dat je het uit kon spreken! @wennepen80 Succes! Hopelijk gauw een ei. Veel gezelligheid
@Pln @wennepen80 @Mamaaa30 @moonchild @Williie goedenmorgen ik begrijp wat jullie zeggen; maar waarom zou ik hier zijn als ik een negatieve test zou willen? Ik wil dolgraag een kleintje en mama worden dus het is meer dan welkom en ik voel me er klaar voor. Excuses voor de woordkeus ik wilde niemand zich rot laten voelen maar het is mijn partner die nog niet voor een kleintje kiest. Al weet ik zeker dat hij een prima Papa zou zijn, ik hoop op een wonder
@Mari3ke dankjewel! !! Iedereen veel geluk toegewenst dit nieuwe jaar !! En ik hoop op een roze maand x
Kijk dat brengt wat duidelijkheid Het was niet rottig bedoeld maar de manier waarop je je verhaal schreef bracht het denk ik wat onduidelijkheid. Jammer dat je partner er nog niet klaar voor is, weet hij wel dat er een kans is? Lijkt me niet onverstandig, misschien schrikt ie als je straks wel zwanger blijkt te zijn. succes!
Hmm.. nog te vroeg gok ik ik twijfel een beetje aan hoeveel dpo ik dacht 7 dpo maar vanmorgen even zitten kijken en het zou ook 8 dpo kunnen zijn. maakt ook niet uit want dat is hoe dan ook te vroeg voor kwaaltjes, maar mijn hemel ik ben kotsmisselijk!!
Dan zit ik toch wel goed denk ik hihi...op 1 en 2 jan een positieve ovu test...30 dec, 1 en 2 jan hebben we het gezellig gehad. Daarna kwam het er niet meer van. @wennepen80 pfff dat wachten is echt killing heh! Succes!
@Pln wat ontzettend dapper en goed dat je die gesprekken voert! Toen ik bang was voor het terugkeren van mijn huidkanker heb ik ook heel veel gesprekken gevoerd. Het werkt echt. Ik sta zo anders in het leven! Dat verhaaltje gaf mij wel even duidelijkheid van wanneer je op zijn vruchtbaarst bent. Dankjewel, ik weet even niet meer wie hem postte. @wennepen80 mag je ook nog weer naar de gyn als je toch geen piek gaat vinden? Ik hoop het toch gauw voor je! 7, 8 ,9 dpo ik heb straks geen controle meer over mezelf. Vreselijk Ik voel daarentegen niets. Had een week lang het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, maar nu niks meer. @Pln denk je dat je misselijkheid ergens op zou kunnen duiden?? Hoort zoiets nu ook al zo te zijn? Of is dat antwoord, zoals op elke vraag bijna xD, dat is bij iedereen weer anders . Iedereen een fijn weekend!
Hoi allemaal, Ik schrijf even mee.. of wacht even mee. NOD is 16 januari. Vorige maand licht positief getest maar testen liepen al snel weer af. Toen besloten er echt weer voor te gaan. Dus nu ronde 2 voor kindje 2. 3 januari was mijn ei en heb het 2 en 4 heel gezellig gehad. Nu dus wachten wachten....
NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 16 januari Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje- ronde 2 Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 17 januari 18 januari Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1 Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Mari3ke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Bambiniheart- 29 jaar- 1e kindje- ronde 1 19 januari Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3 wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wennepen80 -37 jaar - 2e kindje - ronde9 Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 20 januari 21 januari Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 21 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Haha ja ik heb niet echt vertrouwen in mn ovulatietesten van de action deze ronde ik denk nu 7/8 dpo maar dat is wel echt heel vroeg. Bij mn miskraam voelde ik me net zo maar was toen 5 weken zwanger. Vanaf de innesteling kun je misselijk worden dan word er hcg aangemaakt. Ik lees alleen verschillende verhalen over wanneer een innesteling plaats kan vinden. Tussen 5 en 12 dpo of pas vanaf 9dpo.. hm. Ik mag niet testen voor dinsdag van mezelf!!
@bambiniheart bedankt voor je duidelijkheid. Jammer dat jullie er nog niet samen over eens zijn. Hopelijk zal hij wel blij zijn, mocht het raak zijn. @Pln Ik heb ook wel eens gelezen dat de innesteling tussen de 5 & 12 dpo plaats vind. Maar je leest zoveel verschillende dingen. @Nextstep Welkom!
Ja inderdaad veelste veel verschillende dingen. Dat maakt het onduidelijk. Maar goed eigenlijk moeten we gewoon geduld hebben haha! Ik ga er vanuit dat mijn misselijkheidsklachten van de nachtdienst komen gezien ik vorige keer bij mijn mk pas in de 5de week symptomen kreeg.
@bambiniheart jeetje dat lijkt mij best lastig als je partner er niet hetzelfde in staat als jij! En al die verschillende dingen...zo onduidelijk. Daar lees je dit en ergens anders weer dat...pfff. En dan je eigen lijf...of je denkt van alles te voelen of toch weer niet...of zal ik het mij inbeelden....of komt het omdat ik graag iets wil voelen. Whaaaa die onzekerheid....eigenlijk best killing heh
@Nextstep welkom. Wacht gezellig mee. Wat rot dat je vorige maand teruglopende testen had. @Pln ben je vaker misselijk van de nachtdiensten? Het klinkt hoopvol! @bambiniheart : iedereen is welkom hier. Hier ook een man die de wens iedere keer later had dan ik. @Mari3ke geen klachtjes zegt nog niets. Haha heerlijk...ongeleidde projectielen zijn we straks met testen.
@moonchild alleen aan t einde van mn dienst welrens een vlaag van misselijkheid en dan kruip ik snel mn bed in, als ik wakker word is dat over maar ben gisteren uit de nacht gekomen dus gisteravond vrij en vandaag ook weer. Ik hou het wel even op de nachtdiensten het is nog erg vroeg hoor! Geduld
Dag allemaal! Zonet mezelf op her wachtbankje gezet. We hebben vrolijk ons best gedaan en ik volg (nu al ) goed hoe mijn lichaam zich gedraagt! Ik ben te benieuwd hoe het zal lopen! Succes allemaal, op naar een dubbel gestreept goed begin van 2018!
Hier al 2 dagen enorm chagrijnig :/ Ook menstruatiekrampen, maar dan minder erg, maar ik weet dus niet wanneer mijn NOD juist is, want eerste ronde na pilstop