Nod lijst 15 t/m 21 Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    We zullen het zien :|:cool:
    Allemaal die fotootjes van testen. Ik vind het nu al spannend. Leuk dit zo te delen met jullie, ik leef met iedereen al mee.

moonchild en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  2. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    368
    63
    Vrouw
    @moonchild dankjewel, gelukkig praten we er met enige regelmaat over dus alles komt goed.. ik denk dat het in zijn hoofd er anders aan toe gaat dan die van mij.. ik heb best stevige "moederdrang gevoelens" en daarbij slaat mijn hoofdje ook wel eens op hol voorgaande jaren had ik dat helemaal niet. Heel vreemd alsof "het kriebelt" ofzo.

moonchild vindt dit leuk.
  3. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Wanneer gaan jullie testen? Ik heb net gezien dat ik de vorige keer op 9dpo positief testte...

Pln vindt dit leuk.
  4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Mari3ke Ik ga denk ik donderdag 18 testen. Dat is een dag voor mijn nod. Ik heb het idee dat mijn ei eerder is gesprongen, dus misschien klopt het dan precies :p.

Ik kijk ook al heel erg uit naar alle foto's. Lekker turen met elkaar omdat we ons niet kunnen bedwingen;).

Pln vindt dit leuk.
  5. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dinsdag 9 januari 9/10 dpo.

Mari3ke vindt dit leuk.
  6. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

@Pln de echt spannende dagen beginnen nu dus! Innesteling duim duim. Ik hoop op een mooie test van jou komende week! Wat spannend die misselijkheid. Je gaat natuurlijk overal iets achter zoeken, maar wie weet is er al iets gaande...! :rolleyes:

@Marinda83 goed gemikt zo te lezen! Succes! :thumup:

@Jajo lief, dankjewel. Vreemd hoe data soms zo samenvallen. Ik hoop voor jou ook heel hard dat deze maand mooi nieuws brengt. :)

@moonchild welkom op het wachtbankje! Jij bent ook zo heerlijk ongeduldig hihi.

Ik heb er nog over nagedacht en ik ken mezelf... Ik houd het niet uit tot maandag 15. :roflmao: Dus ik ga zaterdag 13 voor het eerst testen met 10 dpo. :o:

Jajo, Marinda83 en Mari3ke vinden dit leuk.
  7. Mamaaa30

#267 Mamaaa30, 6 jan 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jan 2018
    NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari

15 januari
    Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk)
    Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5

16 januari
    Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM)
    Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje- ronde 2
    Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1

17 januari

18 januari
    Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking
    Mari3ke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24
    Bambiniheart- 29 jaar- 1e kindje- ronde 1

19 januari
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk)
    JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3

wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Wennepen80 -37 jaar - 2e kindje - ronde9
    Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK)

20 januari

21 januari
    Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

Totaal: 20

Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

8. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Waaah spannend volgende week hoop ik ook voor jou op een positieve test. Dankjewel! Ik hoop het ook maar ik wacht nu wel rustig af anders maak ik mezelf gek. Ben nog steeds misselijk maar geen oprisping meer gehad vanavond en wel iets gegeten!

Mari3ke en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  9. Mamaaa30

@Pln dankjewel! Ik ga komende week zoveel mogelijk afleiding zoeken anders ga ik veel te veel gissen en zo. Ik voel al wat gerommel, maar dat kan nog niks betekenen met 3 dpo hihi. Bij m’n dochter had ik 7 dpo duidelijke innestelingskrampen, viel echt op. We gaan het meemaken!

Pln en Mari3ke vinden dit leuk.
  10. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari

15 januari
    Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk)
    Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5

16 januari
    Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM)
    Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje- ronde 2
    Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1

17 januari

18 januari
    Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking
    Mari3ke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24
    Bambiniheart- 29 jaar- 1e kindje- ronde 1

19 januari
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk)
    JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3
    wolky84 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1

RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Wennepen80 -37 jaar - 2e kindje - ronde9
    Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK)

20 januari

21 januari
    Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

Totaal: 20

Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ja inderdaad eens vaker een hele lange cyclus gehad.. (214 dagen;))
    Maar toen ook geen eigen eisprong en niet aan de clomid. Nu wel gelukkig maar dat geeft dus nog geen zekerheid helaas.

12. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik ben onder controle bij de gynaecoloog.
    Mocht ik over 2 weken geen positieve test of ongesteldheid hebben dan weer contact op nemen en dan misschien provera en weer opnieuw beginnen met clomid slikken

13. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Ahhh ik moet veel inhalen met lezen! Beetje druk geweest afgelopen dagen. Maar ook hier nu echt op het wachtbankje. Geen positieve ovu test gehad maar verder alles volgens het boekje dus als het goed is moet morgen mijn temp verder stijgen en dan afwachten maar!
    Gezelligheid genoeg gehad de hele week dus daar zal ‘t niet aan liggen :p

Ik voel verder niks bijzonders geloof ik....dus ik ga op NOD pas testen want anders maak ik mezelf gek en ik zou het bijna bizar vinden als het in één keer raak is. Het kan natuurlijk, en ik hoop het ook echt, maar ik wil ook voorlopig nog relaxed hier in staan.

Heb het dit weekend wel 1 vriendin verteld dat we er nu vol voor gaan. Dat was fijn want het is straks toch fijn als ik in ieder geval iemand heb om mijn zenuwen mee te delen hihi.

Op naar een spannende tijd! Ik duim voor jullie allemaal en kan niet wachten om dadelijk alle berichtjes en testen te zien.

Liefs!

Mamaaa30 en moonchild vinden dit leuk.
  14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ik ga op 18 januari testen denk ik.
    Gaan de 19e een weekendje richting centerparcs Duitsland met mijn man en kleine en wil dan wel uitsluitsel hebben.
    Maar tot nu toe nog geen eisprong gehad dus we wachten nog wel even.

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  15. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Zo spannend allemaal en ook zo fijn en leuk om jullie verhalen te lezen!

Ik probeer te wachten tot de 16e. Heb een vreemd trekkend gevoel in mijn baarmoeder. Normaal altijd wel veel pijnklachten in eierstokken/baarmoeder dus probeer mijzelf maar voor te houden dat het niks zal zijn. Het is nog vroeg, pas de 2e ronde, andere zwangerschappen met medische hulp bla bla bla.... soort van zelfbescherming denk ik....dan kan het straks alleen maar mee vallen met testen.

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  16. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    En nog steeds geen eisprong :(

17. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Ooow jij wordt wel opnde proef gesteld zeg! Succes!

18. Mamaaa30

Goedemorgen!

Voor het eerst in een week nu 2 nachten heerlijk geslapen. Wat een verademing...

@wennepen80 sorry ik was jou gisteren vergeten! Klinkt als een goed plan, maar wat gek met die testen. Hoop dat je donderdag gewoon positief test!

19. Mamaaa30

@wennepen80 o jeetje zeg wat rot! Nog steeds geen eisprong...poe...

20. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @wennepen80 had je al clomid met die cyclus van 70 dagen? Wat vervelend zeg dat je nog steeds je eisprong niet gevonden hebt.

@bambiniheart als die eierstokken eenmaal beginnen te rammelen kan je daar weinig aan doen. Dan is wachten zo moeilijk.

@Pln je kan misselijk zijn van de progesteron.

@Nextstep welkom, wat leuk wij hebben eerder met elkaar in een NOD groepje gezeten 2 jaar terug of zo.

@Wolky84 je weet het niet meid, een vriendin van mij is alle 3 de keren in de eerste ronde zwanger geworden. Dus het kan zeker!

Hier alles rustig, nu 2 dpo. Volgende week zondag kan ik testen. Nu ook nog helemaal geen drang en vind deze eerste dagen na mijn eisprong nooit zo’n probleem

Deel Deze Pagina