Die cyclus is opgesplitst want ff doet geen berekeningen meer vanaf een bebaard aantal dagen dus. Maar nee toen had ik nog geen clomid. Het is bekend van clomid dat je follikelen wat langer door kunnen groeien. En daarbij zag ze pas de laatste week van december dat er iets aan het groeien was. 29/12 was mijn follikel 17mm. En ze groeien gemiddeld 1/2mm per dag. Dat betekend dat ik nu toch een flink ei mag hebben Ik heb nog steeds geduld. Bel als ik niet ongi word of geen temp stijging gezien heb na het weekendje weg op.
Ja zou ik zeker doen @wennepen80, blijf je ook je ovulatietesten gebruiken? Ik heb 1x gehad vlak na de bevalling van B* dat ik wel een piek had maar geen eisprong toen heb ik op dag 21 en dag 27 een positieve test gehad en pas na de 2e piek een tempstijging. Misschien heeft je lijf het wel geprobeerd, maar is het niet gelukt en probeert je lijf het een deze dagen nog een keer. Ga enorm voor je duimen. Want dat gekl**t met je cyclus is natuurlijk iets om enorm chagrijnig en moedeloos van te worden!
@Mari3ke Ik wil echt pas op mijn nod testen.. Maar ik denk dat het de zaterdag al word. 11 dpo @wennepen80 Ik blijf voor je duimen dat je gauw een eisprong hebt Ik heb sinds gisteravond heel erg een spierpijn gevoel.
@Jajo Nee klopt ook helemaal, wie weet is het meteen raak. We hebben er wel ons best voor gedaan in ieder geval @wennepen80 Ik duim ook mee voor je! Jouw geduld wordt aardig getest zo. Hoop dat het morgen of overmorgen ineens raak mag zijn. Hier sinds vanochtend temp. stijging zoals verwacht.
Ik vind het ook spannend. Sommigen kunnen al bijna testen dus! Ik ga denk ik testen vanaf 10 dpo dat is vanaf 16 januari. Mijn NOD is denk ik eerder dan hier staat, mijn ovulatie was ook wat eerder. Ik heb al aardig wat testen in huis dus die moet ik ook gebruiken We zijn er nu zo echt voor gegaan, dan heb ik ook geen geduld om te wachten tot mijn NOD. Gisteravond nog een keer gezellig gemaakt en mijn vriend had niet veel stress dus ben ik al heel blij mee. Toen we voor ons eerste kindje gingen was dat wel zo.
@Jajo ik denk dat ik gewoon iets onder de leden heb. Zit alweer heel de dag mn oprispingen tegen te houden. Herken dit niet van andere cyclussen. Weet iemand of het kan zijn dat ik nu pas helemaal hersteld ben van de curretage? Ik had vorige maand voor t eerst pas weer vruchtbaar slijm enzo dat gevoel had ik een beetje. Ben wel echt benieuwd en zenuwachtig voor als het straks wel echt raak zou zijn. Ik denk steeds het zal wel niet maar nu dacht ik vanmorgen wat nou als het ergens de komende maanden wel ineens zo is haha
Ja, wel 1,5 jaar terug maar een reeks ‘positieve’ testen/ indrooglijntjes en niet zwanger. Ik gebruik ze niet meer... @wennepen80 : dat je dat nog weet Haha! Maar zou heel goed kunnen ja. Moet weer even wennen hoor aan die malle molen.
Dankjewel! dan ga ik ze pas gebruiken tegen mn nod aan en niet 6 dagen vooraf zoals ze zeggen dat dat zou kunnen! Dan ben je alleen maar aan het turen. De eerste keer dat ik ze gebruikte 4 dagen voor nod twijfelde ik of het indroog was maar toen was ik wel zwanger, helaas een mk met 10 wk.
Sorry Jajo bedoel ik @Pln: das mijn ervaring he.. wil niet zeggen dat t slechte testen zijn maar ik ben er iig niet tevreden over
@wennepen80 je wordt wel erg op de proef gesteld. Ik hoop dat het er nu toch snel aankomt! Ik had net een hele erg steek in de streek van mijn baarmoeder, misschien linker eileider. En nog steeds buikpijn dat ik ongesteld moet worden. Anderen die dit ook ervaren?
Hoeveel dpo en wanneer is je nod? Ik had ook wat kleine steekjes on mn onderbuik maar kunnen goed van mn darmen komen die rommelen al 2 dagen.. lig nu al in bed 2x moeten spugen blegh. Hoopvolle ogen van mn schoonouders toen ik naar de wc rende en zei dat ik misselijk was. Ik hoop t want het is geen pretje zo.
Oh jakkes. Niks aan zo beroerd zijn! Laten we hopen dat het door iets anders komt! Het was geen klein steekje, ik zakte door mn knieën van de pijn. Het was wel meteen voorbij. Achteraf denk ik dat ik te snel van mijn stoel opstond, maar normaliter gebeurd dat dan niet. Ik zou in de buurt van de innesteling moeten zitten. Maar ik weet niet of ik wel een eisprong heb gehad. Heb wel een piek gevonden met testen maar ik had al de hele week buikpijn. Nu iets minder maar zeurt nog steeds. Ik denk zelf dat het deze ronde niets wordt. Ik ben pas net van de pil af en mijn lichaam zal toch wel anders zijn na mijn vorige zwangerschap. Ondanks dat alles kapot was wat kapot kon gaan tijdens de bevalling wil ik het heel graag nog een keer maar goed... nog even geduld.. anders maar even bloed laten prikken of ontstekingswaarden.
Vaak is het niet zo dat je een innesteling kan voelen.. een ovulatie wel. Ik ben bang dat het niet van een innesteling is geweest als het zo'n pijn deed.. als het echt zeer blijft doen even HA contacten. Als het rechts zou zijn zou ik aan je blinde darm denken.. hmm onze lichamen kunnen ons flink verassen hoor.
Ik heb dat zelf altijd als mijn ei komt. Flinke steken ongeveer 5 minuten en daarna wat zeurderig. Ik zou t misschien toch nog maar even gezellig maken dan??
Ik weet nog goed van mijn vorige zwangerschap dat ik 13 rondes lang vanalles voelde en alles als een symptoom zag De ronde dat ik zwanger was voelde ik juist helemaal niks. Wel had ik het gevoel dat het raak was. Kan het niet omschrijven maar ik wist het gewoon.
Pff ja het kan vanalles zijn XD. Ik wacht het keurig af. Eisprong kan niet want cervixslijm is ook al in verder stadium. Ik zie het ook wel. Nu chocola en bzv!
Ik dacht bij mijn mk niks te voelen en was verbaast toen ik positief testen. Achteraf had ik wel degelijk symptomen. Ben van week 5 tot 12 (dat was na de curretage) beroerd geweest. Ik heb deze ronde voordat ik misselijk werd echt al wel een goed gevoel. Maar ik probeer er niet teveel op te hopen het kan nog alle kanten op maar mn gevoel segt dat t een deze maanden raak gaat zijn ook al is dat misschien nog niet deze ronde!
Hoi meiden! Ik ben even een paar dagen afwezig geweest vanwege drukke dagen, en ik heb nog geen vervangende laptop. Via m'n telefoon vind ik het toch wat lastiger. Sorry ik ga niet alle 159 gemiste berichten teruglezen Ik heb net een dikke positieve ovulatietest gehad, dus mijn Nod verplaatst zich van de 19e naar de 21e. Weer een vrij lange cyclus van vermoedelijk 33 dagen. Schommelt enorm hier! Voor m'n eerste zwangerschap nooit last van gehad, maar nu helaas wel. Herkenbaar voor iemand? @Nextstep ik weer precies wat voor gevoel je hebt gehad! Heel apart is dat.