Nod lijst 15 t/m 21 Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    TESTDRANG! Hahaha

We hebben dit dus uiteindelijk allemaal. :|:D

Spannend zo’n test doen @wennepen80! Ga je morgen nog een keer?

Ik hoop gauw veel mooie testen te zien van iedereen.

Vandaag had ik een hele rare ervaring. Ik was net klaar met de laatste les en ik was gesloopt. Ik stortte helemaal in qua energie. Shaken en ook erg koud. Het gaat nu wel maar ben heel erg emotioneel over dingen. Nu licht bloedverlies bij vegen. Echt minimaal! Maar wel een beetje. Hopelijk niet dat ik nu al ongesteld ga worden want dan ben ik wel zeker een week te vroeg!

Hoe gaat het met jullie allemaal? :)

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  2. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Handig dat overzichtje!!

Hier mega drukke dag gehad. Weinig kunnen denken en twijfelen aan al die kwaaltjes zwangerschaps, ongi of tussen de oren gerelateerd haha. Nu lekker geïnstalleerd op de bank.
    Heb wat vage steken links in mijn buik, echt heel laag. Verder weinig kwaaltjes. Ik weet nog steeds niet of ik voor nod ga testen.
    Kun je met kruidvat 2v5 voor nod testen of heb je dan echt early test nodig?

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  3. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Dat bloedverlies klinkt heeeeel erg als innesteling! Raar en vervelend dat je je zo wankel voelde, niet leuk!

Mari3ke vindt dit leuk.
  4. Mamaaa30

Dit is de enige test waarmee ik voor NOD ooit positief heb getest, meestal met 10-11 dpo en heel licht. Kan dus zeker!

Mari3ke vindt dit leuk.
  5. Mamaaa30

@Mila27 he meid wat rot dat je cyclus zo de kluts kwijt is en zo beinvloedbaar is door spanning. Als het aanhoudt zou ik een keer naar de huisarts gaan. Hoeveel spanning heb je en kun je ook goed ontspannen? Ik had zelf ook veel stress tijdens verbouwing en verhuizing, maar m’n cyclus beinvloedde het niet echt geloof ik. Maar wel heel erg belangrijk om rust en ontspanning te kunnen vinden, want je moet toch een periode doorkomen met die stress.

6. Mamaaa30

Ik was vandaag erg misselijk tot een uur of drie. Nu juist een menstruatieachtig gevoel. Rond deze tijd in m’n cyclus is dat vaak juist een goed teken, dus ik hoop het heel erg... Duim voor ons allemaal!!! Ben benieuwd naar testen morgen van @Pln en @wennepen80! Gaan jullie testen en nog andere testers? Ik zie mezelf er voor aan om in m’n ochtendsufheid een test te gaan doen, op een soort automatische piloot. :roflmao:

Mari3ke vindt dit leuk.
  7. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    Wat voor testen gebruiken jullie als je voor nod test?

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Spannend allemaal meiden!! Ik ga zondag pas testen, maar zit nu ook pas op 4 dpo.

@Marinda83 ik test altijd met de k2v5

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  9. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Spannend! Dit zijn wel symptomen die ik had bij mijn eerste zwangerschap.

Hier alles goed. Voor het eerst weer gewerkt na de vakantie. Half zes opstaan was even lastig. Maar fijn om weer bezig te zijn en veel afleiding te hebben.
    Verder de hele dag rode wangen. Maar geen kramp meer. Het is nog veel te vroeg ook allemaal bij mij. Maar een beetje hopen is altijd leuk.

Ik kan niet wachten op de eerste positieve testen hier meiden:).

Mari3ke en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  10. Mamaaa30

Kruidvat 2 voor 5. Action is minder gevoelig. Etos al helemaal.

Mari3ke vindt dit leuk.
  11. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik dan morgen ook maar naar de kruidvat ga. Tenzij ze uitverkocht zijn :roflmao::roflmao:

*oh mijn God mijn laptop start vanuit het niets opnieuw op, laat niet mijn onopgeslagen bestanden weg zijn*

@Mamaaa30 misselijk, kramp... :rolleyes:

moonchild, Mamaaa30 en Marinda83 vinden dit leuk.
  12. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Kimmie89 mocht het nodig zijn, wil ik dat ook gaan doen.

@Mamaaa30 Thanks voor het handige lijstje!
    Spannend die kwaaltjes! Je denkt er nu zoveel bij he

@wennepen80 helaas. Ik zie ook niks. Hopelijk gauw een positieve test!

@Pln Ik kan me heel eerlijk gezegd niet meer bedenken hoe m'n afscheiding was tijdens mn vorige zwangerschap.

@Wolky84 dat zou idd een super verrassing zijn! Hopelijk is de test positief!

@Mari3ke kan idd maar zo de innesteling zijn. Ik hoop het voor je!

Ik heb vanavond toch maar testen besteld. Moest toch luiers bestellen voor dochter, dus ook maar gelijk Kruidvat 2v5 in mn winkelmandje gegooid. Als het goed is, komen ze morgen binnen. Hopelijk kan k de verleiding om eerder dan zaterdag te testen weerstaan. Maar ben bang van niet.

De spanning begint aardig op te lopen, best grappig om te zien.

Hopelijk zien we gauw de eerste positieve test in dit NOD groepje!

moonchild en Marinda83 vinden dit leuk.
  13. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oooh wat spannend, ik krijg ook mega testdrang! Ik ben benieuwd naar jullie testen:)

Hier weer een brok in mijn keel, en echt veel witte afscheiding nog nooit zo meegemaakt dus ik ben benieuwd. Verder wat rare krampjes ene keer links andere keer rechts maar niet zoals ik krampen heb bij menstruatie. Misschien morgen testen.. nog 4 dagen te gaan dan!

14. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw
  15. Mamaaa30

Kan gebeuren toch, dan zet je jezelf er weer op...?

Williie vindt dit leuk.
  16. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw
    Laat maar zitten.

17. Mamaaa30

Wat een rare reactie. Ik zie nu dat je er nooit op hebt gestaan. Waarschijnlijk omdat je schreef dat je NOD 17 februari is. Succes in een ander groepje! :D :thumup:

Williie vindt dit leuk.
  18. Muisjemuis

Muisjemuis Actief lid

15 nov 2017
    137
    55
    28
    Vrouw

Ik wens je ook veel succes!

19. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Pln met al jou kwaaltjes had ik allang getest! Knap dat je je kan bedwingen!

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  20. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    368
    63
    Vrouw
    Ik probeer zo lang mogelijk te wachten met testen, heb 1 vroegtest in huis en 1 voor 4 dagen voor nod (dus vanaf 14 jan)... ik voel me wel een beetje raar deze maand, wie weet is het gewoon een beetje spanning...

*waterige afscheiding (durf nog niet te zeggen dat het heel anders is dan normaal) niet de hele dag maar af en toe "voel ik het"
    * kramp in mijn buik en het voelt "warm"
    * kom sinds eergister wat lastig in slaap omdat ik mijn draai niet kan vinden ivb met rug (normaal het ik dat 3 dagen voor NOD)
    * striemen van mijn BH op voorkant borsten (zijn dit misschien de "kerstkilo's'' van het eten of misschien? )

Anyway zit nu 6dpo

Ik gun jullie het allerbeste en hoop dat het lukt om nog even te wachten zodat de kans op een positieve test groter is !

Liefsss

moonchild vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina