Wat erg pln. Ik vind het zo vervelend voor je ik denk aan je. Hou vol ! De volgende keer is het raak! Zijn er nog dames die getest hebben ?
Wat een rot gevoel. Iedereen is bang dat zo iets gaat gebeuren. En als het mis gaat sta je er pas echt bij stil. Het leven is iets heel kwetsbaars. Ik ben wel gelovig en ik denk dat zo iets als een straf niet bestaat. Er zijn mensen die nooit kinderen kunnen krijgen zonder reden. Het is geen straf maar gewoon pech. Zulke dingen horen bij het leven. Iedereen maakt vroeg of laat erge dingen mee
@Pln He bah!! Knuffel! Zou ook zeker even naar de huisarts gaan. Al is het maar om je toch nog even gerust te stellen. Het komt echt goed: dat moet gewoon! Ook ik moet wel ff slikken hier af en toe; krijg echt kippenvel van sommige verhalen. Maar ik ben super blij dat jullie zo hier op het forum een plekje hebben waar je dat ook echt kunt delen. Want "in het dagelijks leven" lijkt me dat soms toch ook lastig. Dus gewoon lekker blijven doen. Daarom voor alle meiden een hele dikke vette knuffel! Ik zeg: GROUPHUG! haha Ik zit nu 5dpo en man, man, wat heb ik een rugpijn ineens sinds gisteren. Gok dat het van de yoga komt maar het is echt van die zeurende lage rugpijn dus ik vrees dat ik gewoon kei hard richting de PMS symptomen ga. Stom: ik wil echt niet!!! Tot nu toe was ik er niet echt mee bezig maar juist nu zit ik er veel mee in mijn hoofd....gelukkig super drukke dag vandaag dus lekker veel afleiding. Liefs!
Alhoewel ik nog thuis ben gebleven geloof ik dat ik qua griep het ergste heb gehad. In ieder geval neemt die idiote koorts wat af (gisteren zelfs 39.7). Nu nog wel aan de PCM dus ik ben erg benieuwd hoe en wat mijn lijf verteld als ik die niet meer zou slikken. Enfin, vandaag uitrusten! Is iedereen zo verstandig om niet (te) vroeg te testen? Knap zeg
@Pln ah nee toch! Wat onwijs balen! Idd, langs de huisarts! Ik wens je heel veel geluk in de volgende ronde!
@Williie hier ook dag 9 of 10 dpo en @Miesje83 ik wil niet te vroeg testen...en hoop echt dat ik dat vol hou.
Ik ben benieuwd! Ik wil ook testen maar met 5 dpo heeft dat geen zin.. pff ongeduldig weer. Vandaag kv testen kopen en twee clearblue voor als het raak is dat ik het kan volgen. Heb nog zwanger en kids testen liggen 6 dagen voor NOD, maar ik weet niet of ik die kan vertrouwen dus dan ga ik ze samen doen met de kv testen kan ik zien hoe goed ze werken
Ik heb nu alleen een action test in huis....wil vandaag of morgen nog wel even langs de kruidvat...je kan het maar in huis hebben heh haha
Jaaa grouphug!!! Heel fijn om hier inderdaad erover te kunnen praten. In het dagelijks leven heb ik het er alleen met hele close mensen over. Spannende komende dagen met testen! Ik ga er morgen eentje wagen en ben dan 9 DPO! Die van z&k vind ik heel irritant met zo’n mini venstertje en bovendien minder duidelijk dan kv.
In het kader van overal over kunnen kletsen heb ik een vraagje: Sinds mijn vorige zwangerschap heb ik eigenlijk nooit meer last van zere borsten. Daarvoor had ik daar altijd erge last van tijdens mijn mentruatie. Maar nu zijn ze een beetje koos-gevoelloos. Ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven en ik moet zeggen dat ze er ook niet meer zo stralend uitzien als voor de zwangerschap. Maar herkennen jullie dit?