Nod lijst 15 t/m 21 Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @Pln klote zeg weer meis:$
    Idd een afspraak maken bij de ha is nooit slecht.
    Zit zelf als bijna een jaar in de mmm en voel me wel op mijn plek daar.
    Dan heb je echt het gevoel dat er iets gebeurd.

Pln vindt dit leuk.
  2. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    @wennepen80 Dat had ik destijds bij mijn eerdere 2 zwangerschappen ook. Is fijn dat er iemand dan zo nauw mee kijkt en je gevolgd wordt.

3. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dankjewel voor de lieve reacties! Vanmiddag geluncht en de stad in met mijn moeder even mn gedachten ergens anders en volgende week gaan we voor geregistreerd partnerschap!

A.s. maandag heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik ben benieuwd hoe verder..

4. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    369
    63
    Vrouw
    @Pln Nooo!!!! Hugg!
    @moonchild ik weet dat de kans waarschijnlijk wel klein is (moet er ook nuchter naar kijken denk ik)

8dpo Kan geen normale BH aan vandaag echt pijn,(sport BH aangedaan) vraag me af of het mijn maandelijkse klacht is, zou natuurlijk gewoon kunnen zijn, al verander ik nooit mijn BH vanwege de pijn (ik weet hoe mijn lichaam kan reageren en heb altijd pijn in mijn borsten vanwege cyclus gebonden cysten normaal 2 dagen voor NOD). Het is wel echt vervelend die pijn blegh.. de wijsheid moet komen van de test denk ik .. of de nod dag. De kans is er maar als je kijkt naar al de meiden hier is die echt zo klein denk ik !! Sommige zijn al zolang bezig jeetje kop omhoog en het gaat jullie ook lukken liefs

5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari

15 januari
    Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk)
    Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5

16 januari
    Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM)
    Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje- ronde 2
    Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1

17 januari
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking

18 januari
    Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1
    Mari3ke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24
    Bambiniheart- 29 jaar- 1e kindje- ronde 1
    Wennepen80- 37 jaar- 2e kindje- ronde 9 van 16maanden proberen.

19 januari
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk)
    JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3
    wolky84 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK)

20 januari
    Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 januari
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2

Totaal: 20

Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Net met veel moeite mijn progesteron waarde los weten te peuteren van de assistente.
    Was lager dan 0,6 dus 01-01 geen eisprong gehad.
    Dus heb mezelf weer even wat lager in de lijst gezet;)
    Vanmiddag nog een keer laten prikken voor progesteron voor de eisprong na mijn positieve ovulatietest :confused:
    Je word er toch een beetje dol van al die misschienen en wat alsjes :$

7. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

@Pln veel plezier met jullie geregistreerd partnerschap volgende week! Mooi moment! Hopelijk biedt dat wat afleiding van deze domper.

@wennepen80 wat een gedoe zeg! Hopelijk snel duidelijkheid.

8. Mamaaa30

@Nextstep Sorry, ik herken het niet! Wel dat ze er niet meer zo stralend uitzien na maanden BV geven... :roflmao:

9. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Jammer ;) ik weet nog bij mijn vorige zwangerschap dat het me hoop gaf dat ik al vrij vroeg zere borsten kreeg... bleek toen zwanger.
    Nu nog helemaal niks.... denk dat ik zondag een testje waag.

10. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Testjes kwamen binnen en ik kon me niet bedwingen. Hartstikke wit. Dom ook om 's avonds te gaan testen. Maar de testdrang overwon het. :$

Marinda83 vindt dit leuk.
  11. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Pln meis wat balen! Hoop dat je HA je wat rust kan geven. En geniet van jullie dag volgende week!

Hier is mijn menstruatie wel anders na mijn zwangerschap. Ik geloof dat ook je kwaaltjes kunnen veranderen. Dus wieweet @Nextstep betekent het wel wat

@Klinker83 een guo is een uitgebreidere medische 20 weken echo. En een vroege guo is dus een vroegere uitgebreide 20 weken echo

He meiden, ik had toch echt wel op wat testjes gehoopt eigenlijk, Naja ik moet maar wachten tot morgen. Vind het leuk om jullie testen te zien, zeker nu ik zelf nog niet kan testen.

Nog geen kwaaltjes hier, wel een tempdipje. Nooit eerder gehad, maar we zien het allemaal wel. Nog 3 dagen wachten voor ik kan testen

Bijgevoegde bestanden:

wennepen80, Klinker83 en moonchild vinden dit leuk.
  12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
  13. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @wennepen80 je zou zo graag een raampje hebben in je buik he soms.

@bambiniheart vervelend dat je borsten zo zeer doen. Heb je dan elke maand cysten? Toch opvallend dat ze nu meer pijn doen.
    Ik heb twee keer een jaar borstvoeding gegeven. Het valt me niet tegen hoe het het nu uit ziet. Ze zijn wel iets kleiner. Ik hoef ze gelukkig nog niet op te rollen:roflmao:.

@Nextstep bij mijn tweede zwangerschap wachtte ik op grotere borsten...zoals de eerste keer. Die kwamen pas veel later. Het kan dus verschillen.

Het is nu dag 7 of 8 dpo. Ik begin een beetje zenuwachtig te worden en kan bijna nergens anders aan denken. Morgen gelukkig werken en afleiding. Het weekend zit ook best vol, dus ik hoop dat de tijd vliegt.
    Iets steekjes / elektrisch gevoel in tempels vandaag en krampjes in buik. Ik droom al 2 nachten heel realistisch en was vanmorgen om half 5 misselijk. Ik kan mezelf helemaal gek maken zo.:) gelukkig kan ik het hier ongegeneerd delen.

14. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Jajo heb je een beetje afleiding de komende 3 dagen?

15. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ik ook weer witte test vandaag... :( ga uit van weer een nieuwe ronde! Nu als het goed is 10 dpo, met kv2v5 zou je dan minstens een tuurstreepje hebben toch?

16. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Ik ben nu 8dpo en ga voorlopig nog niet testen.. ik heb meestal rond dag 24 erg last van een opgeblazen gevoel als ik ongesteld moet worden. Dus ik zit me daar haast al mentaal op voor te bereiden. Wel wat steekjes en krampen maar dat zegt in mijn geval echt niks :p

Balen voor de andere meiden op wit.. is inderdaad nog wel vroeg, dus wie weet! :thumup:

moonchild vindt dit leuk.
  17. Miesje83

Miesje83 Actief lid

11 okt 2011
    260
    112
    43
    he balen dat er witte testen komen. We kunnen wel wat roze gebruiken! Hopelijk zijn jullie nog net wat te vroeg en wordt het alsnog een dubbele streep!

18. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Niet opgeven. Alles kan nog!

Loessje1987 vindt dit leuk.
  19. Mamaaa30

Balen van de witte testen... :( Maar het is echt nog supervroeg, alles kan nog!
    Ik moet bekennen dat ik vanavond een testje heb gewaagd (dom dom dom). Negatief, denk ik, want ik zie altijd wel iets haha. :roflmao: Had wel veel water gedronken, dus het was redelijk licht en sowieso al laat op de dag. Morgenochtend ga ik het toch weer proberen. Dat is het probleem: als je eenmaal bent begonnen, "moet" je wel de volgende dag ook gaan testen. :|

20. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hier net zo hoor @Mamaaa30 . K had alleen al 7 uur niet geplast en 3 uur niks meer gedronken :oops: maar this nog vroeg.
    Morgen weer een kans!

Mamaaa30 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina