@Klinker83 he joh wat rottig allemaal. Ben je nu ongesteld of nog onzekerheid? Sterkte en een dikke knuffel. @Meliflua ik zie ‘m!
Geweldig, zoveel streepjes meiden, gefeliciteerd! hoe reageerde de mannen? @Klinker83 ben je ongesteld geworden?
Menstruatie heeft nog niet doorgezet, heel iets bruin verlies maar heb geen hoop meer... nu afwachten wanneer t doorbreekt en ik aan kan schuiven bij de volgende ronde... Gefeliciteerd voor iedereen die op roze staat!!
@Klinker83 whaaaa ik denk dat jij ook door mag gaan testen. Super spannend....blijven plakken allemaal hoor!
Oooow hahaha ik kwam net thuis met de auto...had een autostoel in de achterklep gehad, dus die weer netjes op zijn plek gezet....maarr totaal vergeten de achterklep dicht te doen. Staat mijn man voor het keukenraam en zegt tegen mij...begint dat altijd zo snel die vergeetachtigheid??
Wat testen jullie allemaal mooi vroeg. En wat een boel positief dan ook! Ik ben blij voor jullie. Bij mij was hij wit .
Aaah @Klinker83 ik zie ‘m! Huilde je dus van blijdschap of werd het je even teveel toen je nog niet die mooie test had? @Meliflua je kunt prima maandag weer testen. Zelf heb ik dat geduld niet en test ik voor nu nog even iedere dag. Het hcg verdubbelt zich in principe iedere 48 uur, dus dan kun je duidelijk verschil zien.