@Mamaaa30 ziet er goed uit! @degene die nog wit testen...succes! Het is nog vroeg...maar die gedachte maakt het vast niet minder moeilijk tussen de licht positieve testen.
Lief dat jullie ergens nog hoop voor ons hebben. Over 2 dagen m'n NOD. Dan zou ik toch al iets moeten zien?
Ik zit nu ook twee dagen voor nod en testte pas gisteravond licht positief! Bij sommige mensen gaat het allemaal wat trager
Sorry voor de dames met witte test...maar wil de mijne toch delen. Kon de nieuwsgierigheid niet langer bedwingen... Test van vandaag en ook foto met beide testen (bovenste gister, onderste vandaag) kan zowaar een oploop ontdekken...jullie ook?
even ook een foto bij daglicht gemaakt..ziet er dan beter uit en zowaar ook roze kunnen ontdekken. Zo super spannend!!
Ja duidelijk hoor mooi roze! Gefeliciteerd. Ik hoop voor iedereen dat het roze mooie oploopt! Super zeg! Ik wacht weer een dagje af. Helaas nog wit, maar wie weet ik hoop dat het besmettelijk is die roze testjes haha. Kom maar op! Ik zie ze graag. Natuurlijk wil iedereen in dit groepje dat ook dat ontken ik niet maar ik gun het iedereen echt heel erg! . @Mamaaa30 ook sterkte vandaag. (Jullie gingen vandaag herdenken toch?) knuffel!
Op 1 en 2 januari een positieve ovutest gedaan...en denk mn eisprong 2 of 3 jan gevoeld te hebben....maar ik zit al op dag 43 van mijn cyclus. Vorige cyclus was 56 dagen en daarvoor had ik 24 dagen. Geen touw aan vast te knopen dus met mijn pcos. Ik vind het doodeng....gyn heeft destijds gezegd dat de kans op zwangerschap geel klein is. Na onze eerste dochter bleef ik veel klachten houden en zijn we snel voor een 2e gegaan omdat mn broedmachine niet lang meer zou mee gaan....jongste is nu 5 en in aug mn eerste eigen menstruatie gekregen...dit is nu mijn 3e eigen cyclus...spannend.
Balen voor de dames op wit.. Hier natuurlijk weer een test gedaan k5v2 en zie wel weer een heeeel licht streepje, geen oploop tov gisteren voor mijn idee. Alhoewel het nu natuurlijk nog niet echt licht is buiten. Man ziet t m ook dus ik blijf hoop houden voor een goede oploop!
Jeetje wat moet dat spannend zijn.. over je test is in ieder geval geen twijfel mogelijk! Heel duidelijk
nee lekker spammen die positieve testen hoor! Dat het hier nog niet raak is, dat is balen maar neemt niet eg dat ik het de rest niet gun. Wie weet is het volgende maand wel mijn maand.
@Marinda83 Gefeliciteerd! Ziet er goed uit! Ik heb er vertrouwen in. Snap heel goed dat je onzeker bent maar volgens mij gaat dit hartstikke de goede kant op! @Meliflua Spannend hoor! Maar het is nog vroeg dus kan morgen ook ineens toenemen. Ik kon me niet meer bedwingen; wil denk ik toch nog harder dan ik had verwacht. Temp vanochtend weer flink omhoog na de megadip van gisteren dus test gedaan op 8dpo: spierwit. Zegt niks natuurlijk, morgen kan het ineens anders zijn, maar ik dacht: als de test 4 dagen voor NOD kan, dan lukt 5 ook vast met een heel licht streepje ofzo haha. Veel te aanstekelijk dit forum!
Jammer dames met negatieve testen. Hopelijk toch nog een positieve test. mooie testen Nahlatje en Mamaaa30! Willen de dames die zwanger zijn de lijst bijwerken? Dan is het wat overzichtelijker