*breek even in* ik vind je super positief hopelijk gauw een positieve test@Jajo ❤️❤️❤️❤️(Natuurlijk gun ik t de andere dames ook*ben ook weer weg*
Ik zag vanmorgen een licht streepje, maar ik ben nog heel vroeg. Ik heb een foto gemaakt maar kreeg het streepje niet op de foto heel apart. Toch zie ik in het echt wel iets!
NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari (3) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Bayja - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 januari (4) Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nextstep - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 17 januari (2) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (5) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Bambiniheart - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Wennepen80 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 9 van 16maanden proberen. 19 januari (6) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) - ronde 3 wolky84 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 20 januari (1) Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 januari (2) RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kenza001 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (13), Zwanger (6), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Jeetje wat een berichten allemaal. Gisteren de hele dag op pad geweest dus geen tijd gehad om op het forum te zijn. Ik zie dat ik al op roze ben gezet Ben zelf nog erg voorzichtig hoor. Vorige maand had ik ook licht positieve testen maar is het uiteindelijk een vroege miskraam geworden 3 dagen na NOD. Ik heb vanmorgen een kv testje gedaan en ben nu iig wel overtuigd dat er iets gaande is Ik vind het echt super spannend. Wel echt mega balen van de witte testjes die ik voorbij zie komen. Mensen met (tuur)streepjes: spannend!!! Hopen dat ze allemaal blijven plakken
@Nextstep die is duidelijk zeg! Ze lopen mooi op toch? Blijf je nu 1 type test doen voor de oploop? Spannend hoor!
Mijn kruidvat testen zijn nu op...kan ik morgen niet met kv testen voor de oploop vergelijk Dan moet ik dinsdag wel een goede oploop zien als er 48 u tussen zit...morgen na werk meteen even naar kruidvat
Mooie test @Nextstep! @Jajo ik vind het zo knap hoe jij erin staat! Chapeau! Ik hoop heel erg dat je snel met mooi nieuws komt. Ik blijf ook de kv testen doen voor de oploop. Ik doe er morgen wel nog een en als die weer mooi is, wil ik om de dag gaan testen. Ook een CB test besteld (2 pack) voor de leuk. Vandaag staan we even stil bij ons vlindermeisje. Het is in elk geval een stralende winterdag. Ik kan niet helpen om me in te beelden hoe het zou zijn geweest als ze nu op m’n borst had gelegen als pasgeborene. Ik hoop heel erg dat dit mini balletje cellen van afgelopen dagen een extra dosis geluk meekrijgt van ons vlinderkindje dat over hem/haar waakt.
Mooie testen allemaal dames! Hopelijk allemaal plakbaby's! Sterkte vandaag @Mamaaa30 Nadat ik er vanmorgen echt de pest in had, Sorry, heb ik me weer bij zinnen gezet. Het kan altijd nog. En anders is oktober ook een mooie maand hihi
@Williie goede instelling! Het kan nog alle kanten op en anders volgende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen...
@Mamaaa30 sterkte vandaag. Maar wel mooi dat je nu een positieve test, als of er een klein vlindertje een boodschap stuurt. Baal er ook wel van dat het niet raak is hoor, maar dat is gelukkig altijd alleen even wanneer ik de negatieve test in handen heb. De dag er na is dat al weer weg en hoop ik snel ongesteld te worden, dan begint de volgende ronde gelijk weer.
Sterkte vandaag @Mamaaa30 , een hele beladen dag. Hopelijk dat je verse kruimeltje je wat houvast geeft vandaag. Het prachtige weer is vast een cadeautje van boven geweest!
@Williie knuffel! En alle dames wauw wat een hoop mooie testen komen hier voorbij! Heel gaaf en ik wens dat jullie allemaal in september nieuw leven mogen ontmoeten!
Het lijkt mij heel zwaar als het bij jou maar niet lukt om zwanger te worden en je ziet op het forum iedereen steeds zwanger zijn. Een paar rondes gaat nog wel maar als je dan op gegeven moment ziet dat andere dames met wie je in de NOD groep had inmiddels een baby hebben :S Ik heb heel veel respect voor die vrouwen. Helemaal als het je eerste kindje is. Zien jullie iets op mijn foto?
@kimmy89 ik kan op de foto geen streepje ontdekken, zoals je zelf ook al schreef. Is soms echt lastig erop te krijgen...test morgen of dinsdag gewoon weer