Mja... ff kijken... ik voelde mijn ei op 3 januari. Dus hij is die dag of de dag erna gesprongen. Mja... 11 of 12 DPO dan. Er vanuit gaande dat ik een cyclus van 28 dagen heb. Mijn laatste menstruatie was 19 december. Ach... ik ben eigenlijk nooit heel erg met die berekeningen bezig. Ik voel mijn eis altijd heel duidelijk dus dat hou ik aan Het is dat mijn appje zegt dat morgen dan mijn NOD zou zijn
Ah, dankjewel! Bij mij kleuren ze eerst ook helemaal roze, dan verschijnt de controlestreep en dan de teststreep. Als die laatste niet binnen de afleestijd verschijnt, is ie negatief helaas... Heb je een foto van jouw testen? Hoop dat je nog een mooie streep krijgt!
CB test heb ik al binnen... Zou ik die kunnen doen met middagurine als ik 3 uur niet plas en bijna niet drink...?
Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten. Die witte streep dus. Maar ik gok niet dat het zo te zien is en droog is hij helemaal wit. Ligt nu in de container.. morgen probeer ik anders nog 1 keer en dan zit ik het wel uit.
Sorry, ik zie niet echt iets... Maar wat niet is, kan nog komen. Misschien zag je een streepje in de weerspiegeling met licht? Die zie je altijd een beetje staan. Het teststreepje moet echt rozig van kleur zijn, ook al kan hij heel erg licht zijn. Hoop gauw meer duidelijkheid voor jou!
Volgens mij klopt de werking van de testen zoals je dat omschrijft. Als je zwanger bent kleurt hij eerst roze en dan komt de controlestreep, en binnen een paar minuten moet er ook een roze teststreepje komen. Die moet dan al wel zichtbaar zijn en kleurt daarna meestal nog iets rozer bij de kv testjes.
@Nahlatje Yes, wel pas echt tegen het einde moet ik zeggen, geen idee of dat iets zegt. 0 ervaring mee. @Williie Ik heb een blauw doosje van kruidvat testen in huis (is dat de kv 2v5?) maar die zijn toch pas vanaf NOD? Althans dat staat op de verpakking. @moonchild @Mari3ke @Meliflua @wennepen80 @Mamaaa30 Gaaf dat jullie het ook allemaal zien; ik twijfelde echt aan mijn ogen haha. @Nextstep Gefeliciteerd!! Ben ik dan nog iemand vergeten? Hoop van niet! Ik heb nog 1 sensitest dipstick liggen, 1 extra vroeg test van sensitest, 2 kruidvat testen en 2 CB digital. De keuze is reuze! Maar ik geloof dat ik niet meer durf te testen nu en aan de andere kant wil ik ergens vandaag nog een keer testen om maar bevestiging te krijgen dat er echt iets gaande is want ik had eigenlijk geen hoop meer omdat ik niks meer voelde. Behalve dan uitblijven van PMDD klachten; dat is nog steeds zo. Geen idee dus nog wat ik ga doen.....zou het zo fijn vinden als ik hubby morgenmiddag kan verrassen....maar dan moet ik wel morgenvroeg testen nog en ik weet niet of ik de CB al durf in te zetten zo vroeg....hij weet nog van niks en dat wil ik eigenlijk zo houden tot ik net ff iets zekerder ben dat dit geen indrooglijn of weet ik het is.... Ben d'r al heel de dag mee bezig in mijn kop; concentratie is ver te zoeken....zit op mijn werk en als ondernemer moet ik hier de tent wel draaien maar kan niet zeggen dat ik héél productief ben....ben toch wel onder de indruk en zo bang dat het uiteindelijk niks is. Dan is de teleurstelling toch wel groot verwacht ik, ondanks mijn nuchtere instelling tot het testen toe. We gaan het zien....bedankt voor jullie lieve reacties; doet me echt goed! Knuffels voor jullie allemaal!
Ik bestel mijn kv testjes trouwens altijd bij Zwanger&kids. Daar heten ze wondfo testen maar zijn exact dezelfde testen alleen een stuk goedkoper. Lees 12 testen voor €14,- Dat scheelt nogal. Op de verpakking vd Kruidvat testen staat volgens mij ook dat het Wondfo testen zijn.
Ik zou er nog een kv testje tegenaan gooien. Even weinig drinken en dan testen. Kan prima als het de 2v5 testjes zijn. Dat is idd een blauw doosje met 2 cassettes erin
Ik zie wel wat op die onderste! Moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf wel vaak valse lijntjes had met deze testen maar hoop dat dat bij jou niet het geval is
@Nextstep bedankt voor de tips. Jammer dat deze testen valse lijntjes geven. Heb ik nog nooit eerder gehad namelijk want ik gebruikte deze testen ook in geval van twijfel in het verleden. Altijd spierwit. Maar goed om weer even met beide benen op de grond te staan. Want je zult net zien dat nu het erop aankomt dat het een vals lijntje is....
Deze testen had ik net met middagurine na 3 uur niet plassen en weinig drinken. Zooo blij met de CB! En die van KV is ook duidelijker dan vanochtend.
@Mari3ke hier een stille meelezer (aan het begin van dit topic wel even meegeschreven en gevraagd of iemand me op de lijst wilde zetten omdat het mezelf niet lukte, uiteindelijk niet gebeurd maar ik ben wel blijven meelezen ) De reden dat ik nu wel reageer is omdat ik zojuist ook een kv testje heb gedaan en dat er ook een soort wit streepje staat. Heel apart, heb ik nog niet eerder gehad. Geen idee wat het moet betekenen, maar je bent iig niet de enige!
@Mari3ke en @lespoir Dat wit streepje zie ik helaas ook voordat de test roze kleurt.. Is gewoon de plaats waar de roze streep zou moeten komen staan, maar als die niet verkleurd ben je helaas niet zwanger vrees ik, of ben je nog te vroeg met testen
Dat is aardig, dankjewel! Mijn NOD is morgen, 25 jaar, ronde 5, eerste kindje. Heb gisterochtend en vanmiddag een test gedaan, ze zijn allebei negatief, helaas. Ook geen symptomen dat het wel raak zou zijn, stiekem toch nog een beetje blijven hopen.. Gefeliciteerd voor iedereen die een positieve test (of testen ) heeft.
Ik had nog een Sensitest extra vroeg liggen: sneeuwwit.....doe morgenvroeg nog een laatste poging voor NOD maar als die ook wit is hou ik het ff voor gezien tot mijn NOD: raak enorm afgeleid haha
Fijn alle roze testen, hopelijk komen er nog veel meer bij! Ik had vandaag weer een heel erg licht streepje, maar misschien verbeeld ik het me ook wel. Had wel verwacht dat hij iets opgelopen moest zijn als ik zwanger was. Zit vandaag op 9 dpo. Vandaag me wel heel ziek gevoeld,zere rug en buik en moe. Alsof ik ongesteld moet worden, en dan nog erger last. Maar dan is dat nog wel heel vroeg. Ik zit 5 dagen voor NOD en altijd wel een regelmatige cyclus. Ik ga morgen vroeg weer testen. Ik merk dat het me veel stress op levert die onzekerheid Maar ik weet ook niet wat ik er aan moet doen.