Nod lijst 15 t/m 21 Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lespoir

lespoir Niet meer actief

Vandaag is mijn NOD, zojuist toch maar een testje gedaan. Helaas is deze hagelwit.. laat de rode duivels nu maar komen dan..

Na een aantal rondes begin je jezelf toch af te vragen of het überhaupt wel mogelijk is om kinderen te krijgen :(

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Zo gister super druk geweest en dus wel even vluchtig alles doorgelezen, maar nu de tijd om te reageren.

@Nahlatje je testen lopen mooi op meid jeej!

@Marinda83 ben benieuwd naar je test van vandaag

@Klinker83 jeej dat is nog eens duidelijk he

@Mamaaa30 gelukkig lopen je testen toch op. Blijft toch spannend he, krijg je ook nog een vroege echo? Ik neem aan dat je bij de gyn onder behandeling blijft tot 20 weken

@Wolky84 he blijft bij jou dus nog even spannend, op hoeveel DPO zit je nu? Jij tempt geloof ik ook toch? wat doet je temp?

@Meliflua Snap dat je zenuwachtig wordt van krampen, zeker na een MK. Ik had tot een week of 11 af en toe menstruatiekrampen, dat was groei van de baarmoeder. Dus niet direct een reden tot zorgen meis (daarna overigens weer af en toe een periode van menstruatie achtige pijn) Hoort ook bij een zwangerschap.

@Rooooos ah zolang je nog niet op je NOD zit is er hoop meis

@Nextstep zo jouw actiontest kleurt veel mooier bij dan de KV, hoor toch steeds dat die testen van kv het niet meer zo goed doen als voorheen. Al heb ik er zelf altijd goede ervaringen mee gehad. 2e kv is trouwens wel een stuk donkerder heb je het al aan je man verteld? en hoe reageerde hij

@Mari3ke testen kleuren vaak helemaal roze en dat trekt daarna weg, dat is de vloeistof die doorloopt, het witte is het voorgedrukte streepje waar de ro:roflmao:ze streep komt te staan zodra je zwanger bent.

@lespoir fijn dat je als nog op de lijst staat, hopelijk voor jou ook snel een roze test.

@Pln het is vreemd dat jouw dokter 2 jaar wilt wachten. het is gangbaar om na een jaar doorgestuurd te worden. Je bent inderdaad al een keer zwanger geweest, dus dan zouden ze het jaar gaan rekenen vanaf het moment van je MK. Mocht je meerdere miskramen krijgen, dan zouden ze je ook door kunne sturen (wat ik natuurlijk absoluut niet voor je hoop) Maar ik zou het zeker aankaarten dat je een jaar na je MK doorgestuurd wordt. (Al hoop ik natuurlijk dat je dan al lang zwanger bent) Loop je nog bij de gyn voor je MK? want dan kan je dit probleem ook gewoon voorleggen. Je bent daar toch al onder behandeling.

@Suir drama al die kwaaltjes die de revu passeren he

Zo hehe heb ik even hard mijn best gedaan, ik hoop niemand te hebben overgeslagen. Hier nog steeds een temp van 37 graden. Nooit eerder gehad, behalve bij zwangerschappen. Misschien nog een nasleep van zaterdag nacht? dat de bacterie of her virus nog niet helemaal uit mijn lijf is of zo, al voel ik me prima. Ik wil eigenlijk morgen of donderdag pas weer testen afhankelijk van mijn temp. Van mijn laatste cyclussen uitgaande had ik gister ongesteld moeten worden (met een LF van 9) maar als ik weer richting mijn normale cyclus ga dan zou ik weer een LF van 13 hebben en vrijdag ongesteld moeten worden. Vanmorgen dus heel snel wezen plassen zodat ik geen test kon doen:roflmao:. heb alleen nog een predictor early liggen en denk niet dat ik nu nog wat anders ga halen vandaag. Verwacht namelijk toch ongesteld te worden een deze dagen

Meliflua, Nextstep en Klinker83 vinden dit leuk.
  3. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Onderste 2 van vandaag :D:D

Bijgevoegde bestanden:

wennepen80, Meliflua, lespoir en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL
    @Jajo wat doe jij dat toch knap, zo persoonlijk voor iedereen! Dat lukt mij niet, maar leef met een ieder mee hier!

Volgens mij mag ik mijn oploop prima noemen...hij is nog niet knal. Wat niet is kan nog komen. Heb vandaag mn NOD, of hooguit morgen.
    Ik kan het nog steeds amper geloven zeg!
    Vannacht wel wakker geweest om te plassen...dat is echt wel een teken. Ik moet namelijk nooooooit en als ik zwanger ben wel haha.

Nou oordeel zelf maar :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

wennepen80, Meliflua, bambiniheart en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    @Marinda83 Ziet er goed uit! Ik kan het hier ook amper geloven hoor! Bij mijn ex 2 jaar bezig geweest, uiteindelijk IVF en bij 2de cryo was ik zwanger. Nu andere man en onmiddellijk na pilstop raak :eek: Had ook echt verwacht minimum 6 maanden te moeten proberen:roflmao:

Meliflua en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  6. Carannay

Carannay Lid

8 mrt 2015
    86
    47
    18
    Vrouw
    @Marinda83 ziet er goed uit! Ben benieuwd hoenhet vandaag en morgen gaat!

Zaterdag is mijn nod, vanmorgen een test gedaan en die was spierwit. Nu hoop ik natuurlijk stiekem toch dat het goed komt, maar ben er niet zo zeker van.

7. Marinda83

Marinda83 Actief lid

10 mei 2012
    222
    197
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    NULL

Degene zonder datum is van net...heb 1 dag overgeslagen. Mn testen waren op haha

8. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Je kan inderdaad zien dat die laatste al veel duidelijker is. Ik ga zo ook weer even een test doen.

Marinda83 en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  9. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    368
    63
    Vrouw
    Verdorie.. ik denk doe even een vroegtest om de spanning weg te laten nemen ... mislukt de test (geen controlestreepje) .. grrrrrr

10. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

@RachelleNM spannend! Hoop dat de signalen een teken zijn van een babytje!

@Marinda83 mooie oploop! Hoe zit het nou met je werk als juf? Moet je vanaf een bepaalde zwangerschapstermijn thuisblijven?

@Nahlatje super!

@Jajo ja, ik krijg in ieder geval een echo met 7, 10, 13 en 20 weken. Ik vind het wel vervelend dat ik bij het aanmelden iedere keer moet uitleggen waarom ik bij de gyn ga en niet een vk. Alsof ik steeds verdwijn uit hun bestand. En jij? Ik vind het ook superknap hoe je ermee omgaat met het hele proces en de positieve berichten hier. Heel lief en ruimhartig hoe je bent tegen anderen. Goed plan om zo lang mogelijk te wachten met testen. Dan hoef je in elk geval niet te turen als er een streep staat. Succes deze dagen en ik hoop op goed nieuws!

@ witte testen wat jammer... Hopelijk nog te vroeg!

Vanochtend heel goed mezelf kunnen bedwingen en niet getest. Morgen weer en ik probeer vanaf nu omde dag te testen voor de oploop. Ik heb ook een predictor early (misschien donderdag of zaterdag) en nog een cb indicator (over een week weer). Verder wel het gevoel dat het goed zit vooralsnog, dus dat is fijn. Morgen mijn NOD.

Wolky84 vindt dit leuk.
  11. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Goodmorning! Vrees dat mijn tuurtest van gisteren een vals-ieniminie-positiefje was. Vanochtend kv test gedaan: witter dan wit. Dus ik sta weer met beide beentjes op de grond.

Ik kom lekker naast jou zitten @Jajo, we lopen volgens mij gelijk haha :) Mijn temp was ook hoog: 36,85 terwijl mijn hoogste ooit tot nu toe 36,77 was. Zit nu op 10dpo, 3 dagen voor NOD. Dus in principe allemaal nog erg vroeg. Maar toch zegt mijn gevoel dat ik een ronde op ga schuiven. Ik wacht de rode duivels af. Gelukkig komt mijn hubby vandaag weer thuis na 10 dagen zakenreis: joepie!! :o:

@Marinda83 Ziet er goed uit hoor! Gefeliciteerd!

@bambiniheart Oh nee; vet irritant! Nog andere testen in huis?

Fijne dag lieve meiden!

12. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Mijn NOD is morgen en had echt heel even hoop. Helaas sinds vanmorgen zn lage rugpijn dus ik weet dat ik ongi ga worden. Het is zo moeilijk om hoop te houden vooral als ik lees dat het bij sommige zo snel raak is. Ik gun het echt iedereen maar het breekt tegelijkertijd ook mijn hart.

13. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    @Wolky84 Wat rot! Ga je blijven testen?

Zo niet verwacht, maar het verklaart m'n chagrijnige bui van gister wel (excuses daarvoor):

Ik kan het nog niet bevatten, voelde zo weinig deze ronde... Zo blij en zo bang tegelijk! Ben nu 10 of 11 dpo...

test16-1.jpg

wennepen80, Meliflua, bambiniheart en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    #854 kimmy89, 16 jan 2018
    Laatst bewerkt: 16 jan 2018
    Desse ik zie het streepje hoor!

Ik had eergisteren een tuurstreepje bij de Z&K test. Gisteren en vanmorgen een KV test gedaan ik zie nog steeds een heel licht streepje. Had toch wel oploop verwacht. Nog steeds onzeker dus :( Zien jullie wat?

Die bovenste is van gister en die onderste van vandaag. Ik zie op die bovenste meer :( Maar die bovenste is niet binnen de afleestijd van 5 minuten gemaakt dus die zal nu wel ongeldig zijn.

Bijgevoegde bestanden:

bambiniheart en RachelleNM vinden dit leuk.
  15. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Jeetje wat is dit een vruchtbare lijst zeg! Ik hoop ook op roze te kunnen. Wellicht straks of morgen een testje doen. Heb kv 2v5 in huis gehaald. Kruidvat zit hier op 't dorp en had geen zin om helemaal naar de stad te fietsen (waar de Action zit) :rolleyes: Had me zo voorgenomen om me niet druk te maken maar da's mislukt :roflmao:

Meliflua, Nahlatje, bambiniheart en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Suir

Suir Actief lid

15 jan 2018
    452
    339
    63
    Vrouw
    Spannend! Zondag is mijn NOD, heel naar dat wachtbankje... Ik heb altijd last van spotting een week voor NOD maar dat blijft deze week uit. Van de aanloop naar mijn eerste zwangerschap weet ik nog dat mijn lichaam me behoorlijk voor de gek kan houden, maar dan nog.

17. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

@Desse ik zie ‘m! Gefeliciteerd! Er is een topic 23 tm 30 september waar je uiteraard van harte welkom bent. ;)

@Wolky84 sorry ik zie niet echt iets, maar kan me voorstellen dat je in het echt heel licht iets kunt zien wat niet te fotograferen is. Morgen of overmorgen weer testen?

@RachelleNM spannend! Kv vind ik fijner dan Action persoonlijk. :thumup:

RachelleNM vindt dit leuk.
  18. Suir

Suir Actief lid

15 jan 2018
    452
    339
    63
    Vrouw
    @Nahlatje en @Marinda83 nou het lijkt me duidelijk hoor, streep is streep. Gefeliciteerd!

@Jajo Zo persoonlijk reageren doe ik je niet na hoor! Heb je daar een techniek voor ontwikkeld? ;) wat een drama he die onzekerheid. Ik kan het heel slecht hebben. Probeer te wachten tot m'n NOD alvorens ik ga testen, maar nu ik hier al die vroege positieve tests zie word ik toch wel wat ongeduldig...

19. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    368
    63
    Vrouw
    @Wolky84 yes, die heb ik, nog 1 test, maar wacht nu gewoon de 2 daagjes af (denk ik).. NOD de 18e

Wolky84 vindt dit leuk.
  20. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Sorry dames. This echt een beetje veel om terug te lezen en overal op te reageren :(
    Hopelijk blijven de roze dames roze. En komen er nog meer roze bij.

Vandaag mijn NOD. Maar nog weinig te bekennen. Maar een testje tegen aan gegooid. Maar blijft wit.
    Bij het afvegen alleen heel klein beetje bruin verlies

Deel Deze Pagina