@Mamaaa30 Ik denk dat je @kimmy89 bedoelt? Ik heb geen test meer geplaatst...ik zie helaas ook niks kimmy....maar wil net als bij mij nog steeds niet alles zeggen! @Desse Ik zie hem ook hoor! Spannend; voorzichtig gefeliciteerd! Ik ga niet meer testen, wacht nu braaf mijn NOD af. Maar ik ben dankbaar dat ik een hele ronde mee heb mogen maken nu met zoveel lieve meiden hier op het forum dus ik voel me ook niet echt rot. Dat sprankje hoop wat ik ineens kreeg door een pennenstreepje heeft alleen maar bevestigd hoe graag ik dit wil en dat is ook echt een fijn gevoel.
@kimmy89 helaas zie k ook niks! @Desse Bij jou Wel! Gefeliciteerd! @Wolky84 hoeveel dagen is jou cyclus ongeveer? Misschien volgende ronde weer samen hopen
Dag Dames, ik ben vanmorgen ongesteld geworden; een cyclus van 27 dagen waar ik altijd op 29/30 dagen zit. Ik had al niet echt veel hoop dat een innesteling zou slagen want ik denk dat de griep de boel flink heeft verstoord. Nieuwe ronde, nieuwe kansen Dames heel veel succes voor allen die nog in spanning verkeren en alle zwangere dames, op naar mooie septemberbaby’s! Het was leuk met iedereen hier mee te schrijven!
@Miesje83 Jammer dat je ongesteld bent geworden. De griep zal idd niet geholpen hebben Nu je ongesteld bent heb je zekerheid. De volgende ronde gaat het lukken!! Jammer dat jullie niets zien op die testen. Ik zie in het echt wel heel licht wat maar ik krijg het niet op de foto. Op de foto zie ik ook niets.. maar gemiddeld heb je op 9dpo je innesteling las ik net op internet. Dacht zelf altijd dat dat eerder was. Ik voelde me gister niet goed, dat was 9 dpo denk dat ik toen pas de innesteling heb gehad dus dan kon ik nog helemaal niet positief testen.Ik moet gewoon verstandig zijn en afwachten tot de NOD (vrijdag) dan is er zekerheid.. maar ik ben zo ongeduldig.
Wow wat veel reacties! @Mamaaa30 in het onderwijs gewoon 4-6 weken voor de uitgerekende datum mrt verlof....dat wordt een hele gunstige voor mij....namelijk met de start van de zomervakantie in juli
Innesteling kan al vanaf dag 5 of zo dacht ik... Je leest er zo veel verschillende dingen over! Maar wachten is idd de enige mogelijkheid vrees ik... Hey, het is al dinsdag, voor je het weet is het zover! En tot dan duimen we mee
Haha ik kan ook niet steeds zo op iedereen reageren hoor, daar moet echt even voor gaan zitten. Morgen ochtend zal ik weer een rondje maken.
Dat is vlot, vandaar dat veel van jullie al vroeg positief testen. Maar na hoeveel dagen heb je ongeveer een late innesteling denk je?
@Jajo 2 jaar is hier gangbaar blijkbaar op jonge leeftijd.. maar goed ik vind een jaar na mijn mk ook te lang dat trek niet. En al helemaal omdat hij eerst wel een controle echo wilde en nu trekt ie dat in. Dus ik ga de gyn zelf bellen. Ben niet meer onder behandeling sinds de laatste controle in augustus toen kwam mn menstruatie weer op gang. Aangemeld bij de psycholoog voor traumaverwerking al denk ik dat het niet perse de mk is waar ik last van heb maar omdat het nu voor mijn gevoel te lang duurt.
Ik las dat het tussen de 5 en 10 dagen kan en gemiddeld is het op dag 9. Dus bij elke vrouw verschillend. @Pln Goed van je om zelf de gyn te bellen.2 jaar wachten is echt veel te lang! Bedankt voor je lieve post Klinker83
NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari (4) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Bayja - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 januari (5) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nextstep - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rooooos - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 januari (2) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (5) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Bambiniheart - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Wennepen80 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 9 (16maand) 19 januari (6) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 jaar - 2e kindje (3e incl vlindertje) - ronde 3 wolky84 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 20 januari (2) Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 21 januari (2) RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kenza001 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 27 Wachtbankje (8), Zwanger (7), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoop dat de oploop zo een beetje overkomt, net even een flitsfoto gemaakt. Testen zijn natuurlijk wel al allemaal na afleestijd maar binnen de tijd stond er vandaag toch een stuk duidelijker streepje Ik heb nog een k2v5 test voor morgen en dan op mn NOD doe ik een clearblue en dan stop ik
NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari (4) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Bayja - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 januari (5) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nextstep - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rooooos - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 januari (2) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (5) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Bambiniheart - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Wennepen80 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 9 (16maand) 19 januari (6) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 jaar - 2e kindje (3e incl vlindertje) - ronde 3 wolky84 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 20 januari (2) Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 21 januari (2) RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kenza001 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 27 Wachtbankje (7), Zwanger (8), Ongesteld (4), MMM (0), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari (4) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Bayja - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 januari (5) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nextstep - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rooooos - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 januari (2) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (5) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Bambiniheart - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Wennepen80 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 9 (16maand) 19 januari (6) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 jaar - 2e kindje (3e incl vlindertje) - ronde 3 wolky84 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 20 januari (2) Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 21 januari (2) RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kenza001 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 27 Wachtbankje (7), Zwanger (8), Ongesteld (5), MMM (0), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Inmiddels wel ongesteld. Op naar de volgende ronde. Voor alle roze dames. Hopelijk blijft alles goed gaan en mogen jullie in september baby knuffelen! Voor de dames met negatieve testen, k hoop voor jullie dat het gauw roze word. En de dames die nog op het wachtbankje zitten hoop ik natuurlijk ook roze. Voor @Pln @wennepen80 in het bijzonder. Ik hoop dat jullie gauw meer duidelijkheid hebben en een hele roze test! @Wolky84 ik een cyclus van 36 dagen.
Ik had nu een cyclus van 44 dagen...hiervoor 75 en daarvoor 24 Gebruiken jullie een app als je zwanger bent?