Lief dat je het vraagt. Ik ben aan het wachten op het doorbreken van mijn menstruatie Heb menstruatiepijn, dus verwacht dat het morgen wel losbarst. Ik test niet (meer) voor mijn NOD, dus als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik testen. Afwachten dus nog even!
Zo drukke dag hier en nog ff snel bijgelezen, geen nieuwe positievetesten geloof ik, jammer meiden. Hier hoge temp, negatieve test. Ik snap er niks meer van, zal Een deze dagen wel ongesteld worden
@Jajo ik hoop dat je ongelijk krijgt! @Blosjes spannend, ik hoop dat het juist krampen zijn van iets anders.
Haha ik ook @Mamaaa30, maar zit nu op 12dpo, dan had er echt wel wat zichtbaar moeten zijn op de predictor early.
Bedankt voor je lieve woorden! Ik hoop voor jou dat in deze dagen een mooie positieve test in handen zult krijgen!
Mag ik heeeeel even inbreken in dit topic? Zit namelijk een NOD groepje verder maar lees hier wel mee. Mijn vraag is vooral voor de al zwangere dames.. Ik heb net een 'streep' super elastisch slijm gehad. Net zo'n bolletje lijm dat ze in brieven en tijdschriften gebruiken om er een pasje ofzo op te plakken. Heel droog dus, maar heel elastisch en niet kapot te krijgen. Rondom mijn eisprong is het veel 'natter', dus een hele late eisprong lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Sinds een week (2 dpo) veel buikpijn/steken en vandaag een weeig gevoel. Uithoudingsvermogen van 0,0. Vandaag 9DPO negatieve test. Iemand die dit herkent? Past dit bij bijvoorbeeld innesteling?
Ohhh ik ga jullie allemaal wel missen hoor! Grappig hoe je in een paar weekjes zo met elkaar meeleeft en dan weer "uit elkaar" gaat. Ik wens alle zwangere dames een heerlijke plakbaby toe met van die lekker spekbeentjes hihi (zie het helemaal voor me!). Hopelijk mogen jullie allemaal enorm genieten van een fijne zwangerschap. Ik blijf jullie toch een beetje volgen hoor! En voor alle andere meiden; op naar de volgende rond; super trots op jullie allemaal! Los van het feit dat ik nog steeds geen PMDD klachten heb, wijst verder alles erop dat ik vrijdag of zaterdag gewoon ongesteld ga worden. Maar het kan me eigenlijk niet snel genoeg gebeuren; dan kunnen we door naar een nieuwe ronde. Dikke knuffel!
@Catlady90 Geen idee, ik had enkel innestelingsbloeding waardoor ik het begon door te hebben Ik zou gewoon vandaag of morgen opnieuw testen, 9 DPO is best vroeg
Volgens mij ga ik de laatste zijn die test / zekerheid krijgt. Zaterdag is mijn nod en zondag ga ik testen. 'Gelukkig' heeft de kapper gisteren mijn haar verpest, heb ik iets anders om me over op te winden
NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari (4) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Bayja - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 januari (5) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nextstep - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rooooos - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 januari (2) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (5) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Bambiniheart - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Wennepen80- 37 jaar- 2e kindje- ronde 9 19 januari (6) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 jaar - 2e kindje (3e incl vlindertje) - ronde 3 wolky84 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 20 januari (2) Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 21 januari (2) RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kenza001 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 26 Wachtbankje (3), Zwanger (9), Ongesteld (8), MMM (1), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Lieve meiden, gister avond ongesteld geworden, temperatuur nu ook omlaag. Gelukkig wel weer een langere LF van 12 dagen Jeej!! Nu op naar de volgende ronde.
Goeiemorgen allemaal, Heeele dikke kus voor alle meiden die toch ongesteld zijn geworden.. echt super balen maar het gaat zeker goedkomen hoor! En ook een dikke kus voor alle zwangeren en iedereen die nog zit te wachten. @Catlady90: ik herken het niet. Maar je bent echt nog vroeg met testen. Zelf heb ik 0,0 kwaaltjes. 1 dag zere borsten gehad maar had de dag ervoor ook gesport dus dat kon het ook nog zijn. Spannend hoor! Ik heb vanmorgen, 2 dagen na mijn vermoedelijke NOD weer even een testje gedaan. Vond het best wel spannend aangezien ik vorige maand toen een mega tuurstreepje had na mijn positieve testen. Nu deze... ik ben heel blij en begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen.
Jeetje... stom zeg. Fijn dat je cyclus wel weer een beetje op orde is. En idd positief blijven. Succes de volgende ronde!
@Nextstep mooie test zeg!! Dikke knuffel voor de meiden die ongesteld zijn geworden! Wat een belabberde nacht heb ik achter de rug haha...een duidelijk teken voor mij. Net weer een test gedaan en hele mooie oploop. Dit geeft echt wel vertrouwen!! Streepje van de 13e is op de foto bijna niet meer te zien...maar geeft ook niet. Die van vandaag is mooi. Zo blij! Mijn man heeft er ook vertrouwen in...die zei vanmorgen al: dit zit wel goed! Nu alleen nog cb digital liggen. Morgen of zaterdag doe ik die denk ik.
NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari (4) Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 Bayja - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 16 januari (5) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nextstep - 37 jaar - 2e kindje - ronde 2 Rooooos - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 lespoir - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 januari (2) Mamaaa30 - 32 jaar - 2e kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Nahlatje - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 januari (5) Miesje83 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mari3ke - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Bambiniheart - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Wennepen80- 37 jaar- 2e kindje- ronde 9 19 januari (6) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 jaar - 2e kindje (3e incl vlindertje) - ronde 3 wolky84 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 20 januari (2) Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Carannay - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 21 januari (3) RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Kenza001 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Suir - 37 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 27 Wachtbankje (4), Zwanger (9), Ongesteld (8), MMM (1), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).