Nod lijst 15 t/m 21 Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Jajo mijn nod is 14/15 jan. Ik ga weer proberen om niet te testen maar ik ken mezelf.. die laatste dagen zij zo moeilijk.
    De 15de ga ik weer de nachtdienst ik dus die dag wil ik zoiezo testen.

2. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik zou t vandaag ook nog even proberen!

3. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Ha meiden,

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik had vanochtend voor het eerst een smiley met de CB en vanmiddag ook weer. De streepjes zelf vind ik nog niet knal, maar zal wel kloppen toch? Zie foto... Bovenste is vanochtend, onderste vanmiddag.

Ik heb net ook een dipstick gedaan en die ziet er positief, maar nog niet knal uit (zie foto). Onderste is van vanmiddag. Wat vinden jullie? Moet ik vanochtend of vanmiddag al zien als het begin van m’n LH-piek?

We hebben het gistermiddag gezellig gemaakt, vanavond weer en morgenavond ook denk ik zo...

4. Mamaaa30

@Loessje1987 gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zou het vandaag ook even proberen, maar zeker al goed bezig geweest!

@Pln zo herkenbaar die testdrang en tegelijkertijd jezelf willen beschermen!

Loessje1987 en Pln vinden dit leuk.
  5. Mamaaa30

Dank voor de beterschapswensen. Vandaag met dochter weer naar de huisartsenpost geweest, want het wordt nog niet beter. Helaas een fikse oorontsteking... Kuur gekregen omdat ze zo lamlendig is en er niet snel zelf van zal opknappen.

6. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    De dipsticks lijken nog niet te knallen.. nog even doortesten? Ik ken de andere testen niet maar die lijken me wel positief.

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @wennepen80 en @Pln Haha goed dat jullie je het nog voornemen. Ik test sowieso altijd op 9 dpo zeker als mijn temp dan. Oh hoog is. Want die zakt altijd op 9dpo als ik niet zwanger ben. Ik moet me de laatste tijd zelfs inhouden om niet met 8dpo al te testen.

@Mamaaa30 fijn dat je een kuurtje hebt gekregen. Dan gaat het vaak snel beter. Wat betreft je cb testen: als die van mij zo zijn springt mijn ei de volgende dag altijd. Dus ziet er prima uit lijkt mij

Pln vindt dit leuk.
  8. Mamaaa30

Thanks @Pln en @Jajo!

Houden jullie eigenlijk rekening met het tijdstip op de dag met vrijen? Ik zou dus tussen nu en woensdagmiddag m’n eisprong moeten hebben op basis van m’n ovulatietesten. We hebben gistermiddag en vanmiddag seks gehad. Morgenavond en woensdagochtend doen we ook (ja, druk haha). Is dat goede timing?

wennepen80 vindt dit leuk.
  9. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Jajo ja ik heb ook al vroeg testdrang! 9 dpo op zn vroegste..

@Mamaaa30 bij ons zijn het meestal de avonden. Maar gisteren de middag omdat we om 4 uur al naar vrienden gingen. Maaar we hadden veel zin maar een beetje te vroeg dus we hebben er al 5 dagen opzitten. T liefste zou ik vanavond nog willen maar dan forceer ik ben ik bang.. vriendlief is ook wel even klaar ben ik bang haha. We gaan het meemaken. Goed gevoel is er nog!

wennepen80, Mamaaa30 en Meliflua vinden dit leuk.
  10. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    @Mamaaa30 Ik hou niet echt rekening met de tijd van de dag.. zijn ook meestal de avonden ivm werk inderdaad. Maar denk dat je geen kans onbenut hebt gelaten zo!
    Wel probeer ik deze maand om de dag aan te houden tot dat ik echt een knaller van een ovu test in handen heb, dan misschien nog een keertje extra. Vorige maand elke dag geklust in de vruchtbare periode volgens mijn app.. maar heb het idee dat dat toch een beetje too much is geweest :p

Oh een de beste wensen voor 2018 dames! :thumup:

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  11. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Ik ken jou nog jajo van je eerste kindje toen zat ik in dezelfde groep van de uitgerekende mama's. Ik weet nog dat het bij jou toen mis ging wat akelig was dat :( Ik ben blij te lezen dat je weer zwanger bent geworden en nu een kindje hebt gekregen :)

Hopelijk krijgen we snel een tweede :D

Vinden jullie het ook zo'n spannende tijd om voor een kindje te gaan? Ik en mijn man zijn aardig zenuwachtig. Je weet nooit wat je te wachten staat. Je kan of meteen zwanger raken of pas over jaren, of het lukt helemaal niet meer. Ik moet er dan veel aan denken dat had ik bij mijn eerste kindje ook.

12. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari

15 januari
    Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk)
    Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Wennepen80- 37jaar- 2e kindje - ronde 9
    Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5

16 januari

17 januari
    Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK)

18 januari
    Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking

19 januari
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk)
    JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3
    wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1

20 januari
    Clur26 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 januari
    Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

Datumloos

Totaal: 13

Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

13. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Ik heb de lijst net aangepast. Hopelijk heb ik het goed gedaan want is de eerste keer.
    Zojuist heb ik ook een berichtje in het voorstel forum gezet.
    Vind alles nog onwijs spannend want 1e kindje, 1e ronde!

14. Mamaaa30

Thanks dames!

Zo ik denk dat ik mijn echte piek heb gevonden vanavond! Morgen en overmorgen gezellig maken. Vanmiddag en gistermiddag al gedaan.

wennepen80 en Pln vinden dit leuk.
  15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Kimmie89 ja klopt! Wat grappig dat we nu weer in het zelfde groepje zitten. Hopelijk weer in het zelfde mama groepje en dan beide een goede zwangerschap en een gezond kindje.

16. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Mamaaa30 fijn dat je hem hent gevonden! Veel plezier.

Hier een record... 6 dagen achtereen! Maar we hebben vertrouwen:)
    Hebben jullie ook goede voornemens?
    Ik sport al een poosje bij een personal trainer omdat ik maar niet af kan vallen en heb echt al een hoop kracht opgebouwd! Vanaf vandaagvook weer netjes binnen de lijnjes eten en vitamines innemen. Een gezond lijf is natuurlijk de basis van een goede zwangerschap. Ik heb zo dus weer een training gepland staan en vannacht de nachtdienst in, fijne dag allemaal!:)

17. Klinker83

Klinker83 Actief lid

20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari

15 januari
    Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk)
    Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Wennepen80- 37jaar- 2e kindje - ronde 9
    Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5

16 januari

17 januari
    Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK)

18 januari
    Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking

19 januari
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk)
    JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3
    wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1

20 januari
    Clur26 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 januari
    Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

Datumloos

Totaal: 13

Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]

18. Klinker83

Klinker83 Actief lid

20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    Zo, mezelf net op het wachtbankje gezet. De laatste week netjes om de twee dagen ons huiswerk gemaakt. Hopelijk is dat genoeg!
    Door de drukte heb ik hier blijkbaar wat gemist!
    @Mamaaa30 heb je de feestdagen nog een beetje kunnen vieren? Kindjes beschikken toch over geweldige timings als het over ziek worden gaat he! Ik duim dat ze snel weer helemaal beter is!
    @Pln zo jij bent goed bezig!

Een mooi 2018 iedereen!

Pln vindt dit leuk.
  19. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Denk dat ik hier niet zo'n beste eisprong gehad heb:(
    Temperatuur is weer aardig laag.
    Maar wat dan weer betekend geen idee..

20. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    hmm... Ik heb niet zo'n verstand van temperaturen omdat het voor mij ook niet zoveel uithaalt ivm onregelmatige diensten. Maar is daar niet een aparte topic over? Ik had in vorige nod groepjes een hoop dames die er veel meer van af wisten:) Misschien geeft het je wat betere inzichten? Ik hoop toch dat er een eitje gesprongen is! succes

Deel Deze Pagina