NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4 Wennepen80- 37jaar- 2e kindje - ronde 9 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 16 januari Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM) Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 17 januari Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 18 januari Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1 Marieke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 19 januari Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3 wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 januari Clur26 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 januari Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 18 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Welkom @Mari3ke en dankjewel @Mamaaa30 om de lijst terug goed te zetten Ik moet ook terug meer sporten. Doe normaal gesproken aan bodypump maar komt er niet zo van de laatste tijd. Ik schuif het vaak op de lange baan omdat ik dan denk, als ik zwanger ben, moet ik toch weer stoppen. Jaaaaa @Mamaaa30 dat uitstelgedrag is dus zeker herkenbaar . Hebben al wel een weekje Ibiza geboekt in juni. Moet lukken he. Ik zou ook graag een weekend naar Disneyland gaan met mijn beste vriendin in het voorjaar, maar is het niet zo dat je niet in de snelle attracties mag als je zwanger bent? Laat het maar snel de 15de zijn!
Welkom nieuwe dames, Wat gezellig al dat geklets. Ik schrijf even een algemeen stukje en alle antwoorden daarin omdat ik op mijn telefoon zo lastig terug lees wie wat heeft gezegd! Mijn vriend heeft ook echt zijn best gedaan afgelopen week, normaal is het bij ons 1 a 2x per week en soms door onregelmatige diensten een week helemaal niet. Maar de laatste 2 dagen kosten het m echt moeite en was het minder leuk als de eerste 4 dagen. Maar nogmaals we hebben allebei een goed gevoel bij deze maand. Wij hebben het deze ronde iedere dag gedaan, een vriendin is nu bij de fertiliteitsarts en uit onderzoek blijkt dat dat bij goede zwemmers beter zou zijn, mochten het langzame of minder zwemmers zijn dan is het advies om het om de dag te doen. Andere rondes wel om de dag dat is niet gelukt nu over een andere boeg dus! Wij hoeven niet na te denken over een vakantie.. wel over een verhuizing inclusief verbouwing in juni! Dat word delegeren met een buikje als het raak mag zijn haha! Maar dat kan me echt niets schelen! Ik ben deze keer echt enorm nieuwsgierig!! nog 12 dagen geduld pff.. Nog geen testdrang dat zo ook heel maf zijn want ik ben pas 3 DPO maar ik ben zo benieuwd! Afgelopen ronde echt wel 3 dagen heel erg veel verdriet gehad, ik merk dat de teleurstelling de laatste 2 rondes steeds heviger word helaas. Sporten gaat hier echt heel goed, eten matig maar dat komt door de nachtdiensten.. dan wil dat niet zo goed gaan dan neem ik toch naast mijn gezonde groenten, soepjes, kwarkjes een zoute snack. Laat het snel maar zo ver zijn! Ik moet 2 dagen voor mijn nod op de kleine van vrienden passen, ik denk dat ik die dag ga testen.. ik ken mezelf haha
Klopt! Bij de eerste was ik spontaan zwanger. We hopen dat het ons nogmaals gegund is en dan eerder dan ronde 30, al is dat ook best dichtbij! Vl is verminderd vruchtbaar en we hebben groen licht voor iui, maar dat schuiven we nog even voor ons uit!
Ik moet nog even bijlezen hoor maar... Ik heb vruchtbaar slijm!!! Een mini streepje op mn ovulatietest dus nog geen piek maar je verliest vaak eerder al vruchtbaar slijm. Morgen weer testen echt ontzettend blij dat mn lichaam zich zo snel herstelt, exact 2 weken geleden begon mn miskraam en morgen 2 weken geleden moest ik het ziekenhuis in. Vrijdag 2 weken geleden ben ik het laatste verloren. Mn lichaam lijkt het dus direct daarna te hebben opgepakt! Morgen heb ik de controle echo dus wie weet zien ze dan een rijpe follikel! Ik ben vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens gaan sporten. Maak me wel zorgen of dat mn kans om zwanger te worden beïnvloedt... Wij willen een vakantie naar Amerika gaan boeken in januari. Vind het heel eng om te doen hoor! Ruim 7 uur vliegen en ik heb onwijs veel vliegangst, doe het wel regelmatig maar heb er erg veel stress/paniek van, ook niet goed voor de baby... Durf nu niet zo goed te boeken maarja, die voordeelweken bij KLM he... even deze cyclus afwachten ook als het mis gaat lijkt het me zo erg om niet thuis te zijn, zeker gezien mn recente ervaring...
Klopt over de kwaliteit van het zaad! Hier overigens hetzelfde, heb vriendlief eerlijk gezegd nog niet verteld dat ik nu vruchtbaar ben omdat ik gewoon wil dat het leuk is en ik weet dat hij een bepaalde druk voelt als dit er vanaf hangt... hoewel we de vorige keer in ronde 1 zwanger waren, liep het niet al te makkelijk toen gisteren gezellig gemaakt, morgen weer is mijn bedoeling (als ze bij de echo aangeven dat mn ei op springen staat, is mn plan verloren haha).
@Desse Amerika heeft prima artsen en ziekenhuizen. Ik zou juist lekker gaan, even samen ontspannen. Wij hebben het gedaan na de geboorte van B* en dat heeft ons heel veel goed gedaan. Ik zou dat soort dingen sowieso niet gaan laten. Je weet niet hoe lang het duurt voor je weer zwanger bent, voor het zelfde geld duurt het een jaar en ontzeg je jezelf allemaal leuke en mooie dingen. Sporten is goed, een gezonde levensstijl bevordert je kansen om zwanger te worden en sporten tijdens je zwangerschap zorgt er voor dat je fit een bevalling in gaat en sneller weer op krachten komt na de bevalling.
@Jajo Helemaal waar over een gezonde levensstijl! Ik wijt het daar aan dat het niet meer is gelukt na de miskraam hoewel ik redelijk gezond eet en veel sport. Alleen als de menstruatie om de hoek komt kijken dan gaat de voeding helemaal mis.. @Desse @kimmy89 Medisch onderzoek wijst uit dat het niet meer zoveel uitmaakt of je om de dag of dagelijks gemeenschap hebt, mits er is vastgesteld dat vriend- manlief verminderde zaadcellen heeft dan adviseren ze om de dag. Ik begrijp het als je het om de dag doet, heeft aan de ene kant ook mijn voorkeur omdat het minder van jullie beide vraagt, echter ben ik op een of andere manier dan toch bang om mijn ei te missen dus hebben we het deze maand maar eens een aantal dagen achtereen gedaan. ik ben benieuwd! Ik ga nu lekker slapen, nog 1 nachtje werken en dan heb ik weekend! Ik heb nu al zo de neiging om te fantaseren en weg te dromen over een positieve test komende week.. Maar dat maakt de teleurstelling alleen maar groter dus ik probeer mezelf maar af te leiden! Ik had vannacht een beetje een naar gevoel in mijn buik, dat herinner ik me nog van mijn zwangerschap voor mijn miskraam toen heb ik dat gevoel met misselijkheid erbij wekenlang gehad. Maar dat komt nu gewoon door de nachtdienst en een verstoorde biologische klok. Fijne dag dames!!
He dames even een update van mijn. Heb volgens mijn gynecologe mijn eisprong 31/12 gehad maar mijn temperatuur laat dat niet terug zien. Elke morgen weer een teleurstelling over dat mijn temp niet stijgt. Denk dat ik deze ronde niet zwanger ga zijn. Vandaag maar eens een telefoontje plegen met gynecologe denk ik om de onzekerheid te verminderen. To be continued
Goedemorgen, Ik ben bij. Een boel verdriet, ik hoop dat daar echt gauw verandering in komt. @Mamaaa30 ik hoop dat je dochter al opknapt? Zo sneu als ze ziek zijn. Mijn dochter had gister diarree. Ze snapte er niets van en zei: mama mijn poep is ook plas. Iedereen een fijne dag.
@Pln nachtdiensten draaien sucks! Ik heb ze over 2 weken weer @wennepen80 je ziet het idd niet in je kaartje terug, wel gek. Wat zei je gyn hierover?? Hier morgen een positieve ovulatietest. Hij was net al flink donker. In de reel heb ik dan morgen een positieve test en zaterdag mijn eisprong. Dus dan zou als ik weer mijn normale LF heb (van 13 dagen) de 20e wel kloppen qua NOD. Maar met 9 dagen een stuk vroeger. Laat hem dus maar gewoon staan op de 20e.
Mag vanmiddag om 16:00 even langs komen. Nu twijfelen ze zelf ook of ie wel gesprongen is Kan ook dus mijn cyste geweest zijn
NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 16 januari Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM) Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 17 januari Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 18 januari Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1 Marieke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 19 januari Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3 wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wennepen80 -37 jaar - 2e kindje - ronde9 20 januari Clur26 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 januari Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 18 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi Dames, Ik wil mij ook graag aansluiten bij jullie. Wij proberen voor een derde kindje te gaan. Ik ben 32 jaar, wij hebben 2 dochters van 5 (nov 2012) en 6 (feb 2011). Van deze meiden zwanger mogen worden met hulp uit de medische molen. Door PCOS en endometriose helaas verminderd vruchtbaar. Afgelopen maandag en dinsdag een positieve ovulatietest gehad. Zaterdag, maandag en dinsdag hebben we het gezellig gehad...en voor mijn gevoel dinsdag mijn eisprong al gehad. Gister door werk geen tijd kunnen vinden voor elkaar...hopelijk is het voldoende geweest Mijn NOD gok ik nu op 16-1.
[NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari 15 januari Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk) Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4 Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 16 januari Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM) Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24 Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje- ronde 2 17 januari Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK) 18 januari Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1 Marieke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 19 januari Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk) JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3 wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wennepen80 -37 jaar - 2e kindje - ronde9 20 januari Clur26 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 januari Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos Totaal: 18 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).