Nod lijst 15 t/m 21 Januari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 16 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Na een paar dagen mislukte pogingen om via de telefoon te reageren, toch maar even achter de laptop gekropen.

Wat fijn van je positieve ovulatietest @wennepen80 !
    Veel plezier:p.

Over gezond doen: Ik ben eind december weer gestopt met snaaien. Gelukkig gaat dit heel erg goed. Bij beide kinderen woog ik precies hetzelfde toen ik de positieve zwangerschapstest in handen had. Daar ben ik nu gelukkig niet zo ver vandaan...dus een mooi doel.
    Sporten doe ik op dit moment niet. Vanwege een druk jaar heb ik dat nu even een half jaar niet gedaan. Ik ben een kei in smoesjes zoals je leest:rolleyes:

Ik heb even een gek probleempje.
    Wij maken het nu al een aantal dagen achter elkaar gezellig. Het is voor mij nu niet duidelijk of ik vruchtbaar slijm heb door deze gezelligheid:roflmao:. Normaal gesproken is het wel heel duidelijk. Is dit herkenbaar?
    Het kan natuurlijk ook nog zijn dat ik een late eisprong heb deze maand.
    Ik ging bij de action alvast zwangerschapstesten kopen en zag ovulatietesten liggen....die dus ook maar gelijk meegenomen. :p Gelijk getest vanmiddag en een heel licht streepje. Tja...of de piek is al geweest (ik ben te laat in de cyclus gaan testen) of hij moet nog donkerder worden. Maak ik mezelf dus helemaal gek. Morgen maar even kijken of er iets veranderd als ik nog eens test.

Spannend @Pln dat je misschien al klachtjes hebt!

Succes voor de meiden op het wachtbankje!

Dit kostte al 45 minuten om te typen, want zelfs de laptop loopt vast op deze site. Volgende keer hoop ik wat persoonlijker te kunnen reageren.

2. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @wennepen80 he wat apart, maar ook heel erg vervelend! Nu toch een positieve test dat zou betekenen dat je ei nog gaat komen binnen nu en 24 uur. Als je dan vanmiddag bij de gyn bent zouden ze hem moeten zien zitten toch? Temp je wel iedere dag op hetzelfde tijdstip en voordat je opstaat? ik hoor altijd dat dat wel heel belangrijk is:)
    Heb je overigens al eens dipsticks geprobeerd als ovutest. die zijn volgens mij veel goedkoper als de CB en vind ik fijner aflezen omdat je een oploop en afloop ziet.

@Jajo Ik vind de nachtdiensten niet zo heel erg eigenlijk, zeker niet nu ik heel erg goed slaap. Eerst sliep ik in 2 delen.. Ik heb een reeks van een zieke collega overgenomen met kerst en half januari. maar ik had in januari zelf al 2 reeksen en met carnaval mag ik ook weer. Dus dat is allemaal wel een beetje kort op elkaar.. ik hoop dat mijn lichaam maar gewoon even doorgaat zoals het hoort en dat het een zwangerschap niet in de weg staat al weet ik dat nachten niet al te gezond zijn.

@Marinda83 Heel veel succes, hopelijk heb je snel een mooie zwangerschap van jullie 3de wondertje.

@moonchild Ik zou morgen gewoon nog een test doen om te zien of ie op of afloopt dan weet je of ie is geweest. Zelf heb ik afgelopen ronde voor het eerst ovutesten van de action gebruikt waar ik niet zo tevreden over was. heb hiervoor altijd dipsticks gebruikt. en toen ik het vermoeden had deze ronde mijn ei te gaan krijgen heb ik die naast die van de action gebruikt. waar de actiontest op zijn donkerste was, geen knal en daarna weer afliep knalde de dipstick van 2besure bij de afloop wel. maar we hebben 6 dagen gemeenschap gehad dus ik neem aan dat we wel goed zitten. ik wijdt de klachten niet aan een zwangerschap maar door de nachtdiensten. ik ben nu pas 4 DPO en dat is wel echt te vroeg voor een innesteling. ik wacht (on)geduldig af!:D

Mijn banner loopt steeds achter en niet gelijk met mijn app iemand ervaring mee? Ik zit nu op CD 20, 4 dpo. Al een aantal keer anders ingesteld maar krijg het niet voor elkaar!

3. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NOD-lijst 15 januari t/m 21 januari

15 januari
    Pln - 26 jaar - 1e kindje - ronde 9 (ronde 5 na mk)
    Klinker83 - 34 jaar- 2e kindje- ronde 4
    Loessje1987 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5

16 januari
    Mira88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 (MMM)
    Blosjes - 37 jaar - 2e kindje - ronde 24
    Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje- ronde 2

17 januari
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking
    Desse - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 (ronde 1 na MK)

18 januari
    Miesje83 - 34 jaar - vierde kindje - ronde 1
    Marieke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1

19 januari
    Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Meliflua - 25 jaar- 1e kindje - ronde 8 (ronde 3 na mk)
    JaJo - 30 - 2e kindje (3e incl vlindertje) ronde 3
    wolky84 - 33 - 1e kindje - ronde 1
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Moonchild - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Wennepen80 -37 jaar - 2e kindje - ronde9

20 januari
    Clur26 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 januari
    Kimmy89 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

Datumloos

Totaal: 19

Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

4. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Hoi hoi,

Mijn echo was goed, alles zag er perfect uit. Baarmoederslijmvlies weer aangedikt, 3 streepjes te zien die je baarmoeder blijkbaar voorbereiden op een nieuwe zwangerschap (zo vertelde ze). Gyn denkt dat m'n ei vandaag springt, ze had m opgemeten: 2,11mm. Dus gezellig maken vanavond!

wennepen80, moonchild, Meliflua en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Damn, 19 januari spant nog wel de kroon hoor: dat wordt een interessant dagje!! Maar dat geldt natuurlijk voor alle dagen....toch wel erg leuk (en verslavend!) dit ;)

Mijn temp app geeft sinds vandaag "ver high fertility" aan. Gisteren en vandaag ook veel vruchtbaar slijm. Ook echt meer dan normaal, vond ik wel opvallend. Maar misschien let ik er nu ook meer op; wat dit forum toch allemaal met je doet hahaha

De afgelopen 2 maanden heb ik al wel ov testen geprobeerd om te kijken of ze klopten met de app maar nog nooit een positieve test gehad. Gisteren 2x getest (eerste keer veel thee op dacht ik achteraf dus daarom om 19:00 opnieuw getest) en vandaag 1x getest. Allemaal negatief maar ik zie nu wel voor het eerst ooit iets van een 2e streepje maar dat zegt niks. Maar morgen is er nog een dag en zaterdag ook. Mijn eisprong zou zaterdag plaats moeten vinden maar als ik naar mijn gevoel in mijn lichaam luister zit ik er al middenin; benieuwd wat mijn temp morgenvroeg doet.

upload_2018-1-4_18-42-19.png

Tja en we maken het verder vooral enorm veel gezellig; heb er echt lol in vooralsnog. Maar goed, wij staan d'r met ronde 1 natuurlijk nog zwaar relaxed in...Dus ik vind dit nu alleen maar allemaal bijster interessant maar ik kan me ook echt voorstellen dat als je dit elke maand opnieuw voortdurend moet doen.....ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken. Respect voor de dames om ons heen dus!!

Meliflua en Mamaaa30 vinden dit leuk.
  6. Clur26

Clur26 Niet meer actief

Hallo dames, even geleden heb ik mezelf op deze NOD lijst gezet op 20 januari. Echter door privé omstandigheden stoppen wij even met het proberen om zwanger te worden. Dus kan ik van de lijst af. Voor jullie allemaal veel succes !!

7. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93

15 januari

16 januari

17 januari
    Mamaaa30 - 32 jaar - tweede kindje (van de drie) - ronde 1 na 2x vmk / ronde 3 na afbreking

18 januari
    Marieke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1

19 januari

20 januari

21 januari

Datumloos

Totaal: 18

Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

8. Meliflua

Meliflua Actief lid

8 mrt 2017
    492
    482
    63
    Vrouw
    Gisteren een positieve ovutest, vandaag lopen ze weer terug. Onderste twee zijn van vandaag. Gisteravond gezellig gemaakt en hopelijk straks nog voor de zekerheid! :oops: Spannend weer dames.. zenuwslopend die dagen voor NOD.

Bijgevoegde bestanden:

9. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @moonchild, welke cyclusdag zit je nu?

@Pln pff jij liever dan ik hoor, ik slaap zo slecht overdag!! drama

@Desse jeej, moet dan ook maar een zwangerschap worden toch?! klinkt zo leuk als de gyn zegt voor een nieuwe zwangerschap

@Wolky84 Spannend he, fijn dat je er nog zo relaxt instaat, dat maakt het allemaal een stuk leuker! hier begint het vruchtbaarslijm altijd een paar dagen voor mijn eisprong (een dag of 4)

@Clur26 hopelijk niks ergs, succes

@Meliflua ik zal jou ook op paars zetten

Hier dus sinds vanmiddag ovulatiepijn, kon het niet laten om nog een ovulatietestje te doen en jaa daar was mijn smiley. ben benieuwd of hij nu morgen of overmorgen springt. Maar dat merk ik vanzelf wel aan mijn temp. Meestal is mijn temp ietsje lager de dag voor mijn eisprong, dus dan zou hij morgen springen. Dan weer aftellen tot 9dpo om te testen :roflmao:

Meliflua vindt dit leuk.
  10. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    #170 Jajo, 4 jan 2018
    Laatst bewerkt: 4 jan 2018

15 januari

16 januari

17 januari

18 januari
    Mari3ke - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1

19 januari

20 januari

21 januari

Datumloos

Totaal: 18

Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

11. Mari3ke

Mari3ke Bekend lid

5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Zou iemand mij ook op het wachtbankje je willen zetten? :) Ik dacht dat ik hem had gemist maar toch op dag 15 gevonden.

wennepen80 en moonchild vinden dit leuk.
  12. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Pfff Quoten via mobiel is wel echt een drama op dit forum haha.

Dus ik doe het zo @Jajo; bedankt voor de info. Slijm begon op 2 jan dus klopt dan elk met info over mijn eisprong. Benieuwd of ik hem ga vinden!

Beginnersvraag (weet namelijk niet zeker of ik ‘m snap, ga nu twijfelen); wanneer zet je jezelf op het wachtbankje? Alvast bedankt voor de hulp!

13. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @Clur26 : wat jammer! Wie weet binnenkort?

@Jajo : ik zit nu op dag 11. Ik heb bijna altijd mij ei op dag 12 dus net als jij morgen. Zal je net zien dat het nu anders gaat. Ik heb wel iets van slijm gezien. We wachten het even af de komende dagen.
    Jij gaat 9 dpo testen? Ik ga kijken hoe lang ik het uit ga houden.

@Wolky84 : jaaa 19 januari is een hele spannende dag zo te lezen.
    Fijn om de spanning zo te kunnen delen met elkaar.

@ pln: haha dan heb ik misschien wel een flinke miskoop inderdaad. Ik zal morgen nog even testen. Dankje voor je antwoord!

@ desse: laat die volgende zwangerschap dan maar komen he?! Succes!

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Mari3ke gedaan!

@Wolky84 ik zet mezelf op het wachtbankje vanaf de positieve ovulatietest, sommige pas op 1 dpo (dagen na eisprong)

@moonchild ja ik test altijd op 9dpo, mijn temp daalt ook op die dag als ik niet zwanger ben, dus is voor mij alleen ter bevestiging. Daarnaast heb ik de afgelopen 2 cyclussen een LF van 9 dagen, dus dan weet ik gelijk dat ik weer tampons in mijn tas moet gooien

Mari3ke vindt dit leuk.
  15. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    #175 moonchild, 4 jan 2018
    Laatst bewerkt: 4 jan 2018
    @Meliflua en @Mari3ke : succes op het wachtbankje! :thumup:

@Jajo : ahaa dan is het inderdaad handig. Nu hopen dat je de tampons thuis mag laten;).

Meliflua vindt dit leuk.
  16. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Wolky84 wij gaan 19 januari voor geregistreerd partnerschap met een feestje word hopelijk een mooie dag voor iedereen:) Ik zie je streepje ook, je zal zien dat hij de komende dagen op gaat lopen als je een knaller hebt (test streep even donker of donkerder als controlestreep) dan zal je ei binnen 12 -36 uur springen. Ik zet mezelf na een positieve ovulatietest op het wachtbankje.

@Clur26 sterkte!

@Meliflua @Mari3ke @Jajo Spannend, nu kan het wachten beginnen!

@Jajo Ik ben altijd al een slechte slaper geweest maar overdag slaap ik als de beste. Nu moet ik zeggen dat ik normaal altijd de ochtend en de avond even slaap als ik nachtdienst heb maar nu heb ik gewoon tot 16 u geslapen en doe ik nu lekker op mn gemakje. Morgen weekend!

Meliflua vindt dit leuk.
  17. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Jajo Thanks! Ik snap hem!

9dpo zou voor mij 4 dagen voor NOD zijn. Ik denk dat ik ‘t niet zou trekken om dan al te testen; dan maak ik mezelf helemaal gek. Maar heb geen idee van de statistieken; wat is slim mensen?

18. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Pln Ah Thanks! Ik begin m te snappen! Ben benieuwd of de OV testen nu wel positief gaan worden. Zo niet; ook prima ;) Mooie dag voor jullie de 19e!

19. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dankjewel! :) we gaan dan ook een weekend weg met familie dus een heerlijk vooruitzicht. Ik hoop zo dat we dan mooi nieuws hebben. We zijn dit jaar ook 10 jaar samen dus ik hoop dat we een kleintjr mogen krijgen dit jaar.

Het beste is om op de nod of de dag erna te testen. Echter ben ik altijd heel nieuwsgierig en durf ik vanaf 4 dagen voor de nod te testen. De kans op teleurstelling is dan wel groter, sommige Krijgen pas na de nod een positieve test. Als je eerder gaat testen kun je wel het beste extra gevoelige testen kopen die voor de nod kunnen testen. Ik gebruik die dipsticks vn 2besure of sensitest en als ik echt iets zie een CB digital.

20. kimmy89

kimmy89 Actief lid

9 aug 2015
    408
    48
    28
    Nu snap ik het weer niet helemaal.. bij mijn ovulatietesten staat dat je als je een knaller test hebt dat je ei dan binnen 24-48 uur je ei zal springen. Of is het verschillend per ovulatietest?

Deel Deze Pagina