Hier allemaal vage klachtjes maar ben bang dat ik mezelf voor de gek hou. Zou het liefst nu al testen maar heeft natuurlijk geen zin
Hallo allemaal Wat begint het al spannend te worden voor vele. Hoop dat er snel streepjes verschijnen. De tijd gaat altijd zo ontzettend traag voor je mag testen. Van een innestelingsbloeding heb ik geen verstand. Geen last van gehad bij mijn vorige zwangerschappen. Hoop natuurlijk heel erg dat het een innesteling is en je snel een positieve test in handen hebt. Ik ben vandaag toch eens ovtesten gaan halen. Natuurlijk erg laat, maar wou het toch eens proberen. Heb deze namiddag eentje gedaan en net nog maar omdat ik toch een erg zeurend gevoel heb. Toch zijn de testen maar erg licht. Had gehoopt op een dikke streep, want ventje is morgen tot maandag weg. Als je je eisprong al gehad hebt, zijn de testen dan wit of verschijnt er dan ook een licht streepje.?
Dan kan je ook nog een streepje hebben. Die streepjes kan je de hele cyclus door hebben. Alhowel die van mij van 3 dagen tot de eisprong en eerder wel echt bijna wit zijn. Daarna test ik nooit zo lang door.
Dat kan iets betekenen. Maar dat hoeft niet perse. Op hoeveel dpo zit je nu? Ik werd vannacht wakker van een enorm felle steek rechts onderin mn buik. Was 1x best lang en dat was het. We kunnen niks anders doen dan afwachten (helaas!)
Je LH schommelt de gehele cyclus. T kan dat je dan ook je hele cyclus lichte streepjes plast maar dat hoeft niet perse. Deze ovu testen zijn helaas negatief
Die steken heb ik helaas iedere maand. Is in mijn geval dus niks, want werd dan gewoon ongesteld. Hier gister veel last gehad van de onderrug en buik. Laatste groeispurt zeggen ze dan. Ei springt dan vandaag of morgen en dat is wel heel laat. Zit al op CD17 nu. Temp was ook nog gewoon laag vanmorgen.
hoi allemaal , ik deed vanmorgend een vreugde dansje door het huis , het bloeden is gestopt nu word het spannend . ik kan amper wachten om te testen , maar ik probeer me af te leiden
Nu wil ik je niet helemaal van je vreugdedansje halen maar ik bloed 's nachts ook nooit. Hoe lang ben je al van bed? Daarna ook niet meer gebloed?
���� NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016 ���� 15. (7) Lisa2 - 32 jaar - ronde 3 - 2e kindje Jaydee - 26 jaar - ronde 9 - 2e kindje Bixou - 28 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Rhea90 - 26 jaar - ronde 3 - 3e kindje Mama alex - 23 jaar- ronde 1 - 2de kindje Colinn - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Loetje85 - 31 jaar - ronde 3 - 2e kindje 16. (2) Pat25 - 26 jaar - ronde 14 - 1e kindje MMM 4e ronde Livoli - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje 17. (6) Poolvos - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje liesjuh0707 - 25 jaar - ronde 6 -1e kindje SuperEendje - 28 jaar - ronde 3 - 1e kindje baby2017 - 25 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zus9 - 27 jaar - ronde 1 - 2e kindje Susan86 - 29 jaar - ronde 3 - 2e kindje 18. (5) EvaElisa - 25 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Puk1988 - 28 jaar- ronde 10 - 2e kindje Esther311 - 30 jaar - ronde 1 - 3e kindje Kirika - 32 jaar - ronde 10 - 2e kindje MMM 1e ronde TigerMom - 26 jaar - ronde 15 - 2e kindje 19. (4) PinkDonut - 34 jaar - ronde 9 na MK - 1e kindje Potato - 34 jaar - ronde 19 - 1e kindje MMM 2e ronde IUI Merelv - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje MMM 4e ronde clomid annebon1986 -29 jaar - ronde 1 - 2de kindje 20. (3) Duimpje86 - 29 jaar - ronde 13 - 1e kindje Juulx - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Lauren1985 - 32 jaar - ronde 1 - 2e kindje 21. (3) Joan1984 - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje Tafelkleedje-28 jaar-ronde 14- 1e kindje Kegi - 31 jaar - ronde 2 - 3e kindje Datumloos. (1) Linn81-34 jaar- ronde 14- 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (25), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
De afgelopen 2 dagen positieve ovu test, vandaag negatief. Het lange wachten gaat voor mij nu dus ook beginnen
ben nu zeker 2uur wakker , en nog niets . was gisteren avond ook al veel minder , toen waren het nog maar een paar druppels meer.
Hoi Meiden, Ik lees dat de meesten al in spanning zitten te wachten. Ben benieuwd hoeveel er op roze gaan deze lijst. Ik mag ook op het Wachtbankje. Denk zondag of maandag mijn ei te hebben gehad. Was een beetje een rommeltje met ovulatietesten, dacht dat ik er nog wat had maar had me vergist. Goed afwachten dus weer. Ik ben niet heel actief, maar dat komt wel door de teleurstelling elke maand. Verwacht er wederom weinig van. Succes allemaal. Hoop op een mooie roze lijst
Jeetje dames! Ik heb een paar drukke dagen achter de rug en kwam nu in alle rust bijlezen. Wat veel spannende maar positieve berichten! Ik stel voor dat we deze maand gewoon allemaal op roze gaan Zelf nu 4 dpo, volgens FF, zelf denk ik 3 dpo. Het spannende wachten is weer begonnen. Ik ga duimen voor ons allemaal!
Oei.... de testdrang begint hier ook enorm te komen. En 't helpt ook niet echt mee dat m'n bestelde zwangerschapstesten nu binnen zijn 🙈 Vandaag 7dpo dus 't slaat ook gewoon nergens op als ik nu al zou gaan testen 😂