NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016

Discussion in 'NOD forum' started by Lisa2, Jun 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tigermom, zal zeker niet de enige zijn maar herken het niet helemaal van mezelf, haha

@loetje, ik zie inderdaad niets. Morgenochtend weer testen?

Welke testen gebruiken jullie eigenlijk?

2. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Dit was een Kruidvat test, 2 voor 5€. Helderwit 😂 Ik denk dat ik nog even wacht met testen. Ik hou het vaak zo'n 2 dagen vol en dan krijg ik weer de kriebels. Of misschien moet ik gewoon wachten tot komend weekend en dan zien of ik ongesteld word (lekker bedacht maar de uitvoering zal wel wat lastiger zijn vrees ik)

3. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja dat lijkt me lastig, als je nu al hebt getest...

Ik ga denk ik voor morgenochtend, en de ochtend erna, en de ochtend daarna, hihi

4. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Haha zo herkenbaar!

Ik denk dat ik nu 10 dpo zit maar kan ook 9 zijn. Ik had vrijdag 1 juli een positieve ovulatietest maar wil natuurlijk niet zeggen dat eitje ook echt gesprongen is dan. Of vanaf wanneer reken je eigenlijk met dpo, vanaf positieve test of vanaf eisprong?

5. duxi

duxi Bekend lid

May 9, 2016
    776
    2
    18
    Ik had 30 juli een positieve ovulatie test. Vaak 24-48 uur springt je ei.
    Mijne is als 't goed is gesprongen op 2 juli. Ik tel die dag na de officiele eisprong. Ik zou dan nu dus 9 dpo zijn.
    Dan denk ik dat jij inderdaad ook op 8 of 9 dpo zit.

6. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Dan hou ik me er maar aan vast dat het nog alle kanten op kan 😬

7. Esther311

Esther311 Actief lid

May 2, 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook vrijdag 1 Julie in de ochtend positieve test gehad. ('Smiddags alweer helemaal negatief) Dus nu 8 of 9 dpo. Ook vanochtend stiekem een testje gedaan en uiteraard negatief... nog maar even een heleboel dagen wachten!

8. duxi

duxi Bekend lid

May 9, 2016
    776
    2
    18
    Toch moeilijk te geloven dat je nog positief kan testen he.. Ik had dat ook vandaag na een omo witte test...
    Maar ik ga m'n geduld proberen te bewaren tot donderdag en dan nog eens opnieuw testen.

9. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

Feb 3, 2012
    1,595
    477
    83
    Female
    ik had vanmorgend een test van kruivat die van 8 euro , voor van't weekend heb ik een clearblue of carrefour klaar liggen

10. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Ja echt wel! Denkt nu, wit = niet zwanger. Terwijl dat dus helemaal niet hoeft. Maar wel lastig om positief te blijven.

11. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

Apr 9, 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Wouw wat een hoop berichten vandaag!!!

Ik voelde me vanmorgen enorm down, temp was gezakt van 36.6 naar 36.3. Volgens de app zou a.s. Zondag pas m'n NOD zijn maar verwacht hem zelf donderdag al (eisprong was ook 3 dagen eerder)
    Maar met de temperatuurdaling verwacht ik morgen al ongi te worden:(
    Of zou de temperatuurdaling een innestelingsdip zijn?:(
    Ben nu 7-8 dpo

12. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet zo veel verstand van het hele temperaturen, heb je al andere tekenen van een naderende menstruatie? Wanneer wil je testen? Hopelijk snel goed nieuws 😁

13. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Ik weet er ook helemaal niks van, sorry! Maar menstruatie misschien wat vroeg?

14. Bixou

Bixou Actief lid

Apr 12, 2016
    411
    609
    93
    Female
    BE
    Ik test met testjes van sensitest. Heb zowel de gewone als de gevoelige liggen. Ook nog eentje van kruidvat 2voor5 liggen. Die had ik in het begin even maar vind die van sensi iets handiger. Die dipstick zijn ook helemaal niet duur, wat ik toch ook een pluspunt vind :D
    Uiteindelijk meten ze allemaal hcg, zowel die dure als goedkope.

15. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die sensitest testen had ik gezien, kun je alleen online krijgen toch? De gevoelige testen zijn gewoon een soort papiertjes zonder huls toch?

16. Livoli

Livoli Fanatiek lid

Jan 26, 2016
    1,185
    67
    48
    Liesjuh het zou een innestelingsdipje kunnen zijn! Hopelijk heb je weer snel een temp. stijging!

17. duxi

duxi Bekend lid

May 9, 2016
    776
    2
    18
    Iemand die met zwangerschapstesten van 2besure test? Ik heb de ovulatie testen gebruikt en daar ben ik heel tevreden over. Heb toen ook direct 6 zwangerschapstesten erbij gekocht. Was toen zo'n actie.

18. Bixou

Bixou Actief lid

Apr 12, 2016
    411
    609
    93
    Female
    BE

Ja die zijn enkel online, maar zijn iets meer dan 1euro per stuk, vind ik wel dik oke! :D
    Je hebt midstream (waar je rechtstreeks op plast) en dipstuk (urine opvangen en dan 10sec inhouden). Die laatste vind ik het gemakkelijkst, lekker relaxt en niet zitten mikken op zo'n stickje :p

19. JennyB

JennyB Lid

Jul 8, 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat grappig, ik vind op de test plassen veel makkelijker dan helemaal een bekertje te moeten pakken om daar in te plassen :D

20. Pat25

Pat25 Lid

Dec 13, 2015
    76
    0
    0
    Wauw meiden door jullie berichten vind in het steeds moeilijker worden om te wachten hihi! Zaterdag is mijn NOD en wil echt minimaal tot donderdag of vrijdag wachten. Het liefste zou ik het pas zondag doen want dan zijn vriendlief en ik beide thuis..

Ik hoop dat alle witte testen van nu, snel vergeten worden en dat jullie allemaal een dikke vette streep op je test krijgen!

Share This Page