Op die rechter foto is het streepje echt heel duidelijk. Zeker voor 10 dpo met middag urine. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd! !
Ja joh... ik ben veel te bang dat ik morgen word teleurgesteld met een omowitte test.... We zullen 't zien..
Wauw duxi! super, al tuurstreepje! Eerste hier in het groepje, leuk, voorzichtige proficiat! Hopelijk mogen er vele jou volgen. Ikzelf test donderdag opnieuw, afhankelijk of mijn bloeding opnieuw afneemt of toch sterker doorzet. Momenteel is het vergelijkbaar met vorige keer. Als ik dat toen zo niet had, had ik nu al wel gedacht dat ik gewoon tevroeg ongesteld was geworden. Blijft dus nog wel even spannend.
Je hoeft echt niet op je eten te passen hoor gewoon lekker kaas eten! Ik weet niet of je in nl woont maar bijna alle supermarktkazen zijn van gepasteuriseerde kaas. Rauwmelkse kazen vind je tegenwoordig steeds minder in de winkel. Maar nogmaals, geniet ervan!
Help! Ik heb de hele dag al lichte menstruatie achting steekjes. En een ontzettend trekkend gevoel onder in mijn buik. Iemand die dit herkend?
Haha ik heb dat ook regelmatig maar helaas wil dat bij mij echt helemaal niks zeggen. Hoop voor jou dat het wel een positief teken is!
@duxi: ik zie hem! Spannend. Ben benieuwd naar je test van morgen. @collin: hoeveel te vroeg is je menstruatie? Hoeveel dpo zit je? Eventueel een late innesteling? Je weet het nooit. Wat betreft kazen, ik zou gewoon lekker eten. Sowieso is er tot na 6 weken zwangerschap geen bloedband volgens mijn huisarts. Werd toen bij mn zoontje gezegd. Zaterdag is mn NOD volgens FF. Omdat mn ei eerder zou zijn dan normaal. Maar dan heb ik weer een cyclus van 24. Dus ik hou gewoon mn cyclus van 28 dagen aan. Voor nu.
Dit zegt niks. Ik heb t als ik niet zwanger ben, maar ik had het ook tijdens de eerste 8 weken van mn zwangerschap. Dus zegt helemaal niks nog.
@Duxi: zie hem ook, spannend! @colinn: ik heb dat tijdens de eisprong en soms een dag voor me ongi @Duimpje: kan van een innesteling zijn of een naderende ongi
Beetje gekke vraag misschien maar hoe is je bloeding dan? Ik bloed sinds vanmiddag. Echt mega vroeg. 11 dpo vandaag en vrijdag zou mijn nod pas zijn. Vind t zo vreemd! Heb alleen wel de bekende pijn erbij ook helaas.
Voel mij vandaag totaal niet lekker. Duizelig, erg moe, opgezet, rugpijn en zeurpijn in mijn onderbuik. Mijn eisprong was maandag of dinsdag vorige week, dus nu op 6/7 dpo. Zou het innestelingssymptomen zijn?!
Vandaag 11dpo. Vrijdag zou mn nod zijn. Zou dat nu nog kunnen een innesteling? Ik heb wel ook de bekende pijn erbij dus ik ga er eigenlijk vanuit dat het mn menstruatie is. Ik hou t ff in de gaten.