Verlies je veel bloed? Als het een paar druppels is en het stopt op een gegeven moment kan het misschien nog wel je innesteling zijn. Alhoewel 11 dpo misschien wel laat is voor een innesteling, maar zeg nooit nooit.
Ik ben zo benieuwd hoe morgenochtend m'n test eruit ziet!! Heb nu al zin om te testen. Ik heb overigens nog niks tegen mijn man gezegd. Loop al wel de hele avond met een bigsmile op m'n face en moet elke keer giechelen, maar vertel nog niks. Anders is hij straks teleurgesteld en dat vind ik sneu. Als die morgen positiever is dan vandaag en de kruidvat test ook ook positief test, dan vertel ik het morgen.
Wanneer is de innesteling? Het moment van innesteling ligt normaal gesproken tussen 6 en 12 dagen na de eisprong. Het vermoedelijke moment kan je dus berekenen door 9 dagen op te tellen bij de datum van je laatste eisprong. Een andere manier om dit te bepalen is 5 dagen aftrekken van de dag waarop normaal je volgende menstruatie zou beginnen
Het zou theoretisch nog kunnen dus. Ik verlies (nog) niet veel bloed. Wel is het helderrood en ik heb de bekende buikpijn. Ik ben zelf al met m'n hoofd bij de volgende ronde (zoals in mn handtekening te zien is 😂 ). Maar ik hou 't even in de gaten of het zoals een normale menstruatie is. Als ik het zeker wil weten. Wanneer zou ik dan kunnen testen? Over 2 dagen? duxi Ik ben ook heel benieuwd naar je test van morgenochtend! Ik duim voor je!!
Helderrood, het lijkt echt ook op gewone bloeding. Het grootste verschil is dat er geen stolsels zijn, het ook veel te weinig is om normaal te zijn (1 licht maandverbandje gaat een hele dag mee). Bloeding gestart op 9dpo (vorige zwangerschap op 8dpo, en toen positief getest op 12dpo). Het zou dus morgen moeten minderen en stoppen. En dan donderdag of vrijdag kan ik dan opnieuw testen (met hopelijk beter resultaat dan die witte test).
Ik duim voor alle dames hier. En hopelijk mogen jullie bloedingen snel stoppen. Hier geloof ik niet dat ik voorlopig zwanger raak. Mijn lf is heel kort (9 dagen) en daarbij zijn mn menstruaties maar 2 dagen. Met relatief weinig bloedverlies en weinig krampen. Voor m'n zwangerschap was ik vaak wel 4 a 5 volle dagen ongesteld en daarna nog 2 dagen bruinverlies. En veel pijnlijke krampen. Ik vermoed dat het Door mn gewicht komt dus probeer af te vallen. Inmiddels dus al wat langer dan een jaartje bezig. Meer dames hier die al langer bezig zijn dan een jaar?
😢 ik vrees dat het game over is deze maand. Temp is weer gezakt naar 36.5... Denk dat ik morgen toch ongesteld ga worden? Pfff wat een piepzooi, echt ff down. Had toch gehoopt dat het eerder raak zou zijn. Inmiddels alweer 7-8 maanden bezig 😢
Geen idee hoe 't allemaal werkt met tempen maar kop op meid! Ooit heb je die positieve test in handen! Knuffel!!
Tadaaaaaa. 10 of 11 dpo. Big bazar test. Vind alleen dat het lijkt of er een hakkeltje in zit. Ik doe straks nog even een ander merk met dezelfde urine. Maar mijn hele lijf schreeuw zwanger, had ik bij mijn oudste ook. Misselijk, veel lage buikpijn en slapeloosheid. Wordt vervolgd.
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen. Jeeeeeeemig wat een rot gevoel. Ik was zo zenuwachtig voor de test van vanochtend... Hierbij mijn ochtendtest vergeleken met de tuurtest van gisteren op middagurine.
He wat balen voor je! Daar mag je best even down van zijn ja. Hopelijk snel wel raak. Hele dikke knuffel voor je