Ester311 en duxi, proficiat! Dat is beide al een duidelijke streep! Jullie zijn de 1e die op roos mogen, wauw!
Nu met predictor express. Vorige maand gekocht in Frankrijk tijdens de vakantie. Ik ben helemaal overtuigd.
Jaaa Esther en duxi! Gefeliciteerd Liesjuh; je mag best balen hoor. Echt rot gevoel als het zo lang duurt. Hopelijk is het volgende maand raak voor jou!
Gefeliciteerd Ester en Duxi, wat lijkt me het toch bijzonder om zo'n test in je handen te hebben. Hier vanmorgen bij het afvegen een klein beetje bruin. Helaas weet ik waar dit dan bijna altijd op uitdraait. Ben er best een beetje verdrietig van, ook omdat er gisteren nog een vriendin met het blijde nieuws kwam in verwachting te zijn van nummer 2. Eigenlijk nog niet helemaal gepland.. 1x zonder voorbehoedsmiddel en raak. Doet zeer om te horen dat het wel snel kan gaan, wij wachten al zo lang voor m'n gevoel..
Op hoe veel DPO zit je? Kan het niet meer met de innesteling te maken hebben? Ja, t is eigenlijk heel vreemd om een positieve test in handen te hebben. Ik geloofde het eerst niet en dacht dat het een foutieve test ofzo was. Maar vanochtend was die positiever dan gisteren ... Dus 't zal dan wel goed zijn.
Heb het vanochtend trouwens tegen m'n man verteld. Ik kon het niet voor me houden en vanochtend was die weer positief dus kan geen valse test zijn. Hij was heel erg blij, maar zeiden wel tegen elkaar dat het nog even afwachten is of het in deze weken allemaal goed gaat omdat het nog pril is. Daar zijn we allebei gelukkig van bewust. Maar ondanks dat heel blij!
Ik denk 11 dpo, maar het kan ook 10 zijn. Vind het echt super voor je, duim dat het aankomende welen goed blijft gaan! 😘
Wow de eerste dames op roze, mega gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen snel mijn ochtendplas doorgespoeld. Had gisterochtend een omowitte test en hooooop dat ik kan wachten met testen tot vrijdag, dan is mijn NOD. Al heb ik er niet zo heel veel vertrouwen in dat het raak is eigenlijk. Voor de dames die al lang bezig zijn, respect hoor. Lijkt me echt geen pretje om iedere maand na de teleurstelling weer met goede moed verder te gaan. Ik vind het superknap en ik gun iedereen, maar jullie het meest, op korte termijn een superknaller van een test!
Dan kan je wel al testen! Ik heb me deze morgen niet kunnen inhouden, helaas omo wit . Natuurlijk wel te verwachten zo vroeg voor NOD, maar ik zet mijn hoofd toch al op de volgende ronde.
NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016 💖💙[/U][/SIZE][/COLOR][/B] 15.(7) Lisa2 - 32 jaar - ronde 3 - 2e kindje Jaydee - 26 jaar - ronde 9 - 2e kindje Bixou - 28 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Rhea90 - 26 jaar - ronde 3 - 3e kindje Mama alex - 23 jaar- ronde 1 - 2de kindje Colinn - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Loetje85 - 31 jaar - ronde 3 - 2e kindje 16. (5) Pat25 - 26 jaar - ronde 14 - 1e kindje MMM 4e ronde Livoli - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje JennyB - 33 jaar - ronde 1 - 3e kindje MMM 1e ronde cryo terugplaatsing Duxi - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Angelsterre - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje 17. (7) Poolvos - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje liesjuh0707 - 25 jaar - ronde 6 -1e kindje SuperEendje - 28 jaar - ronde 3 - 1e kindje baby2017 - 25 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zus9 - 27 jaar - ronde 1 - 2e kindje Susan86 - 29 jaar - ronde 3 - 2e kindje Diamantje01 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje 18. (6) EvaElisa - 25 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Puk1988 - 28 jaar- ronde 10 - 2e kindje Esther311 - 30 jaar - ronde 1 - 3e kindje Kirika - 32 jaar - ronde 10 - 2e kindje MMM 1e ronde TigerMom - 26 jaar - ronde 15 - 2e kindje Mosine - 32 jaar - 2e ronde - 2e kindje 19. (4) PinkDonut - 34 jaar - ronde 9 na MK - 1e kindje Potato - 34 jaar - ronde 19 - 1e kindje MMM 2e ronde IUI Merelv - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje MMM 4e ronde clomid annebon1986 -29 jaar - ronde 1 - 2de kindje 20. (3) Duimpje86 - 29 jaar - ronde 13 - 1e kindje Juulx - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Lauren1985 - 32 jaar - ronde 1 - 2e kindje 21. (3) Joan1984 - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje Tafelkleedje-28 jaar-ronde 14- 1e kindje Kegi - 31 jaar - ronde 2 - 3e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 35 Wachtbankje (27), Zwanger (2), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Even moeten zoeken naar de laatste lijst, maare gevonden. Heb jou ook vast roze gemaakt duxi. Hopelijk blijft het bij ons allebei goed gaan. Het is inderdaad nog heel erg pril! ps mijn NOD was trouwens gebaseerd op langste cyclus, maar nav mijn ovulatietesten toch een paar dagen eerder geworden...