NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisa2, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dankjulliewel dames!! 😘

2. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Wat jammer colinn! :( hopelijk snel een positieve test voor jou!

3. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    @duxi: ik hoef absoluut niet te staren. Mooie test voor middag urine. Gefeliciteerd nogmaals!

@Collin: balen meid. Ik duim voor je voor de volgende ronde!

Het begint te kriebelen. Al deze testen zijn niet goed voor mn doorzettingsvermogen om niet te testen haha..

4. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Wat jammer zeg Colin :( Hopelijk is het de volgende ronde raak voor jou!

Hopelijk volgen er nog veel meer positieve testjes!

5. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    IK ZEG DOEN! Nee dat is flauw. Maar ik heb zelf ook nooit het geduld. ;):D Wie weet pakt het positief uit!

6. Bixou

Bixou Actief lid

12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Ik denk dat het voor mij ook over-and-out is. Bloed blijft aanhouden en zelfs wat toenemen. Ik ga er dus vanuit dat mijn cyclus helemaal in de war is! want op 9dpo al menstruatie is NIET ok :x

Ik denk dat ik dit weekend wel nog een test doe, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust.
    Maar denk dus dat ik daarna wel doorschuif (weet enkel niet goed hoeveel dagen ik nu zal moeten rekenen, moet ik nog eens over bezinnen :))

7. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen colinn en Bixou! Hoop dat jullie de volgende ronde een mooie test in handen hebben!

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Balen Bixou! :( Zelfde probleem heb ik ook. Altijd een cyclus van 25 dagen gehad en nu sinds de laatste 2 ineens anders. Geen idee wat ik nu aan moet houden haha.

9. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Bixou; Wat balen zeg! Hopelijk voor jou de volgende ronde ook een positieve test.

10. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Mijn man zei net nog dat het hem was opgevallen dat ik grotere borsten had gekregen. Een goed teken dus, haha. Dacht het zelf ook al te zien, maar misschien dat ik het me inbeeldde of tussen m'n oren zat. Ze doen namelijk niet pijn en zijn niet gevoelig o.i.d.

Zal ik nu gewoon elke ochtend een testje doen tot m'n NOD?

11. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    heb je zoveel dat het ook veel in je maandverband zit of enkel bij het afvegen ? sorry voor de vraag maar ik had bij 6dpo en 7dpo ook bloedverlies maar alleen bij het afvegen .

12. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Eind van de middag wat krampjes gehad, maar dan meer aan de zijkant van m'n onderbuik ipv het midden. Om de 10 minuten naar de wc om te kijken of de rode duivels zich al aanmelden ( en dan bedoel ik niet het Belgische voetbalteam;) ) maar dat is nog niet het geval, enkel wit slijm...
    Pff wat haat ik het wachtbankje zeg:(

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Jammer Bixou!

Duxi: je moet lekker doen wat je fijn vind. Als je Door wilt testen dan zou ik t doen. En anders niet haha

14. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duxi als je wil blijven testen zou ik het om de dag doen want dan zal je echt verschil zien ;) het verdubbeld namelijk elke 2 dagen

15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ja, ik zou dat ook zo doen. Leuk om te zien oplopen! Maar gelijktijdig dan ook proberen niet te hard te stressen als het een dagje niet zo flink oploopt :)

16. Bixou

Bixou Actief lid

12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE

Ook echt in het maandverband. Dat had ik ook bij de vorige innestelingsbloeding dus op zich was dat niet raar. Maar toen stopte het ook wel op dag 3, nu is het enkel meer geworden. Het is nog niet echt veel, ik kom met 1 verbandje wel een hele dag toe.
    Maar de pot ziet wel telkens rood (sorry :))

Dusja, 99% over-and-out, en voor die 1% test ik nog even dit weekend.

17. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Duxi ik zou gewoon lekker elke ochtend testen tot een dag na je nod. Maar dat ben ik haha

18. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Gefeliciteerd zwangere dames!!
    Mag ik me bij jullie aansluiten? Totaal tegen alle verwachtingen in vandaag een positieve avondtest! En best erg duidelijk, ik sta perplex!

Meiden met ongi, dikke knuffel! Na 9 rondes en een mk weet ik hoe klote het is...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      5,6 KB
      Weergaven:
      9
  19. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Jaydee!! Wat een mooie test!

Ik had vandaag hoofdpijn en de hele dag buikpijn, niet echt krampen zoals voor ongi maar meer een trekkerig gevoel. Maakte me er niet zo druk om maar net had ik bij het afvegen een roze sliertje door me afscheiding heen en nu pijn in me onderrug. Vindt het nu toch wel spannend, misschien een innesteling of helaas een vroege ongi. Ga dan over 3 dagen testen als ik niet ongesteld wordt. Zit nu op 8 dpo

20. Annabella86

Annabella86 Fanatiek lid

9 feb 2016
    1.106
    961
    113
    Vrouw
    Thuismama
    Noord- Brabant
    Gefeliciteerd jaydee! Wat een leuk nieuws!

Deel Deze Pagina