@duxi: ik hoef absoluut niet te staren. Mooie test voor middag urine. Gefeliciteerd nogmaals! @Collin: balen meid. Ik duim voor je voor de volgende ronde! Het begint te kriebelen. Al deze testen zijn niet goed voor mn doorzettingsvermogen om niet te testen haha..
Wat jammer zeg Colin Hopelijk is het de volgende ronde raak voor jou! Hopelijk volgen er nog veel meer positieve testjes!
IK ZEG DOEN! Nee dat is flauw. Maar ik heb zelf ook nooit het geduld. Wie weet pakt het positief uit!
Ik denk dat het voor mij ook over-and-out is. Bloed blijft aanhouden en zelfs wat toenemen. Ik ga er dus vanuit dat mijn cyclus helemaal in de war is! want op 9dpo al menstruatie is NIET ok :x Ik denk dat ik dit weekend wel nog een test doe, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Maar denk dus dat ik daarna wel doorschuif (weet enkel niet goed hoeveel dagen ik nu zal moeten rekenen, moet ik nog eens over bezinnen )
Balen Bixou! Zelfde probleem heb ik ook. Altijd een cyclus van 25 dagen gehad en nu sinds de laatste 2 ineens anders. Geen idee wat ik nu aan moet houden haha.
Mijn man zei net nog dat het hem was opgevallen dat ik grotere borsten had gekregen. Een goed teken dus, haha. Dacht het zelf ook al te zien, maar misschien dat ik het me inbeeldde of tussen m'n oren zat. Ze doen namelijk niet pijn en zijn niet gevoelig o.i.d. Zal ik nu gewoon elke ochtend een testje doen tot m'n NOD?
heb je zoveel dat het ook veel in je maandverband zit of enkel bij het afvegen ? sorry voor de vraag maar ik had bij 6dpo en 7dpo ook bloedverlies maar alleen bij het afvegen .
Eind van de middag wat krampjes gehad, maar dan meer aan de zijkant van m'n onderbuik ipv het midden. Om de 10 minuten naar de wc om te kijken of de rode duivels zich al aanmelden ( en dan bedoel ik niet het Belgische voetbalteam ) maar dat is nog niet het geval, enkel wit slijm... Pff wat haat ik het wachtbankje zeg
Jammer Bixou! Duxi: je moet lekker doen wat je fijn vind. Als je Door wilt testen dan zou ik t doen. En anders niet haha
Duxi als je wil blijven testen zou ik het om de dag doen want dan zal je echt verschil zien het verdubbeld namelijk elke 2 dagen
Ja, ik zou dat ook zo doen. Leuk om te zien oplopen! Maar gelijktijdig dan ook proberen niet te hard te stressen als het een dagje niet zo flink oploopt
Ook echt in het maandverband. Dat had ik ook bij de vorige innestelingsbloeding dus op zich was dat niet raar. Maar toen stopte het ook wel op dag 3, nu is het enkel meer geworden. Het is nog niet echt veel, ik kom met 1 verbandje wel een hele dag toe. Maar de pot ziet wel telkens rood (sorry ) Dusja, 99% over-and-out, en voor die 1% test ik nog even dit weekend.
Gefeliciteerd zwangere dames!! Mag ik me bij jullie aansluiten? Totaal tegen alle verwachtingen in vandaag een positieve avondtest! En best erg duidelijk, ik sta perplex! Meiden met ongi, dikke knuffel! Na 9 rondes en een mk weet ik hoe klote het is...
Gefeliciteerd Jaydee!! Wat een mooie test! Ik had vandaag hoofdpijn en de hele dag buikpijn, niet echt krampen zoals voor ongi maar meer een trekkerig gevoel. Maakte me er niet zo druk om maar net had ik bij het afvegen een roze sliertje door me afscheiding heen en nu pijn in me onderrug. Vindt het nu toch wel spannend, misschien een innesteling of helaas een vroege ongi. Ga dan over 3 dagen testen als ik niet ongesteld wordt. Zit nu op 8 dpo