💖💙NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016 💖💙 15.(7) Lisa2 - 32 jaar - ronde 3 - 2e kindje Jaydee - 26 jaar - ronde 9 - 2e kindje Bixou - 28 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Rhea90 - 26 jaar - ronde 3 - 3e kindje Mama alex - 23 jaar- ronde 1 - 2de kindje Colinn - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Loetje85 - 31 jaar - ronde 3 - 2e kindje 16. (5) Pat25 - 26 jaar - ronde 14 - 1e kindje MMM 4e ronde Livoli - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje JennyB - 33 jaar - ronde 1 - 3e kindje MMM 1e ronde cryo terugplaatsing Duxi - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Angelsterre - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje 17. (7) Poolvos - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje liesjuh0707 - 25 jaar - ronde 6 -1e kindje SuperEendje - 28 jaar - ronde 3 - 1e kindje baby2017 - 25 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zus9 - 27 jaar - ronde 1 - 2e kindje Susan86 - 29 jaar - ronde 3 - 2e kindje Diamantje01 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje 18. (6) EvaElisa - 25 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Puk1988 - 28 jaar- ronde 10 - 2e kindje Esther311 - 30 jaar - ronde 1 - 3e kindje Kirika - 32 jaar - ronde 10 - 2e kindje MMM 1e ronde TigerMom - 26 jaar - ronde 15 - 2e kindje Mosine - 32 jaar - 2e ronde - 2e kindje 19. (4) PinkDonut - 34 jaar - ronde 9 na MK - 1e kindje Potato - 34 jaar - ronde 19 - 1e kindje MMM 2e ronde IUI Merelv - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje MMM 4e ronde clomid annebon1986 -29 jaar - ronde 1 - 2de kindje 20. (3) Duimpje86 - 29 jaar - ronde 13 - 1e kindje Juulx - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Lauren1985 - 32 jaar - ronde 1 - 2e kindje 21. (4) Joan1984 - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje Tafelkleedje-28 jaar-ronde 14- 1e kindje Kegi - 31 jaar - ronde 2 - 3e kindje Annabella86 - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 36 Wachtbankje (23), Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Omo witte test. Maar ben 9dpo en mn lf schommelt tussen de 9 en 10 dagen dus morgen of overmorgen mn nod.
Nou hier ff beetje in de war haha vanaf 8 dpo af en toe steekjes on me lies en hoofdpijn maar gisteren kon ik het niet laten om te testen op 10 dpo een omo-witte test. Eigenlijk verwachtte ik dat ook dus had zoiets van nou op naar de volgende ronde. Heb inmiddels al 3 dagen hoofdpijn. Iets wat normaal na een paar uur gevolgd wordt door de bekende krampen en bloed, Maarja m'n Nod is pas de 16e. En nog geen bloed te bekennen. Vanochtend weer opgestaan met hoofdpijn en besloot nogmaals een test te doen.. Helaas weer wit dus ben naar beneden gegaan en niet meer aan gedacht. Ga ik net naar de wc, pak de inmiddels opgedroogde test om m weg te gooien, verdomt een streep. Na afleestijd en het lijkt dat er ook wat urine opgehoopt zit.Voor zekerheid de test van gisteren weer uit de prullebak gevist, maar die is echt alleen wat gelig opgedroogt geen streep te zien..nu dus een paar uur weinig drinken en dan nog een testje wagen geloof ik.. Ik test al maanden met de wondfo testen en nog nooit een indroog streep gehad dus ik weet nu niet wat ik moet denken, Maar blij durf ik nog niet te zijn
Probeer hem is met water te spoelen? En kijken of de streep blijft staan? Vandaag 10dpo nog 2 dagen tot NOD. Vorige ronde werd ik op 10dpo ongesteld. Spannend dus
Net wat water gedruppeld maar het streepje blijft staan heel licht..kan niet goed zien of het roze is dus doe straks gewoon opnieuw een testje
Als de test straks/vanavond niet omo wit is zal ik eens kijken of ik ze op de foto krijg. denk niet dat het gaat lukken met een mobiel uit jaar kruik dus moet zowieso wachten tot ml thuis is
Wauw! De eerste positieve testen! Proficiat dames! En super leuke, maar ook spannende tijd! Geniet ervan! Dames op rood heel veel sterkte en op naar de volgende ronde! Ook de meiden met omo witte testen nog even sterkte met afwachten, het kan nog! Zolang er geen bloed is.. Hier al 2 dagen ontzettend moe, beetje raar onderbuik gevoel en soms een raar misselijk/honger gevoel. Mijn nod is de 19e ongeveer. Dus nog even afwachten en de testdrang weerstaan. Heb er zelf wel een goed gevoel over, maar dat zegt natuurlijk niks!
Hoi dames, Mag ik me alsnog aansluiten? Nod 16 juli 2de ronde voor 2de kindje, heel spannend allemaal! Ik heb al een paar dagen flinke onderrugpijn en Menstruatiepijn. Ook steken in beide liezen.....steeds denk ik dat ik elk moment mijn menstruatie krijg. Jullie dit ook? Gefeliciteerd zwangere meiden, voor alle andere meiden duim ik dat het ook snel raak mag zijn!
AngelSterre; Oh wat spannend! Hopelijk is het een positieve test straks! Annebon: Die symtomen die je hebt heb ik nu ik zwanger ben... Heb echt de hele dag door een onwijs honger gevoel en kan elk moment van de dag slapen...
💖💙NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016 💖💙 15.(7) Lisa2 - 32 jaar - ronde 3 - 2e kindje Jaydee - 26 jaar - ronde 9 - 2e kindje Bixou - 28 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Rhea90 - 26 jaar - ronde 3 - 3e kindje Mama alex - 23 jaar- ronde 1 - 2de kindje Colinn - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Loetje85 - 31 jaar - ronde 3 - 2e kindje 16. (6) Pat25 - 26 jaar - ronde 14 - 1e kindje MMM 4e ronde Livoli - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje JennyB - 33 jaar - ronde 1 - 3e kindje MMM 1e ronde cryo terugplaatsing Duxi - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Angelsterre - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje Puk1987 -29jaar- ronde2- 2de kindje 17. (7) Poolvos - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje liesjuh0707 - 25 jaar - ronde 6 -1e kindje SuperEendje - 28 jaar - ronde 3 - 1e kindje baby2017 - 25 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zus9 - 27 jaar - ronde 1 - 2e kindje Susan86 - 29 jaar - ronde 3 - 2e kindje Diamantje01 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje 18. (6) EvaElisa - 25 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Puk1988 - 28 jaar- ronde 10 - 2e kindje Esther311 - 30 jaar - ronde 1 - 3e kindje Kirika - 32 jaar - ronde 10 - 2e kindje MMM 1e ronde TigerMom - 26 jaar - ronde 15 - 2e kindje Mosine - 32 jaar - 2e ronde - 2e kindje 19. (4) PinkDonut - 34 jaar - ronde 9 na MK - 1e kindje Potato - 34 jaar - ronde 19 - 1e kindje MMM 2e ronde IUI Merelv - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje MMM 4e ronde clomid annebon1986 -29 jaar - ronde 1 - 2de kindje 20. (3) Duimpje86 - 29 jaar - ronde 13 - 1e kindje Juulx - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Lauren1985 - 32 jaar - ronde 1 - 2e kindje 21. (4) Joan1984 - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje Tafelkleedje-28 jaar-ronde 14- 1e kindje Kegi - 31 jaar - ronde 2 - 3e kindje Annabella86 - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 37 Wachtbankje (23), Zwanger (3), Ongesteld (4), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
He wat onzeker. Zo was mijn eerste test maandag ook. Wit weggelegd en uiteindelijk dus wel een streep toen ik hem (uren) later weer zag. Zou inderdaad nog maar een keertje gaan testen, wie weet. Bij mij was de test 2 dagen later dus echt meteen positief! Succes!
Wat spannend allemaal! Zelf hebben we sinds deze maand besloten voor de 2e te gaan, dus in ronde 1 voor een tweede kindje. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, omdat mijn cyclus na mijn eerste zwangerschap varieert van 28 tot 33 dagen. Als ik uitga van het gemiddelde van 31 dagen zou maandag mijn NOD zijn. Ik heb de testdrang tot nu toe goed kunnen weerstaan. Bij mijn vorige zwangerschap was de eerste test 2 dagen voor nod ook negatief, dus wil eigenlijk ook pas gaan testen na de 18e. Als ik dan natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden 😉
Spannend Angelsterre! Welkom puk1987 en Allerliefste1! Ik heb vandaag net als gisteren behoorlijke hoofdpijn. Heb dit normaal 1 a 2 dagen voor me NOD maar die is pas zondag. Ook af en toe wat buikpijn/krampen alsof me ongi eraan komt, hoop dat het uitblijft dan waag ik zaterdag op 11 dpo een testje
Spannend meiden! Ik heb pas 21ste mijn nod, maar sinds paar dagen ook krampjes, en steekjes! En sinds vandaag een lektiet. Echt gelige melk komt eruit.. Dit had ik bij de eerste niet, maar heb dit in de 3 jaar dat ik mn cyclus volg nog nooit eerder gehad! Beetje vreemd dus! Het kan ook niet liggen aan ontpillen, want die slik ik sinds augustus 2011 al niet meer, hihi, ben na de bevalling pilvrij gebleven. Nu pas ronde 3, dus ga er niet vanuit overigns hoor! Want onze 1ste heeft ook 18 rondes op zich laten wachten, dus blijf in mn hoofd houden, dat we gewoon nog 15 rondes moeten wachten.