Vanmorgen wakker geworden met onwijze krampen en onderrug pijn.denk dat ik ongesteld ga worden...😖 kan nog niet testen, heb ze nog niet in huis. Gisteren wel moe, duizelig en af en toe misselijk. Ik word er gek van, maar ook onwijs onzeker van. Jaydee: wauw wat een mooie duidelijk testen, geniet ervan!!
Hier vanmorgen ook nog een negatieve test. ( was wel met het tweede ochtendplasje, had niet daarvoor nog gedronken) Temperatuur was weer omhoog gegaan naar 36.7. Ook geen symptomen van een naderende ongesteldheidw Wie gaan er vandaag of morgen nog testen??
Denk ook dat ik vandaag ongesteld ga worden. Jammer, maar waren deze ronde nog meer van we zien wel. Na onze vakantie wilden we er echt helemaal voor gaan. Dus hopelijk volgende maand raak! Succes iedereen! Hopelijk snel allemaal een positieve test in handen!
Niet echt een hele duidelijke foto, maar er is iets te zien! Duidelijker dan gisteren en deze keer binnen de tijd! 12 dpo trouwens!
Ik had het zelfde, 2 urine, niet gedronken. Wanneer ga jij weer testen dan? Laten we hopen dat we toch nog een gat in de lucht kunnen springen bij de volgende test.
Jaydee: mooie testen! Livoli: ik zie het streepje. Spannend! Hier beginnen de menstruatie klachten al. Steken in de buik en vervelende onderrug pijn. Ik zal denk ik eind van de dag of morgen op rood gaan. Vandaag NOD.
Als m'n ongi weg blijft, dan test ik maandag weer. Dit omdat de hcg elke 2 dagen verdubbeld. Wanneer wil jij gaan testen?
Wow dames, spannend! Ik volg jullie vol goede moed en kijk uit naar de positieve testen maandag Hier is morgen mijn NOD en vandaag al een flinke tempdaling, dus ik test niet eens. Wel heel fijn dat ik deze maand mijn eisprong heb gevonden met tempen en testen en dat ik nu weet hoelang mijn LF is. Niets te klagen Volgende maand weer een kans!
een negatieve test dan zal de 6e toch mijn maandstonden geweest zijn en niet een innesteling. heb even uitgerekend en zit ik bijna in mijn vruchtbare periode als alles nu goed gaat , en mijn lichaam niet alles op zijn kop zet ik hoop op veel roze !! ik wacht nog af tot maandag en als ik dan nog niet bloed zet ik me zoiszo op rood dan zijn ze zoiszo geweest
Spannend Livoli! Hoop dat ze mooi gaan oplopen! @Noukie1992: zou inderdaad een innesteling kunnen zijn Ziet er goed uit Jaydee! Mama alex: Balen zeg! Misschien was het dan inderdaad je ongi, anders had je nu wel al positief moeten testen. Of een mislukte innesteling?
💖💙NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016 💖💙 15.(7) Lisa2 - 32 jaar - ronde 3 - 2e kindje Jaydee - 26 jaar - ronde 9 - 2e kindje Bixou - 28 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Rhea90 - 26 jaar - ronde 3 - 3e kindje Mama alex - 23 jaar- ronde 1 - 2de kindje Colinn - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Loetje85 - 31 jaar - ronde 3 - 2e kindje 16. (6) Pat25 - 26 jaar - ronde 14 - 1e kindje MMM 4e ronde Livoli - 28 jaar - ronde 5 - 1e kindje JennyB - 33 jaar - ronde 1 - 3e kindje MMM 1e ronde cryo terugplaatsing Duxi - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Angelsterre - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje Puk1987 -29jaar- ronde2- 2de kindje 17. (7) Poolvos - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje liesjuh0707 - 25 jaar - ronde 6 -1e kindje SuperEendje - 28 jaar - ronde 3 - 1e kindje baby2017 - 25 jaar - ronde 7 - eerste kindje Zus9 - 27 jaar - ronde 1 - 2e kindje Susan86 - 29 jaar - ronde 3 - 2e kindje Diamantje01 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje 18. (9) EvaElisa - 25 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Puk1988 - 28 jaar- ronde 10 - 2e kindje Esther311 - 30 jaar - ronde 1 - 3e kindje Kirika - 32 jaar - ronde 10 - 2e kindje MMM 1e ronde TigerMom - 26 jaar - ronde 15 - 2e kindje Mosine - 32 jaar - 2e ronde - 2e kindje Allerliefste1 - 32 jaar - 1e ronde -2de kindje Shinouk - 24 jaar - 10e ronde - 1e kindje noukie1992-??jaar -?? ronde - ? kindje 19. (4) PinkDonut - 34 jaar - ronde 9 na MK - 1e kindje Potato - 34 jaar - ronde 19 - 1e kindje MMM 2e ronde IUI Merelv - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje MMM 4e ronde clomid annebon1986 -29 jaar - ronde 1 - 2de kindje 20. (3) Duimpje86 - 29 jaar - ronde 13 - 1e kindje Juulx - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Lauren1985 - 32 jaar - ronde 1 - 2e kindje 21. (4) Joan1984 - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje Tafelkleedje-28 jaar-ronde 14- 1e kindje Kegi - 31 jaar - ronde 2 - 3e kindje Annabella86 - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 38 Wachtbankje (23), Zwanger (4), Ongesteld (6), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Krampen alles is weg. Duurde maar heel even. Nu twijfel ik of ik testen moet halen voor morgen. Maar ben bang dat ik dan onheil over mezelf afroep en daarna direct ongesteld wordt hahahahha dom hè
Ik mag definitief op rood! Jammer maar ook ergens fijn om duidelijkheid te hebben en op naar de volgende ronde te kunnen 😊 Ik hoop op veel roze voor jullie!!
Pfft vandaag Nod maar niks nakkes nada, nog steeds witte test dus ga er vanuit dat ik eerdaags toch onnie wordt. Nog steeds lichte hoofdpijn,Maar verder helemaal geen pms klachten niks niet. Ik ga nu maar gewoon afwachten misschien dat ik maandag of dinsdag weer test als ik dan nog niet ongesteld ben.