Leuk dat er weer wat dames bij zijn gekomen, welkom! Hier ook begonnen met testen, gisteren en negatief. Vandaag weer negatief, ook niet eens donkerder.. Volgens planning zou in aan het einde vd week positief moeten testen met eisprong op zondag. Succes allemaal en keep us posted! <3
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016 💖💙 15. (5) Lisa2 - 32 jaar - ronde 3 - 2e kindje Jaydee - 26 jaar - ronde 9 - 2e kindje Merelv - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje (13 mnd bezig) MMM 4e ronde clomid Bixou - 28 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Rhea90 - 26 jaar - ronde 3 - 3e kindje mama alex - 23 jaar-ronde 1 - 2de kindje 16. (0) 17. (2) Poolvos - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje liesjuh0707 - 25 jaar - ronde 6 -1e kindje 18. (2) EvaElisa - 25 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Puk1988 - 28 jaar- ronde 10 - 2e kindje 19. (1) PinkDonut - 34 jaar - ronde 9 na MK - 1e kindje 20. (2) Duimpje86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13 Juulx - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje 21. (2) Joan1984 - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje Tafelkleedje-28 jaar-ronde 14- 1e kindje Datumloos. (1) Linn81-34 jaar- ronde 14- 2e kindje Zus9 - 27 jaar - ronde 1 - 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Ik snap je gevoel helemaal. Mijn tweede uitgerekende datum (2 mk's gehad) komt ook alweer hard deze kant op. En vrijdag is t een jaar geleden dat ik gecurreteerd ben, ook een heftige datum. Dus ik moet ook telkens slikken als er weer iemand zwanger blijkt te zijn.. Toch blijf ik ook positief, het moet gewoon binnenkort lukken
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 juli 2016 💖💙 15. (5) Lisa2 - 32 jaar - ronde 3 - 2e kindje Jaydee - 26 jaar - ronde 9 - 2e kindje Merelv - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje (13 mnd bezig) MMM 4e ronde clomid Bixou - 28 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Rhea90 - 26 jaar - ronde 3 - 3e kindje mama alex - 23 jaar-ronde 1 - 2de kindje 16. (0) 17. (2) Poolvos - 28 jaar - ronde 7 - 1e kindje liesjuh0707 - 25 jaar - ronde 6 -1e kindje 18. (2) EvaElisa - 25 jaar - ronde 1 na MA - 1e kindje Puk1988 - 28 jaar- ronde 10 - 2e kindje Esther311 - 31 jaar - ronde 1 - 3e kindje 19. (1) PinkDonut - 34 jaar - ronde 9 na MK - 1e kindje 20. (2) Duimpje86, 29 jaar, 1ste kindje, ronde 13 Juulx - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje 21. (2) Joan1984 - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje Tafelkleedje-28 jaar-ronde 14- 1e kindje Datumloos. (1) Linn81-34 jaar- ronde 14- 2e kindje Zus9 - 27 jaar - ronde 1 - 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Voor het eerst meekletsen hier! Bij mijn vorige kids niet lid geweest. Nu dus ronde 1 voor een derde kindje. Vandaag teruggekomen van vakantie en nog aan het twijfelen of ik morgen even ovulatietesten ga halen. Heb een wat wisselende cyclus. Maar sinds gisteren vruchtbaar slijm dus vanavond maar een gezellig avondje maken. Wil er ook niet meteen te druk mee bezig zijn.
Nou zo is het Linn81. Voor ons komt het ook nog wel. Wij zijn gelukkig heel open geweest over onze miskraam dus mensen in de omgeving weten er van. Alleen de mensen die verder van ons af staan kunnen nog wel eens zo'n vraag stellen van "en? Wanneer komen er bij jullie kinderen?". Ik vind dat zoooo niet kunnen. Ongeacht onze geschiednis. Je kwetst er mensen mee. Wie weet is iemand al heel lang bezig, miskraam of wel de wens maar is het nog niet gelukt. Bij mij krijgen die mensen een heel direct antwoord hihi
Wij zijn nu ook heel open. Tegen mensen die me rechtstreeks de vraag stellen wanneer de tweeee komt zeg ik: 'bij sommige mensen gaat dat nou eenmaal moeilijker'. Je merkt dan dat ze vaak schrikken, maar ik heb m'n punt gemaakt. We spreken af dat we deze ronde allebei op roze gaan 😄
hey mama's ik ben bezig aan ronde 1 na 4.5 jaar spiraal , na uithalen heb ik op dag 5 mijn bloeding gehad ( niet hevig), dus als ze het toen waren ben ik nu bezig voor ons 2de kindje . heb wel soms last van krampjes of steken , deze gaan snel over .. nog die dit hebben ? het is allemaal terug zo nieuw . bij zl was ik direct 2 maand zwanger en heb ik in het begin op niets gelet . hopelijk allemaal op roze deze ronde!!
En zijn er al dames met een positieve ovulatie test? Even jullie advies nodig, mijn vriend moet woensdag weer naar het ziekenhuis om te laten testen. Voor de tweede keer, 3 maanden geleden was de uitslag slecht en heeft hij voedingssupplementen gekregen vant ziekenhuis. Nu wordt er gekeken of het aantal is verhoogd. Maar..... Ik zit in die dagen als het goed is in mijn vruchtbare periode. Hoe dit aan t pakken?
@Duimpje86 Goh dat is een moeilijke, hoelang moet je man onthouden voor hij de staal binnenbrengt? En wanneer valt normaal je eisprong? Persoonlijk zou ik gewoon starten na woensdag, zodat de zaadjes-test zeker goed uitgevoerd is. Zou lastig zijn als zijn test weer negatief terugkomt, en dat je dan twijfelt en denkt: goh ja maar we hebben dan en dan vlak voor de test eigelijk nog lief geweest voor elkaar, misschien is dat de reden? Wel een stomme datum die ze je man gegeven hebben in het ziekenhuis Kon dat niet voor of na je vruchtbare periode? ^^
Ik heb er geen ervaring mee hoor dus vraag me af, heb je een afspraak erbij of is het puur afgeven? Als het dat laatste is, kan je dan niet bellen of het een paar dagen later ingeleverd kan worden of is dat niet mogelijk? Zou wel heel jammer zijn als je juist hierdoor een ronde mist!
Goedemorgen! Welkom nieuwe dames! Gezellig dat jullie mee kletsen. De groep wordt al wat drukker. Herkenbaar je gevoel EvaElisa. Vervelend duimpje dat het nu zo slecht uitkomt. Ik zou even overleggen met de poli wat hè het beste kunt doen. Misschien mag hij iets eerder of later zodat je toch gebruik kunt maken van de vruchtbare periode. Hier gister een positieve ovu gehad. Dus vandaag als het goed is mijn eisprong! En vanaf morgen hopen dat mijn temp omhoog gaat. Dat is namelijk de voorgaande rondes niet goed gegaan.
Zo ik denk dat ik aan de slag kan net een mooie ovulatietest gehad. Dus hopelijk morgen/zondag mijn ei
Wat lastig duimpje! Ik zou ook om uitstel vragen hoor, zonde om weer een maand te moeten wachten. Ik herken jullie verhalen EvaElisa en Linn! Hier komt augustus erg dichtbij, had dan uitgerekend moeten zijn. Helemaal moeilijk omdat 3(!) vriendinnen over 2/3 weken gaan bevallen. Hoe krijg je het verzonnen. Had gehoopt alweer een "gevulde" buik te hebben met de uitgerekende datum maar niks is minder waar. Hier gister ook een positieve ovutest! Toch maar gebruikt aangezien een vriendin ze over had. Blijft me verbazen hoe snel die testen veranderen. Woensdag nog niks en gister een knaller.
Herken ook alle verhalen, was in augustus uitgerekend. Had na de miskraam gehoopt tegen die tijd weer zwanger te zijn, maar helaas tot nu toe niet. Ook in onze omgeving veel zwangeren. De ene keer vind ik het lastig, de andere keer gaat het wel. Merk wel dat ik er na 14 rondes anders in sta. Net een verre reis geboekt voor in september en drink af en toe weer een wijntje in de weekenden. Probeer op die manier wat rust te creëren en er wat relaxter in te staan. Fijn weekend alvast allemaal!
hoi , ik heb vandaag af en toe kleine steekjes thv mijn baarmoeder , en veel last van witte afscheiding , in mijn inlegkruisje dan weer eerder een beetje bruin ( niet veel) . wat kan dit zijn ? of is dit dood normaal rond mijn eisprong ?
ah ik zie wel , vandaag ook een beetje gehad terwijl 15/7 as mijn nod is . het is nog niet zoveel dat ik het mijn maandstonden kan noemen , eerder meer afscheiding kblijf duimen