Hallo dames, Mijn man en ik hebben de dag voor en op de dag zelf van de ovulatie geklutst. 5 dagen erna kreeg ik menstruatiepijn maar dan anders stuk lichter zegmaar daarna kreeg ik last van gevoelige en af en toe jeukende tepels. Gisteren toen ik wakker werd ging ik naar wc en bij het afvegen veegde ik een lichtrode bloed af echt 3 druppels ofso vond het raar want mijn NOD is pas 06/07 toch maar inlegkruisje in gedaan maar deze bleef de rest van de dag schoon daarna niet meer meegemaakt bij het afvegen. Zou dit innestelingsbloed zijn? Wie heeft dit ook meegemaakt? Alle meningen en ervaringen zijn welkom!
Ja dit zou heel goed kunnen dat het een innestelingsbloeding is. Nog even geduld hebben meid, ik heb op dezelfde dag mijn nod
Btw, ben nieuw hier zoals jullie dat wel kunnen zien dus weet niet of ik het op de juiste plek heb geplaatst ik hoop van wel
nee staat niet goed je moet een categorie lager zijn in het topic zwanger worden. maar, ja ik heb, op de druppels bloed na, dezelfde klachtjes. 3 dagen terug lichte menstruatiekramp en steekjes, en daarna zeurderig gevoel in d ebaarmoeder blijven houden, voelt als een soort spierpijn en nu lijkt het zelfs of ik ene "bal" voel. Ook gevoelige borsten die had ik al vrij snel. maar goed, heb meerdere rondes meegemaakt dus ik geloof er niet meer zo in eigenlijk, daarom wacht ik ook echt met testen tot ik overtijd ben. Heb eerder testjes van zwanger en kids gedaan, en van kruidvat, en die geven allemaal vage lijntjes waarmee je jezelf helemaal gek maakt. Wel een keer 2 dagen overtijd geweest toen had ik hetzelfde als nu en ook een positieve test maar toen toch ongesteld geworden. Heel veel zwangerschappen worden al voor de nod afgebroken. In het NOD forum staat een topic NOD 1 tm 7 juli, daarin kun je ook meeschrijven als je wilt. Dan kun je met alle meiden je ervaringen delen en kun je ook vragen stellen. Iedereen zit daar nu vol spanning want de eerste NOD van de groep is aangebroken en de testjes beginnen te komen. Je bent van harte welkom.
We zagen dat je het topic inmiddels ook bij 'zwanger worden' hebt geplaatst. Daarom doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl