Colinn welkom! Misschien dat je ei net nu wat later is?? Gewoon even doortesten en dan komt de smiley zeker wel!
Colinn, welke anticonceptie gebruikte je dan? Want als het de pil was, dan was je cyclus sowieso geheel anders. En helaas weten ik en velen met mij dat de hoop op een kindje rare dingen met je cyclus kan doen. Hopelijk vind je snel je ei. En welkom natuurlijk! En ik wil geen spelbreker zijn, maar symptomen op 2 dpo is niet echt mogelijk. Pas na de innesteling als je lichaam hcg aan gaat maken kunnen ze van de zwangerschap zijn. Nu denk ik ook wel van alles te voelen, maar ga er maar vanuit dat dat allemaal tussen mijn oren zit. Hier ook 2 dpo. Dat worden weer 2 lange weken. Helemaal omdat ik van mezelf echt niet meer voor nod mag testen. Nod is 15 juni. 17 ga ik naar de gyn, dus als ik dan nog niet ongesteld ben, dan gooi ik er een testje tegenaan. Eerder echt niet. Heb ook geen gevoelige meer in huis, dan kom ik ook niet in de verleiding.
Nou eedhicro dat is niet helemaal waar. Vorige week dan bij de huisarts geweest en zij vertelde me dat zodra het eitje bevrucht is je lichaam hcg aanmaakt maar het is niet genoeg om gemeten te worden met testen. Dus je kunt wek degelijk kwaaltjes hebben door de bevruchting als je gevoelig bent voor hcg.
♡ ♡ ♡NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2016 ♡ ♡ ♡ 15. (10) rhea90 - 26 jaar - 3e kindje - 2e ronde NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde na miskraam Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde Bugs Bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (alleen de ronden met kans meegerekend) KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde jojo9 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Hinti - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde bieniwini - 32 jaar - 2e kindje - 3e ronde Kimmy133 - 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde 16. (4) Espoir - 27 jaar - 2de kindje - 9de ronde volgens mij MMM Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde 26 *3 Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 8 (12 mnd bezig) MMM 3e ronde clomid 17. (12) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Palomi - 28 jaar - 3e kindje - 3e ronde puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - 9e ronde Jaydee - 26 jaar - 2e kindje - 8e ronde Chelleke84 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 MMM Crzmdaa - 24 jaar - 1e kindje - 1e ronde IUI Bella28 - 29 jaar - 2e kindje ronde 22? - MMM 3e ronde clomid' Colinn - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - 14e ronde, 1e ronde na mk osrouti - ? jaar - 1e kindje - 6e ronde 18. (3) Testje - 26 jaar - 3e kindje - 4e ronde Moedertje92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Nahlatje - 22 jaar - 2e kindje - 1e ronde 19. (3) Liesjuh0707 - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde Danpas - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde Linn81- 34 jaar- 2e kindje - 13e ronde 20. (3) Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Beeb1987, bijna 29 jaar, 1e kindje, ronde 24 21. (4) manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 9 Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 Juud88- 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Fenna87 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Datumloos. (1) Ciska85 - ? jaar - ?e kindje - ronde ? Buiten de lijst. (0) Totaal: 40 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Oh, dat wist ik helemaal niet. Mijn gyn zei dat het niet kon. Eigenlijk ook heel slecht om te weten, want nu krijg ik ook weer hoop bij van alles wat ik voel 😋. Nooit te oud om te leren zie je wel 😃
Dames ik ben zo depressief. 8 juni afspraak oefenen met eendenbek en eerste dag van mijn menstruatie bellen weer een HSG. 2 maanden terug is het mis gegaan na HSG is het beginnen met IUI. Pff ik zie de pijn voor mij
@Dominique: Naar mijn ervaring gaat elke maand 1/5 zelfs op roze! Dus dat zijn er een heel pak meer! Spannend wel! @Eedichro: Vind ik een goed idee... Vind niet dat ze je zomaar mogen laten wachten met je leeftijd! @Ciska: Wat houdt die methode in en waarom gebruik je ze? @Colinn: De meeste mensen voelen pijn bij de laatste groeispurt van het eitje, mogelijk moet die toch nog komen! Blijven doortesten zou ik zeggen! @Hinti: Het is toch ook de eerste keer dat ik hoor dat een arts zoiets verteld hoor... Normaal begin je pas vanaf de bevruchting hcg aan te maken, maar bij de bevruchting is die nog te laag om te meten in je urine. Pas na 4 dagen ongeveer (hcg verdubbelt om de 2-3 dagen) is het gehalte hoog genoeg om kwaaltjes te hebben en om positief te testen! @osrouti: Je mag je op voorhand niet te druk maken in die hsg hoor, mensen hebben heel verschillende ervaringen, bij de ene is het pijnlijk, de andere voelt er zo goed als niks van. Best zo goed mogelijk ontspannen en zo min mogelijk stress, om zo weinig mogelijk pijn te ervaren. Ik heb een soortgelijk onderzoek gehad(HyFoSy of foamecho) en die was ook pijnlijk, ik heb liggen puffen alsof ik weeën had... Maar je moet erdoor hé, gelukkig zijn er al die onderzoeken en behandelingen om je wens te laten uitkomen! Hier helaas minder goed nieuws.. Donderdag fm gehad en links zat er eentje van 18mm, bms was 7mm. In de namiddag telefoon gehad en dan gisterenmorgen de 3de iui. Mijn arts vond het staaltje van mijn vriend eigenlijk niet voldoende voor een iui. Het valt ook op dat het elke poging minder goed is (eerst 8.9 miljoen, dan 4.7 miljoen en gisteren slechts 1.7 miljoen). Een normaal staal zou na bewerking toch 10 miljoen moeten zijn volgens haar. Mijn vriend is niet ziek geweest, geen stress, niets verloren gegaan van het staal ofzo, dus niets duidelijk voor ons waardoor het slechter zou kunnen zijn. Ze liet me echt blijken dat ze de iui op deze manier niet ziet lukken en informeerde over hoe we het verder zouden doen. Ze stelde zelf voor om nog een 4de poging te doen net voor de zomersluiting, dan een maand pauze (moet blijkbaar als je overgaat van iui naar ivf) en dan half augustus na de zomerstop met ivf te starten. Meteen starten met ivf was dus zeker geen optie. Ze liet me echt horen dat ze deze poging niet ziet lukken, want ze was constant over de volgende poging bezig. Gelukkig krijgen we dan over 2 weken alle uitleg over ivf etc. Maar voor nu... Meestal heb ik weer wat moed na een iui, maar ik ben met tranen in mijn ogen naar huis gekomen...had niet verwacht dat het niet zo goed zou zijn. Eerste zaadonderzoek van mijn vriend was heel slecht, 2de was net onder het gemiddelde, maar normaal volgens haar.. Dus misschien zit het bij ons beiden toch niet helemaal zoals het hoort. Ze blijft er wel op hameren dat ik zo snel mogelijk zwanger moet geraken voor de endometriose, vandaar (en door het minder goede zaad blijkbaar) zit ze zelf ook in de richting van ivf te denken... Ik heb dus niet echt hoop dat het zal lukken deze maand, al weet ik dat het voldoende is als er ook maar 1 zaadje zijn weg vindt. Ik ga er niet van uit deze maand en tel af naar de volgende poging. Hopelijk is het staal dan weer iets beter, maar daar durf ik ook niet meer op te hopen... Ik vond het vorige keer al schrikken dat het van 9 naar 5 miljoen ging... Ik mag dus ook op paars en nod mag verplaatst worden naar 16 juni.
Dora, vervelend om te horen. Raar dat ie aantallen per x zoveel verschillen! Hij is geen wielrenner ofzo of dat hij veel met zijn laptop op schoot zit etc? En 1 is genoeg inderdaad!!
Dat is inderdaad niet t beste nieuws dat je kunt krijgen Dora Ik hoop echt dat deze poging dan toch lukt en dat je over twee weken een mooie positieve test hebt!
@BugsBunny: Nee, niks speciaals van job eigenlijk... Vind het ook gek dat het zo wisselt. @Linn: Natuurlijk hoop ik stiekem ook nog dat het wél lukt, je weet inderdaad maar nooit. Maar ik zet er niet teveel hoop of verwachtingen op, we zullen het zien!
Ik kan ook op het wachtbankje, kan iemand me op paars zetten? Hebben t vrijdag nog even gezellig gemaakt. Hopelijk toch nog rond m'n ei...
Bedankt osrouti, voor het op de lijst zetten. Dora, wat een vervelend bericht zeg ik zal voor je duimen dat er toch eentje de weg zal vinden en dat je een mooie test krijgt over 2 weken.
Hoi ladies mag ik ook op de lijst? Jozefien85, ronde 15, tweede kindje, 3e ronde met Utrogestan, NOD 18 juni Ik ben wisselend actief hier, soms neem ik wat afstand. Ook ga ik nog op vakantie, maar ik vind het toch leuk om op de lijst te staan Zet 'm op allemaal deze maand, ik hoop op veel positieve testen