@ Maani ; thnx voor het op de lijst zetten. Qua ronde maar de 4e aanhouden daar ik nu voor de 4e maand ovulatie testen gebruik Te vroeg testen ben ik niet van plan gelukkig..Meestal neem ik mezelf voor de volgende dag te testen...om vervolgens ongesteld wakker te worden al scheelt dat wel veel geld zo En ik duim natuurlijk met alle dames mee dat er maar veel op roze staan deze maand
Dames wat kletsen jullie veel!! Z&k testen geven heel veel vals positief aan. Heb meegemaakt in nod groepje dat er 2 dames die testen gebruikten allebei zwanger volgens de test. Maar ook allebei helaas ongesteld. 1 bedacht het om de man eroverheen te laten plassen en die zou ook zwanger zijn! Zij heeft in zw test en ovu test ook een topic voor aangemaakt. Denk dat dat in dec geweest is maar weet het niet zeker Hier nu 9 dpo soms wat trekkerig gevoel aan mn boobies. Alsof ik hele droge huid heb of zo. En vreemde druk laag in mn onderbuik. Verder helemaal niks! Als er morgen geen gekke dingen zijn ga ik niet voor nod testen! Ben bang voor teleurstelling en daar heb ik geen zin in haha
Ik ben zelf ook een vroege tester hoor. Tot nu toe altijd gedaan. Je kan t inderdaad zo bekijken van wachten om teleurstelling te voorkomen. Maar aan de andere kant als je kijkt naar mijn afgelopen gevallen, stel dat ik netjes tot NOD gewacht zou hebben met testen. Dan test ik positief en word ik alsnog teleurgesteld met een miskraam op een later tijdstip. Wat was dan het nut van wachten met testen tot NOD. Het kan altijd mis gaan. Zowel voor nod als na nod. Ook al is voor nod dan de kans groter, maar de eerste weken zijn altijd spannend en afwachten. Voor mij maakt t me niks uit om eerder te testen. Ik wil t wel graag weten als er iets was, ook als de testen dan niet oplopen. Dat is dan weer hoe ik t zie en erin sta 😉 Maar wie wel netjes tot NOD kan wachten, zeg ik knap!! Haha ik ben denk te nieuwsgierig om te zien of er iets gaande is.
♡ ♡ ♡NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2016 ♡ ♡ ♡ 15. (9) izzy1993 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 rhea90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Bugs Bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (alleen de ronden met kans meegerekend) Jojo9 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Bieniwini - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kimmy133 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 16. (6) Espoir - 27 jaar - 2de kindje - ronde 9 MMM Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde 26 *3 Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 (12 mnd bezig) MMM 3e ronde clomid MVG87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 MMM 17. (16) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Palomi - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Jaydee - 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 Chelleke84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Crzmdaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 IUI Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 22 MMM 3e ronde clomid Colinn - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 14, ronde 1 na mk Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje - ronde 1 Teuntje83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 na Bbz Zwangels - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 Within - ? jaar - 2e kindje - ronde 1 Mosine - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 18. (4) Testje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 4 Moedertje92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nahlatje - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jozefien85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 19. (4) Liesjuh0707 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Shart86 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20. (9) Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Beeb1987 - bijna 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MK Brinsa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 RachelleNM - 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 21. (6) manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 9 Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 Juud88- 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Fenna87 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Ciska85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde1 na mk Datumloos. (0) Buiten de lijst. (1) KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 55 Wachtbankje (46), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Als je vals positieve testen van z&k zoekt, kijk dan maar even een paar pagina's terug naar mijn duidelijk oplopende streep Ik ben erg pro vroeg testen. Maar ik ben dan ook een heel ongeduldig persoon
Ik heb ook wel eens valse testen gehad met z&k, maar dan met de dipsticks zwangerschapstesten. Voor mij gewoon de Kruidvat 2v5. Je kan deze laatste trouwens ook online bestellen van wondfo. Zijn exact dezelfde! Maar nog goedkoper! ☺️👍
Ik test maandag ochtend weer. Dan ben ik 12 dpo. Als ik dan niets zie dan wacht ik m'n nod af... Ik heb alleen steekjes soms onder in m'n buik die ik niet kan plaatsen verder weinig last van iets
Ja de dipsticks van z&k gebruik ik ook niet meer. Daar plas ik standaard streepjes op! Ik heb ook wondfo, scheelt veel voor vroegtesters als ik
Goedenavond dames! Jullie kletsen veel! Moest even een paar pagina's doorlezen. Bedankt voor het opnemen in de lijst! Laten we 'm lekker roze maken. Heb meteen een vraagje! De eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was op 23 mei (tot 28 mei). Ik ben meteen maar begonnen met ovulatietesten, maar volgens mij ben ik te laat begonnen. Op dag 14 namelijk. Had die dag ook last van steekjes? Zojuist een beetje rozige afscheiding gehad. Iemand enig idee wat dit kan betekenen? En wanneer zou ik kunnen testen? Al mijn ovulatietesten zijn negatief namelijk (dag 14 t/m 17). Alvast bedankt!
Hee rachel. Je dochter is nu 2 maanden?.. bijna 3 maanden? Wat ik altijd hoor is dat een lichaam 9 maanden moet herstellen?
Voor nod gaat zelfs ongeveer 60% mis, wat héél veel is vind ik! Na nod is dat dan toch weer wat minder... Maar inderdaad, al zo vroeg testen allemaal... Nog niet panikeren, alles kan nog!
Ja, ze is vandaag 13 weken en zaterdag 3 maanden! Mijn vk heeft gezegd eerste 6 weken geen seks (ivm hechtingen en dus infectiegevaar). Bij de nacontrole alles gecontroleerd en ze zag geen reden om niet lekker verder te gaan 🙈
Vandaag leek even het bruinverlies toch door te breken, uiteindelijk is het gebleven bij een paar druppels. En ik ben in de loop van de avond flink misselijk geworden, tot bijna overgeven toe. Nu hoeft dat helemaal niks te zeggen, maar toch voel ik behoefte om morgen te testen.. hopelijk lukt het me om me in te houden
Mijn verloskundige zei dat ook na 6 wkn maar volgens mij bedoelen ze dan dat je weer seks mag hebben. Zwanger worden binnen 9 maanden wordt volgens mij toch wel afgeraden. 9 maanden zwanger en dan 9 maanden ontzwangeren dacht ik. Maar goed, ik ben geen verloskundige 😊
Ik heb vanavond getest met een extra vroege test en als ik heel heel heel goed tuur dan kan het zijn dat ik iets zie dat op een streepje lijkt. Ik ben ook veel te ongeduldig 🤔😅
Ongeveer 10 dpo.. Ik durf niet te testen maar toch wil ik het zo graag haha Oehh Mosine wat spannend!!
Aaah vika. . Het kan nog he! Ik ben vandaag ook 10 dpo en heb mij in kunnen houden. Gisteren bij 9dpo negatief. Morgen bij 11 dpo weer testen. Vorige maand testte ik toen positief Spannend allemaal.. 😊
Haha, dat snap ik! Gisteren weer een ovulatietest gedaan. Kwam een licht streepje. Heb 'm dus echt gemist denk ik. Maar goed, dat idee had ik al. Zaterdag last van steekjes, denk dat toen m'n eisprong is geweest. Nog ff wachten met testen dus!