Ik heb testdrang maar morgen pas 9 dpo. Beetje vroeg.. Moet van mezelf wachten tot op zijn minst 10 dpo, maar als het lukt nog later
@Dora, ja, heb het er zeker over gehad met mijn vk! Staat in m'n vorige post 🙈 Met de nacontrole was alles prima in orde, alles heel goed hersteld. Ze vinden dat ik een sterk lichaam heb haha. Ze zag geen reden om het niet te doen. Had net een beetje rozig/bruinige afscheiding en net enorme kramp. Voelde een beetje als het begin van weeën. Hee vreemd. Zit nu op (volgens mij) 6 dpo. Zou het eventueel innesteling kunnen zijn?
Moedertje 92: telefoon verwijderd de 92 als ik t aan elkaar typ haha Nee vorige rondes veel kwaaltjes nu na ei weer gevoelige tepels 1 zere borst (vorige ronde ook) en meer pukkels maar kan ook door b12 injectie komen.. moe en volgens vriend ben ik al een week humeurig.. Test is omo wit..
Hoi dames Kan iemand bij op de nod-lijst zetten? 36 jaar 2 de kindje nod is 20 juni (icsi ronde 4) zit op dpo 6 en heb nu erge steken onderaan net of ik ongi ga worden.. Succes iedereen
Oh zo vervelend die PMS kwaaltjes ! Ik heb het zo extreem ; opvliegers, haaruitval, overmatig zweten, zere borsten , zere en grote tepels, houd ongeveer 4 kilo aan vocht vast, enorme eet drang en ook humeurig. Ik heb dat helaas altijd na me eisprong tot me menstruatie. Helaas ook na 11 dagen al eisprong en een cyclus van 34 dagen.. Duurt dus ook nog eens lekker lang. Morgen op DPO 14 dus misschien positief ? Heb wel een ander kwaaltje dan normaal namelijk; erg zeurende baarmoeder echt ongesteldheid kramp achtig.. Alleen zo bang voor een Omo witte test.... Vriend lief is voor zijn baan ( landmacht ) tot morgen avond weg. Zou een leuk thuis komst cadeautje zijn toch 😊 Gaat het je lukken om tot donderdag te wachten ?
Ik was na 2 maanden weer zwanger van mijn 2de. We wouden ze ook dicht op elkaar. Maar dat het zo dicht ging zijn.. nu ze bijna 5en6 zijn is het leuk. Maar ik zou het zeker geen 2de keer doen.. zowel lichamelijk als psychisch zeer zwaar. Denk moeilijker als tweeling. Ene pap met brokjes ander zonder.. ene 3 keer slapen ander 2.. Ook heb ik niet echt kunnen genieten van mijn zwangerschap omdat ik nog alle aandacht en zorgen aan mijn baby moest geven. Vandaar nu nog eentje waar ik hopelijk ten volle kan van genieten 😆 Maar dat is elk zijn keuze uiteraard 😉
Dankjewel! Vanmiddag toch niet kunnen laten en getest met een z&k dipstick. Omowit helaas.. morgen nogmaals proberen met ochtendurine en een kv2v5. Als die ook omowit blijft dan wacht ik tot na mijn nod..
@Moedertje: Ik heb slechts een LF van 12 dagen dus zal nooit aan 14dpo geraken Denk je nog niet aan een testje? Op 14dpo moet dat wel kunnen! @Palomi: Nog niet wanhopen, het is nog vroeg! @RachelleNM: Oh ik dacht dat het daar ging over terug starten met seks te hebben... Gek, maar ze zal het wel weten zeker! Een innestelingsbloeding vindt gemiddeld tussen 5 en 10dpo plaats, dus het zou kunnen. Maar is je cyclus al weer een beetje op orde? Je kan pas zeker zijn van je eisprong indien je ovulatietesten gebruikt en temperatuurt natuurlijk.
♡ ♡ ♡NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2016 ♡ ♡ ♡ 15. (9) izzy1993 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 rhea90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Bugs Bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (alleen de ronden met kans meegerekend) Jojo9 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Bieniwini - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kimmy133 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 16. (6) Espoir - 27 jaar - 2de kindje - ronde 9 MMM Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde 26 *3 Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 (12 mnd bezig) MMM 3e ronde clomid MVG87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 MMM 17. (16) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Palomi - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Jaydee - 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 Chelleke84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Crzmdaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 IUI Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 22 MMM 3e ronde clomid Colinn - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 14, ronde 1 na mk Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje - ronde 1 Teuntje83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 na Bbz Zwangels - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 Within - ? jaar - 2e kindje - ronde 1 Mosine - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 18. (4) Testje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 4 Moedertje92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nahlatje - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jozefien85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 19. (4) Liesjuh0707 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Shart86 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20. (10) Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Beeb1987 - bijna 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MK Brinsa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 RachelleNM - 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Curly79 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM 21. (6) manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 9 Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 Juud88- 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Fenna87 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Ciska85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde1 na mk Datumloos. (0) Buiten de lijst. (1) KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 56 Wachtbankje (47), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (8), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Curly, welkom! Ik heb je op de lijst gezet. Moedertje92, 14dpo en nog geen testje? Waar wacht je nog op 😉 Dames die morgen gaan testen, kom op he met die roze testen!!! Wij willen roze zien!!!
Goedemorgen dames! Ik ben zo benieuwd naar jullie testen, ik mag ook graag even turen haha Zelf mag ik helaas op rood! Succes allemaal!
Joh ga jij eens testen dan!!! Ik denk niet dat ik kan wachten tot donderdag haha zou eigenlijk straks al willen testen met ochtend urine.. En die pas kwaaltjes zijn idd zwaar irritant heb dat voor mn spiraal nooit zo gehad dus echt alles is nieuw voor me joh.. gister wel 2 x ff een felle steek net ff boven mn linker lies.. Ben benieuwd of jij al getest hebt!!
Net getest met testpoint... Tijdens doorlopen leek er een heel licht streepje te staan.. Toen hij doorgelopen was leek het heeeeeeel erg in de verte op een streepje maar niet eens echt op de foto te krijgen.. Maar weet niet of ie er staat of dat ik m gewoon graag wil zien.. Ben nu 11 dpo we wachten maar weer gewoon af haha
Wat balen dat er nu al meiden op rood moeten zeg. Hopelijk is het voor diegene met alleen wat bruin toch een innesteling. Veel succes in de volgende ronde in elk geval. Spannend Palomi. Wanneer ga je nu weer testen? En hoe gevoelig is Testpoint? Vergelijkbaar met kV? Ik ken het merk helemaal niet namelijk. Hier behalve opgeblazen pijnlijke borsten en een wat vreemde stoelgang geen klachten. Was de vorige keer ook en toen bleek ik dus zwanger. Vind het wel erg spannend zo. Misschien morgen toch maar testen. Ga naar België voor het werk en S avonds dus voetbal kijken. Even zien of ik wellicht plotseling alleen met de auto kan komen 😋