Ik zou zeggen.. testen!! Als je zeker bent dat je 13 dpo bent dan test je waarschijnlijk al wel positief als er wat is 😊. . Dankjewelll!! Ik kan het nog niet geloven 🙊
Mag ik op oranje? Ik blijf twijfelen (zal nog wel zeker een week duren voor ik positief durf te zeggen).
@Osrouti: Het is niet omdat Maani al een zoontje heeft, dat het voor een 2de de wens minder groot maakt natuurlijk... Sorry, niet kwaad bedoeld, maar wou toch even vermelden dat het verdriet en de pijn daarom niet minder erg is! @Crmdaaa: Soms hebben mensen er gewoon geen ervaring mee of lezen ze erover, hier worden ook veel berichten tegelijk gepost natuurlijk... Stel je vraag gewoon even opnieuw als mensen niet antwoorden. Het is niet dat we 'met opzet' jouw vragen gaan negeren hoor En op 13/14dpo zal je vast wel positief testen als je zwanger bent hoor! @Dominique: Voor 2 dagen voor nod is dit net een mooie test! Geen zorgen maken hoor! Die knaller komt vaak pas na nod! En hcg verdubbelt normaal ook maar om de 2-3 dagen, dus je zou eigenlijk telkens een dag moeten overslaan en dan kijken hoe ze oplopen. Ziet er goed uit hoor! @Osrouti: Actiontesten hebben wel meer hcg nodig en je bent nog steeds vroeg... Dus nog niet gaan wanhopen hoor! @Ciska: Ik zie hem ook! Hopelijk lopen ze mooi op! Voor de dames op rood of met een negatieve test: dikke knuffel!
@Dora wat ik daarmee bedoelde is dat zij weet dat zij zwanger kan raken Ik ook maar het verschil is dat zij al een zoontje heeft iemand die helemaal geen kinderen heeft is volgens mij toch iets pijnlijker tenminste ik dan.
Duidelijk! Jeej! En action valt meestal lichter uit dan kv2v5 dus ik ben wel heel positief over deze streep (al begrijp ik dat je voorzichtig wil zijn)!
Wat rot! Hoe lang zijn jullie al bezig? Ik begrijp dat het moeilijker lijkt als je nog geen kindje hebt, dat heb ik ook. Maar soms heb ik ook het gevoel dat het makkelijker is voor mensen die al eens zwanger zijn geweest ("want die weten tenminste dat ze zwanger kunnen worden"). Ik hoop dat je begrijpt dat dat onzin is. Je kunt verdriet niet vergelijken ...
Er is een verschil tussen.. Zwanger hebben geraakt met mk .. En nog nooit zwanger geweest uiteraard.. Vind ik zelf ook dat ..eentje vervelender is dan de ander ik bbegrijp totaal wat osrouti bedoelde..maar ik begrijp jou ook kissfromarose.. Iedereen heeft ander manier van met dingen omgaan..
Totaal 2 jaar En 2x zwanger geweest zonder resultaat helaas. Tijd gaat echt snel . Ik weet dat ik zwanger kan worden maar toch geeft het een onzekere gevoel zolang ik niet zwanger ben
Dat is ook zeker zo. Voor de goede orde; ik had het niet over mezelf. Ik zit niet in die positie en heb het geluk dat ik dit verdriet van lang wachten en veel teleurstellingen nooit ervaren heb *klopt af* Maar ik maak het wel mee om me heen. En dat is bij mensen die voor hun eerste kindje gaan, maar ook mensen die al een kind hebben. Ieder verdriet is erg en ik denk dan dat je niet kunt zeggen dat het minder erg is als je al een kind hebt, alsof je dan minder recht hebt op groot verdriet. Dat bedoelde ik meer.
Hey dames! Er zijn weer nieuwe streepjes! Gefeliciteerd!! Ik zat nog eens te tellen maar mijn nod is vrijdag en niet woensdag. Had vanaf de test geteld en niet de eisprong.. Vandaag niet toplekker. Steken onderin en nog bij beetjes wat bruinverlies. Beetje misselijk gevoel en veel boeren. Maar heb ook keelpijn dus misschien gewoon wat ziekjes.. Vanmorgen nog getest en deze was omowit. Ik wacht nu tot zaterdag! Succes!
Oh ja en gisteren 1 druppel donker rood bloed. Geen idee wat dat zegt op 10dpo. We wachten het af haha