Iik ben echt boos op mezelf! Echt stom!!! Ik widt t gewoon.. Ik leer t gwn niet.. Ik maak mezelf helemaal kapot .. T voelt net alsof t gewoon mij niet gegund word.. Echt klote gevoel heb ik.. Ik kom voorlopig niet op dde forum.. Heb ik niet de kracht voor..succes voor de rest.. Maar ik heb niet in me om klappen te krijgen van de gene die wel achter komen dat ze zwanger zijn..ik kan t niet aan.. Ik geef t allemaal op..ik hoef t niet meer.. Traject van zh kap ik ook..
Nou jaaaaaaa.... paar dagen mogen hopen maar mn menstruatie lijkt toch door te breken. Stom lichaam, mij helemaal voor de gek houden pfff
CRZMDAA jeetje meis, klote zeg dat je je zo voelt. Ik snap dat je nu echt op alles en iedereen boos bent. Wellicht is een pauze van al deze ellende niet verkeerd. Even verstand op 0 en nergens mee bezig zijn om daarna weer met n frisse kijk nieuwe stappen te nemen! Digitale knuffel! Dominique gefeliciteerd hoor! Duidelijker dan die CB gaat t niet worden 😀 Ciska ik zie ook al wat, zou over n paar daagjes nog opnieuw testen wellicht loopt ie op! Duim voor je!
@Osrouti: Ik sta ook nog altijd met lege handen na 19 maanden... Maar ik ga mijn pijn niet vergelijken met iemand die al een kindje heeft of al eens zwanger is kunnen worden...dat kan ook helemaal niet, want je kan nooit voelen hoe een ander zich voelt en iedereen ervaart die pijn anders. Want het wil ook helemaal niet zeggen dat als het één keer lukt, dat het dan nogmaals lukt... Ik begrijp dat het voor jou ook moeilijk is, want je hebt het nog niet kunnen ervaren; het moederschap... Maar of het nu niet lukt voor een eerste of een 10de kindje (om het zo te zeggen), de pijn als het niet lukt blijft groot hoor! Dat kindje (dat er niet komt) is dan even gewenst als een eerste, dus dan ervaar je dezelfde pijn, ookal heb je al een kindje. Ik wil jouw verdriet zeker niet minimaliseren, want ik voel ook dat verdriet... maar je mag dat van iemand mét al een kindje dan ook zeker niet minimaliseren... Als je begrijpt wat ik bedoel Het is niet te vergelijken... Ik kan immers ook zeggen 'Ik ben zelfs nog nooit zwanger geraakt in al die tijd en jij wel', dus ik heb helemaal geen idee of ik wel zwanger zal kunnen worden... Maar dat klopt niet hé Het is voor iedereen moeilijk als het niet lukt en je kan het helaas niet vergelijken. @Hinti: Veel beterschap! Hopelijk brengt die druppel rood bloed goed nieuws mee! @Crmdaa: Jammer meid... Hopelijk kan je wat tot rust komen en vind je de moed om later weer verder te gaan. Het lijkt inderdaad niet altijd eerlijk hé! Dikke knuffel en veel sterkte gewenst! @Vika: Ook jammer meid... Duimen voor een volgende ronde!
Ik snap je gevoel. Hier inmiddels ook al 24 rondes verder zonder resultaat. Maar weet je, je op een bepaalde manier voelen is een keuze waardoor je er dus ook voor kunt kiezen het gevoel er te laten zijn voor bijv 24 uur en daarna verder te gaan. Dat kindje komt er... Alleen voor de een na een maand, voor de ander na een jaar en voor de laatste misschien pas na 5 jaar. Fair? Absoluut niet, maar niks in het leven is fair. Het komt goed meis. Blijf wensen en blijf lief voor jezelf en je lijf. Dat is het allerbelangrijkste. En als je eens wilt praten, of klagen, of vloeken.... Mag je me altijd een pb sturen. 😘
Hier veeeeeeel te vroeg, op 7dpo, een action-test gedaan. De gemiddelde prodent-reclame zou er trots op zijn 😂. We blijven wensen, who knows wat de komende dagen nog zullen brengen. Inmiddels al 3 dagen last van m'n onderrug en m'n boobs zijn prominent aanwezig. Verder wat krampjes in m'n onderbuik. Met andere woorden; geen fluit wijzer want kan net zo goed m'n feestweek betekenen als een eventuele zwangerschap 😂
2 dames op roze. Gefeliciteerd. Dikke knuffel voor de meiden met een mega test. Het verdriet bij een wens naar een tweede die niet vervuld is is net zo als de wens naar een eerste. Knuffel voor iedereen.
Aaah meiden. Ik ken het gevoel helemaal. Ik ben pas 4 maanden bezig waarvan 2 met ovulatietesten en beide een bevrucht eitje waarvan deze hopelijk blijft zitten. Ik was zelfs in deze 4 maanden en vooral na vorige maand zo onzeker en bang dat het mij niet gegund zou worden. Ik kan mij niet voorstellen hoe het is voor iemand die al veel langer bezig zijn. Ik wens het niemand toe. Het krijgen van een kind is een wonder. 1 die niet zo vanzelfsprekend is als dat het altijd maar lijkt. Ik wens jullie oprecht dat jullie snel zwanger mogen worden❤.. ik heb beide rondes ovulatietesten gebruikt en in die week elke dag savonds geklust daarbij met een kussen onder m'n billen geslapen en niet gaan lopen tot de volgende dag. Zo erg was ik er mee bezig... ik ga hopen op een plakbaby en hopelijk volgen er toch nog veel van deze lijst ❤
Vervelend dat je je zo voelt en begrijpelijk. Maar je zit 4 dagen vóór je nod wat ik begrijp uit je onderschrift. Dat is ook wel erg vroeg. Dus dat deze test negatief is zegt in principe niet zo veel.
Daar ben ik het niet mee eens.. ik heb ook een zoontje maar de wens voor een tweede is net zo groot.. en verdrietiger als het na 1.5 jaar nog niet is vervuld!!
inderdaad, daar doelde ik ook op met mijn berichtje. Je kunt jaloers zijn dat het bij mensen al gelukt is en denken dat zij onmogelijk net zoveel verdriet kunnen hebben als bij iemand die nog geen kinderen heeft. Dat is onzin natuurlijk!
Misschien nog wel lastiger als je wel al een kindje hebt. Juist omdat je weet dat het wel zou moeten kunnen. Ik was ook 'opgelucht' dat er een reden was waarom het niet lukte. Maar inderdaad, de wens is niet minder. Of het nou om je eerste, tweede of vijfde kindje gaat.
♡ ♡ ♡NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2016 ♡ ♡ ♡ 15. (9) izzy1993 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 rhea90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Bugs Bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (alleen de ronden met kans meegerekend) Jojo9 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Bieniwini - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kimmy133 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 16. (6) Espoir - 27 jaar - 2de kindje - ronde 9 MMM Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde 26 *3 Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 (12 mnd bezig) MMM 3e ronde clomid MVG87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 MMM 17. (15) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Palomi - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Jaydee - 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 Chelleke84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Crzmdaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 IUI MMM 3e ronde clomid Colinn - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 14, ronde 1 na mk Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje - ronde 1 Teuntje83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 na Bbz Zwangels - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 Within - ? jaar - 2e kindje - ronde 1 Mosine - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 18. (4) Testje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 4 Moedertje92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nahlatje - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jozefien85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 19. (4) Liesjuh0707 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Shart86 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20. (10) Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Beeb1987 - bijna 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MK Brinsa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 RachelleNM - 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Curly79 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM 21. (6) manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 9 Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 Juud88- 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Fenna87 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Ciska85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde1 na mk Datumloos. (0) Buiten de lijst. (2) KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 22 Totaal: 56 Wachtbankje (43), Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (8), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hier ook begrip voor dit soort frustraties want het is zo herkenbaar.. heb zelfs bij momenten zoiets gehad van nou laat me dan iig een keer een positieve test in handen hebben..ook als het daarna misgaat! Na 4 jaar proberen denk ik ook vaak gvd waarom nou niet, waarom zij wel en ik niet. Maarja je hebt er geen controle over. Bij de bestelling van zwanger & kids zaten gratis 3 van die extra gevoelige zwangerschapstesten. Na alle verhalen over vals positieve testen had ik zoiets van die gooi ik wel weg.. Maarja eigenlijk zonde he. dus heb 2 weken terug even zo'n dipstick gebruikt haha was benieuwd of die vals streepje zou geven aangezien ik nog me ei moest krijgen.. maar goed omo wit zoals ie moest zijn, geen valse streepjes dus ik denk dat ik die andere 2 toch ga gebruiken op 10/11 dpo..al verwacht ik dan al onnie te zijn. Vandaag 7 dpo nog minstens 3 dagen wachten dus. Gevoelige tepels, af en toe krampjes en pijn in de onderrug maar de laatste maanden had ik dat ook dus dat zegt nu nog niks. Wel last van opruimwoede, al 2 dagen continu aan het opruimen schoonmaken en zoeken naar klusjes die nog moeten gebeuren..dat ken ik niet van mezelf haha maar is wel fijn. Huisje is weer lekker schoon
Osrouti, om er ook even op te reageren wat je gister inderdaad zei over dat ik al een zoontje heb. Weet je wat t is, ik kan me voorstellen dat als je helemaal nog geen kinderen hebt dat je t dan zo voelt dat ik dat geluk wel een keer heb mogen ervaren. Maar ik denk als het eenmaal zover bij je komt dat je mama wordt, dan zal je gaan begrijpen waarom t voor mij zoveel pijn doet dat een tweede tot op heden niet wil lukken. Juist omdat je t gevoel dan kent en graag een broertje of zusje voor je kindje wenst. Ik denk inderdaad dat geen enkel verdriet te vergelijken is. Iedereen ervaart en voelt alles op z'n eigen manier. En Angelsterre, jou gevoel over liever wel een positieve test, ook al gaat t mis zoals je zei. Nou na 4 miskramen kan ik vertellen dat die positieve testen helemaal geen gelukkig gevoel meer geven. Totale onzekerheid. Toen ik bij mijn MA meerdere echo's had gehad met een kloppend hartje en al en dan na een paar weken te horen krijg dat t gestopt is met leven en er geen miskraam op gang kwam en je er een tijdje mee rond loopt in je buik en er een miskraam opgewekt moet worden, dan vraag ik me werkelijk af of dat die positieve test zo belangrijk vinden dat dan waard is. Ik had dan veel liever negatief getest en dit niet hoeven door staan. Miskraam na miskraam is echt geen pretje, dus weer een positieve test en nog een miskraam is voor mij t laatste wat ik nog zou willen. En ondanks alles, ben ik nog steeds een positief persoon. Soms lijken de dingen in t leven mooier bij een ander, maar zo zal een ieder z'n portie wel krijgen of hebben gehad. Zo is t leven. Ik hoop voor een ieder die een kinderwens heeft, deze wens uit zal komen! Het is een ieder gegund. ❤️
Precies ik denk ook dat je het niet met elkaar kunt vergelijken en al helemaal niet dat het een erger is dan het ander. Maar ik snap het gevoel wel.. Tuurlijk wil ik geen mk dat wil niemand toch? Maar het verlangen wordt op een gegeven moment zo'n groot verdriet dat dat soort gedachten wel eens door je hoofd spoken..is niets onmenselijks aan denk ik.. Ook hier blijven we gewoon zo positief mogelijk. Als het deze ronde niet raak is mag ik van mezelf 1 dag verdrietig zijn en daarna weer verder, nieuw ronde = nieuwe kansen En ik hoop met je mee. Ik gun het iedereen. Ik duim voor nog veel meer roze in de lijst