Hi! Ik ben nieuw hier en weet niet precies hoe het werkt met dit lijstje. Mijn NOD is 19 juni, dit is ronde 6 en we gaan voor een 2e kindje...Ik ben nog helemaal in de war geloof ik! Ik was zondag bijna flauwgevallen, een hele vreemde ervaring. Gelijk het idee dat er iets niet goed is, laatste dagen al last van vlekken voor de ogen na te snel op staan. Ik was van plan de huisarts te bellen om ff me bloeddruk en bloed te laten testen. Tot ik ineens dacht, laat ik eerst een zwangerschapstest doen. Ik had er nog 1 in huis maar die was al 2 jaar over datum. Toch maar 6 dagen voor NOD getest met die test. In eerste instantie niks te zien en test in de prullenbak gegooid. 2 uur laten spiekte ik toch nog even op de test en wat denk je? Een licht roze 2e streepje! Toch erge twijfels omdat de test oud was en dit niet direct zichtbaar was. Zojuist een nieuwe test gedaan (5 dagen voor nod)en wederom een meer duidelijke roze 2e streepje... Ik wil het mijn partner als het lukt eigenlijk pas zondag vertellen maar moest toch mijn verhaal ergens kwijt! Sorry voor mijn lange verhaal...
Ik mag op rood, deze maand was mijn ei vroeg en dus ook mijn ongesteldheid. Dames op roze gefeliciteerd, de rest succes!
Jojo gefeliciteerd!!!! Sisiej spannend misschien toch even een nieuwe test halen😉😊 Toch hier wel vaag gevoel al 2 a 3 dagen raar geplop.getrild. geklop bij me schaambeen in de buurt heel vreemd 😄😅
Dank jullie wel allemaal! De teststreep was direct net zo donker als de controlestreep, ik geloof het nog steeds niet helemaal maar de test liegt toch niet! Morgenochtend nog een digitale cb doen
♡ ♡ ♡NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2016 ♡ ♡ ♡ 15. (9) izzy1993 - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 rhea90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Bugs Bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (alleen de ronden met kans meegerekend) Jojo9 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Hinti - 31 jaar - 1e kindje - ronde 6 Bieniwini - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kimmy133 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 16. (6) Espoir - 27 jaar - 2de kindje - ronde 9 MMM Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde 26 *3 Merelv - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 (12 mnd bezig) MMM 3e ronde clomid MVG87 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 6 MMM Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 MMM 17. (15) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Palomi - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 9 Jaydee - 26 jaar - 2e kindje - ronde 8 Chelleke84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Crzmdaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 IUI MMM 3e ronde clomid Colinn - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Eedihcro - 38 jaar - 1e kindje - ronde 14, ronde 1 na mk Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje - ronde 1 Teuntje83 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 na Bbz Zwangels - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 Within - ? jaar - 2e kindje - ronde 1 Mosine - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 18. (4) Testje - 26 jaar - 3e kindje - ronde 4 Moedertje92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Nahlatje - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 Jozefien85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 15 19. (5) Liesjuh0707 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 Danpas - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Shart86 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Sisiej - ? jaar - 2e kindje - ronde 6 20. (10) Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Beeb1987 - bijna 29 jaar - 1e kindje - ronde 24 Zus9 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MK Brinsa - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Regenboogjee - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 RachelleNM - 21 jaar - 2e kindje - ronde 1 Angelsterre - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Curly79 - 36 jaar - 2e kindje - ronde 4 MMM 21. (6) manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 9 Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 Juud88- 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Fenna87 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 Ciska85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 saar24 - 31jaar - 3e kindje - ronde1 na mk Datumloos. (0) Buiten de lijst. (2) KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 22 Totaal: 57 Wachtbankje (40), Zwanger (4), Ongesteld (6), MMM (8), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Jojo, gefeliciteerd!! Ciska, nog getest? Mika, dikke knuf... Op een mooie volgende ronde. Welkom sisiej! Ik heb je op de lijst gezet.
Leuk dat er zo veel positieve testen zijn! En heel veel succes voor zij die nog moeten testen of die al op rood staan. Maani, nee nog niet, morgenochtend nog eens. Ik ben bang dat ik anders onzeker wordt. Na twee dagen zou er een duidelijk verschil moeten zijn, dus dan weet ik beter of het goed gaat of niet. Wanneer ga jij testen?
Ahh wat balen meis, ik hoop voor je dat het met een volgend behandelplan alsnog snel raak zal zijn. Dikke knuf!
Ik snap je,.. Uhm ik denk dat ik morgen eens ga testen. Wel vroeg nog, maar ik testte bij alle zwangerschappen vroeg. Dus we gaan t zien! Spannend spannend 😁
Spannend! Op hoeveel dpo zit je en heb je ergens last van? Nieuwsgierig...ik moet nog een week wachten tot nod....
Ow ja! Nog een andere gekke vraag over telling. Je cyclus tel je vanaf de eerste dag van je menstruatie. Dat is dag 1. Toch? Als je dus bijvoorbeeld steeds op donderdag ( dus precies 4 weken) ongesteld wordt, dan is je cyclus toch 29 dagen en geen 28 dagen? Omdat je dus de eerste dag van je menstruatie meetelt. Vroeg dat me ineens af...
Nee want je NOD (cyclusdag 1) tel je niet ook nog mee als CD29, tenzij je niet ongesteld wordt natuurlijk. Dus je telt vanaf 1e dag van je menstruatie tot en met de laatste dag voor je nieuwe menstruatie.
Ow ingewikkeld ingewikkeld....ik vrees dat ik het niet snap. 28 dagen is de meest normale cyclus toch? Dus als je op donderdag ongesteld wordt, dan heb je een 28 dagen cyclus als je vier weken later op woensdag ongesteld wordt? Dan heb ik al mn cyclussen verkeerd geteld, dan is het 28-23-26. Met dpo hetzelfde? Ik heb vermoedelijk afgelopen dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad. Hoeveel dpo ben ik dan nu?
Wat wordt hier enorm veel gekletst! Ik heb niet alles bij kunnen lezen, misschien lukt het me vannacht in mijn nachtdienst. In ieder geval de eerste op roze, gefeliciteerd! Voor diegene op rood, voor jullie een succesvolle volgende ronde gewenst. Ik zie dat roze en rood ongeveer 50/50 is, hopelijk zet dit door voor de rest van de lijst (of nog beter, een hoger percentage roze!!!!!!) Ik ben vandaag (waarschijnlijk) ongeveer 7 DPO dus nog te vroeg om te testen. Elke maand is bij mij nog anders geweest als je kijkt naar klachten, dus hou nergens rekening mee. Heb sinds 2 dagen ineens allemaal kleine puistjes in mijn gezicht terwijl ik dat normaal alleen heb als ik ongesteld ben en er dan ook lang niet zoveel heb. Verder sinds gisteren veel steekjes onderin mijn buik. Voor het eerst GEEN pijnlijke borsten/tepels. En ik heb enorm geïrriteerde en droge ogen, kan mijn lenzen niet in hebben. Vandaag had ik een hoge broek aan en hij zat echt niet fijn, de band midden over mijn buik voelde veel te strak aan terwijl de broek niet te straks zat. Dus ........... spannend !!!! Ik ga op z'n vroegst zondag pas testen, maar wil eigenlijk proberen het nog wat langer uit te stellen. Benieuwd of me dat lukt
28 dagen is inderdaad erg netjes! Als je 4 weken later op woensdag ongesteld wordt, heb je een cyclus van 27 dagen. Als je elke 4 weken op donderdag ongesteld wordt, heb je een cyclus van 28 dagen. Als je afgelopen dinsdag of woensdag je eisprong hebt gehad, ben je nu 7 of 6 DPO.
Pfff het is alsof de tijd staat stilstaat... Zou ik eens een testje wagen? Voel helemaal niks (meer) heb net gelezen dat het geen zin heeft om te tempen als je utrogestan neemt , dit zou het lichaamstemperatuur verhogen door de progesteron.. Pff was Blij dat k een symptoom had, niet dus 😣
Wat xxLinn hier boven ook al zegt inderdaad. Als je dinsdag je ei had, dan zit je nu op 7dpo. Dinsdag zelf telt dan niet mee, woensdag is 1dpo (1 dag na ovulatie).