Heee meiden! Ik heb mij aan het begin van de ronde aangemeld om te proberen, heb dit nog niet eerder gedaan. Toen was het nog heel stil dus eigenlijk niet meer aan dit topic gedacht. Ik heb gisteren een test geplaatst in een ander topic, maar helaas vandaag weer negatief. Door iemand van dit topic ben ik weer hier terrecht gekomen en ik heb even een stukje terug gelezen maar wat gezellig jullie leven echt met elkaar mee. Ik zit nu op cyclusdag 31 en dacht op dag 15 mijn eisprong gehad te hebben. Door de positieve zw test van gisteren en mijn klachten die ik rond de eisprong heb denk ik toch nu pas mijn eisprong te hebben?!? Past wel beter in mijn rijtje van onregelmatige en lange cyclussen. Ik heb voor a.s dinsdag een afspraak bij de huisarts staan omdat we al een jaartje bezig zijn. Positieve testers gefeliciteerd! & verder hoop ik de komende week nog veel roze streepjes voorbij zien te komen. Succes meiden!
Nou nog steeds niet ongesteld...steken worden ook al minder, ik snap er niks van. Normaal gesproken heb ik n regelmatige cyclus van 28 dagen of iets eerder. Ik heb wel de 'zwanger worden' pillen van Etos geslikt. Kan t zijn dat m'n cyclus daarvan in de war is?
Hier roze gespot en beetje rood. Denk dat ik doorga naar de volgende ronde. Ik dacht nod morgen omdat de 19e me mirena verwijderd was en de 20e echt bloed was. Maar me lichaam zal de eerst sporen al zo gezien hebben. Vandaag precies 28 dagen. Iedereen succes en alle roze genietse!!!!
vandaag cd 27 en 10 dpo.. Als ik m'n afgelopen cyclussen bekijk (28 dagen)zou ik dus morgen ongesteld kunnen worden. wat ik niet hoop natuurlijk. M'n temperatuur schommelt wel een beetje maar nog steeds boven basaal. Hopelijk morgen geen bloed dan doe ik een testje. Qua klachten kan het alle kanten op. Zeurende buik, steken rond me baarmoeder, opgeblazen gevoel. Al 2 dagen aan de dunne. Midden op de dag in slaap vallen op de bank of achter de pc. Gescheurde lip hopelijk wordt t geen koortslip. En sinds een paar dagen een extreem droge huid wordt gek van de jeuk. Knuf voor iedereen op rood en de duimen draaien mee voor meer mooie oplopende testen en veel roze op de lijst
Wauw zie mooie testen voorbij komen, gefeliciteerd zwangere dames!! Dames op rood balen Orchidee welkom, ik ken jou nog van de oktober mama's 2014 spannend voor jou. Hier is mijn temperatuur gezakt dus zal waarschijnlijk ongi worden.
Hier voorlopig nog niet ongesteld... Maar had bij de iui al het idee dat het eigenlijk een dag voor mijn eisprong was, dus dan zou mijn nod pas morgen zijn... Als ik morgen nog niet ongesteld ben zou ik nog hoop gaan koesteren zeg Wel heel tegenstrijdige dingen die ik voel, temperatuur is laag, veel last van puistjes, lage rug- en buikpijn...anderzijds enorm veel slijmverlies en misselijk, wat ik voor nod nooit heb... We zullen het zien, maar ik hoop nergens op!
Knuffel me voor de meiden met een mega test of ongi. Ik heb nogmaals getest en hij is weer iets donkerder Ben zo blij
Testje is dit van z&k? Dan zou ik even een kv2v5 doen, waarschijnlijk zie je die beter. Soms willen deze nog al eens licht uitvallen.