Dag dames, Ik wil me (graag ) bij jullie aanmelden... Dora26, 28 jaar, ronde 19, eerste kindje MMM Nod is 17 juni Ik ga straks alles hier eens terug lezen, maar ik zie alvast enkele bekende gezichten (jammer genoeg) Laten we proberen er een vruchtbare maand van te maken!
Hallo dames, Mag ik ook op de lijst? Ik ben 32 en we gaan voor ons eerste kindje samen. (Hij heeft al 2 tienerdochters) Mijn Nod is waarschijnlijk 19 juni. Mijn Nod is wel iets opgeschoven en daarbij mijn ei ook. De meiden van mijn vriend komen om het weekend van vrijdag tm maandag. En als ik het uitreken valt ie precies op de zondag als ze er zijn. Omdat we in een tijdelijke woning zitten ivm verhuizing volgend jaar...slapen we met zn 4en op dezelfde kamer. Maakt de kans op zwanger worden dus wel klein.....maar ach we gaan vol goede moed door😜(op de andere dagen dus) Na de zomervakantie gaan we wisselen van weekenden als mijn cyclus constant blijft en t hierdoor beetje ongunstig uitkomt.
Eventjes bijgelezen... @Rhea: Brrr wat een triest verhaal zeg... Ik gebruik ovulatietesten en temperatuur om het allemaal wat mee te kunnen volgen! @Espoir: Ik zie dat jullie van iui meteen zijn overgegaan op icsi, mag ik vragen hoe dat komt? @Vikamustygrishi : Als je een gemiddelde cyclus van 28-29 dagen hebt, kan je best vanaf dag 10 ongeveer starten met testen. De bedoeling is dat de 2 streepjes even donker worden (dan is je test positief). Meestal heb je in het begin (op dag 10) en héél licht streepje, je test dan ook best 1 keer per dag, tot je merkt dat hij wat donkerder wordt, dan zou ik het 2 keer per dag doen; eenmaal in de voormiddag en een maal in de vroege avond (10.00 en 16.00 uur bijvoorbeeld). Maar nooit ochtendurine gebruiken! Wel kijken dat je urine goed geconcentreerd is (wat langer ophouden en niet teveel drinken).
♡ ♡ ♡NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2016 ♡ ♡ ♡ 15. (9) rhea90 - 26 jaar - 3e kindje - 2e ronde NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde na miskraam Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde Bugs Bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (alleen de ronden met kans meegerekend) KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde jojo9 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Hinti - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde bieniwini - 32 jaar - 2e kindje - 3e ronde 16. (3) Espoir - 27 jaar - 2de kindje - 9de ronde volgens mij MMM Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde 26 *3 17. (8) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Palomi - 28 jaar - 3e kindje - 3e ronde puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - 9e ronde Jaydee - 26 jaar - 2e kindje - 8e ronde Chelleke84 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 MMM Crzmdaa - 24 jaar - 1e kindje - 1e ronde IUI 18. (3) Testje - 26 jaar - 3e kindje - 4e ronde Moedertje92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam 19. (2) Liesjuh0707 - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde Danpas - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde 20. (0) 21. (2) manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 9 Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hallo dames, heb het ff bijgewerkt!, het waren er best veel, dus als er iets niet klopt of als ik wat vergeten ben moeten jullie het ff zeggen
Wat komen er al veel dames bij! Erg gezellig! Ik denk dat ik vanavond of morgen toch voor de zekerheid een test ga doen.. Was afgelopen cyclus ineens 1,5 week te laat. Heel erg ongi pijn s avonds voor ik ongi werd. Bloedde 2 dagen maar ook echt alleen bloed. Geen stolsels of zo. Dus beetje raar maar dacht oke misschien bevrucht eitje wat niet is ingenesteld. Maar heb nu al 2 weken elke dag hoofdpijn ben gaar snel geïrriteerd en zi. Maar oke kan ook vanalles zijn. Gister ineens weer ongi pijn en vanmorgen ook wel pijnlijke borsten. Voel nu ook steeds lichte steken op riemhoogte. Al met al best vreemd. Zit nu op cdo 8bdus ei lijkt me ook stug maar als test negatief is doe ik wel nog ovu test.
Oeh hinti spannend!!! Hou ons op de hoogte! Ik zit op cd 13 en na twee lange cyclussen ging ik daar deze ronde weer van uit.. nu heb ik alleen zo'n vermoeden dat mijn ei toch morgen of overmorgen komt. Ovu testen zijn al heel donker Bovenste twee van gisteren en onderste van vandaag
Dominique dat ziet er wel goed uit! Dan heb je je nod ergens rond 8 juni of zo?? Spannend spannend!! Ik houd jullie zeker op de hoogte.denk dat ik vanavond voor het slapen gaan ff test en dan vamaf nu niet meer drink of anders morgenvroeg.
Denken jullie dat die al positief is? En dat als ik gisteren en vanavond klus het optijd genoeg is? Spannend! En zo blij dat mijn cyclus dit keer weer lijkt te kloppen 😊.. mijn nod mag verplaatst worden naar 8 juni! Juppie
Je zou vanavond nog een x kunnen testen maar gok dat die morgenvroeg alweer lichter is. Succes en hobby ze!!
Dominique spannend hoor! Ik ga deze maand ook voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Heb gekozen voor clear blue omdat me dat duidelijk lijkt met die smileys. Maar die van jou ziet er al wel donker uit. Gewoon vast beginnen met "klussen"
Hallo dames, Sinds vandaag helaas en verdrietig m'n 4e miskraam... We hebben dit keer besloten geen pauze in te lassen en toch een ronde aansluitend door te gaan. Geen idee wanneer m'n ei zal zijn. Maar even uitgaande van de vorige miskramen, toen had ik m'n ei weer netjes op tijd en een keer 5 dagen later. Ik hou dus even een standaard cyclus aan en zou mijn NOD op 20 juni zijn. Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na MK, NOD 20 juni. Het beste allemaal toegewenst dames. Liefs.