Inderdaad, ik over 2 weken al Hier hetzelfde, verhoogd fsh. Eerst zelf proberen, zo niet ook in december het ziekenhuis bellen.
Is ochtend en avond. Dus lijken allemaal wel aardig hetzelfde. Ik zal om 12.00 uur nog eens een testje doen en dan hier publiceren 😊
]♡ ♡ ♡NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2016 ♡ ♡ ♡ 15. (9) rhea90 - 26 jaar - 3e kindje - 2e ronde NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde na miskraam Dominique1991 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Vikamustygrishi - 27 jaar - 1e kindje - 4e ronde Bugs Bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 12 (alleen de ronden met kans meegerekend) KissFromARose - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde jojo9 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde Hinti - 31 jaar - 1e kindje - 6e ronde bieniwini - 32 jaar - 2e kindje - 3e ronde 16. (3) Espoir - 27 jaar - 2de kindje - 9de ronde volgens mij MMM Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde 26 *3 17. (9) MRCD - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Lisa2 - 32 jaar - 2e kindje - 2e ronde Palomi - 28 jaar - 3e kindje - 3e ronde puk1988 - 28 jaar - 2e kindje - 9e ronde Jaydee - 26 jaar - 2e kindje - 8e ronde Chelleke84 - 31 jaar - 2e kindje - 1e ronde Dora26 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 19 MMM Crzmdaa - 24 jaar - 1e kindje - 1e ronde IUI Bella28 - 29 jaar - 2e kindje ronde 22? - MMM 3e ronde clomid 18. (3) Testje - 26 jaar - 3e kindje - 4e ronde Moedertje92 - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam 19. (2) Liesjuh0707 - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde Danpas - 32 jaar - 1e kindje - 5e ronde 20. (1) Maani - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk 21. (2) manonns - 22 jaar - 1e kindje - ronde 9 Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 12 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 29 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
De ovulatietesten van Kruidvat geven vaak een donker streepje, wil niet zeggen dat hij al positief is. Bij een positie ovulatietest van Kruidvat knalt hij er echt af... Ik vind het geen fijne testen.
Dominique ik zou het gewoon om de dag gezellig maken. Zaad jes blijven 2 a 3 dagen leven dus dan ligt er altijd een voorraadje klaar En als je man goed zaad heeft mag het ook elke dag. Mn gynn zei je zou maar net je eisprong missen dus elke dag mag ook! En aangezien jouw testen wel aangeven dat je eisprong nadert zou ik het gewoon weer gezellig maken vanavond hihi!
We gaan er voor. Ik heb wel rekbaarslijm nu.. we testen gewoon dagelijks om 12 uur en dan gaan we het zien. Gelukkig vind m'n vriend het geen straf om te klussen haha. Hoever is de rest nu?
Ik weet het even niet meer.... Sinds zaterdag oud bruin bloed dus ik dacht dat ik ongesteld geworden was. Maar het blijft bij bruin. Net een testje gedaan en die is licht positief. Maar dat is die na miskraam altijd nog geweest. Dus afdeling gynn maar gebeld. Assistent zegt bruin verlies kun je niet rekenen als menstruatie. Doe over paar dagen nog een test. Dus ik heb echt ff geen idee waar ik nou in mn cyclus zit....
Das vervelend mootje!! Hopelijk snel duidelijkheid. Wel raar dat ze zeggen test over paar dagen nog maar een keer als hij iedere x positief aangeeft..
Ik ga gewoon maandag met ovulatietesten beginnen. En zie wel of ik een eisprong kan opsporen. Ik geloof er nml echt niet in dat ik zwanger ben nu. Ik ga wel op mn eigen gevoel af.
Om half 1 ... en na 3 minuten. Of hij is al geweest of het zit er nog steeds aan te komen?. Denk maar even door testen nog. 😯
Ik wil graag nog een maandje mee kletsen maar ik weet eigenlijk niet goed wanneer mijn NOD zal zijn. Vandaag eindelijk ongesteld geworden na een cyclus van 41 dagen. Als ik er van uit ga dat mijn volgende cyclus 28 of 29 dagen is, dan mag ik nog net in deze groep mee kletsen en is mijn NOD 20 of 21 juni. Maar of hij zo kort zal zijn, is dus nog maar de vraag, na afgelopen cyclus snap ik er even helemaal niks meer van. xxLinn - 25 jaar - eerste kindje - NOD 20 juni ?
Heerlijk al die onzekerheden bij iedereen. Zal ik er vanuit gaan dat als die morgen nog lichter is ik de eisprong toch gehad heb?
Ik zie dat de ovu vraagtekens alweer volop aanwezig zijn Hier zal ie nog lang niet komen denk ik. Het scheelt dat we vaak genoeg seks hebben, dus missen zal ik em niet als er een komt. Nu moeten alleen nog mijn ei en zijn zaad hun werk doen Vandaag heel erg last van migraine. Kan merken dat ik net gestopt ben met de pil, m'n lichaam reageert weer net zo sterk als de vorige keer. Hopen dat dit snel over is, PCM vind ik ook maar niks Dominique ik zou daar niet zomaar vanuit gaan. Hij is nog niet helemaal positief geweest, dus het kan zijn dat ie nog moet gaan springen. Dan zullen je testen weer gaan oplopen.