Hoi dames, Ik meld me ook! 5 mei was mjjn laatste menstruatie vanuit de pil. 28 mei heb licht roze/ bruinverlies gehad. 2,3,4 mei cervicslijm. En waarschijnlijk 7 juni eisprong. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, had dit eigenlijk wel verwacht. Wanneer mijn nod is weet ik ook niet precies, maar ik denk tussen 16 - 21 juni. Ik heb sinds 2 dagen last van steken rondom me buik. De ene meer onderin, de ene meer aan me zij, en ook bij me schaamstreek. Het zijn lichte krampen. Ook heb ik last van me borsten, het lijkt op spierpijn. Vooral als ik op de trap loop. Het js ook vochtig beneden. Rommelende darme, heb opeens veel honger. Plus lage rugpijn. Het is echt heel vroeg om te zeggen of ik zwanger ben. Ik heb een dochtertje van 3 jaar. Bij haar was ik binnen 3/4 maanden zwanger en had een regelmatige cyclus. Ik wens iedereen veel succes!
NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2018 15 juni (6) Elletje, 28 jaar, ronde 7 (2e na MA), 1ste kindje rrbaby, 23 jaar, ronde 1, (2e na MK), 1e kindje Kinderwens87, 31 jaar, ronde 8 (ronde 6 na MA), 3e kindje MissMe21, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Mevrouwtje21, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 (ronde 1 na 2 keer vmk) Roodborstje2, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 16 juni (3) Flowerr, 26 jaar, ronde 5, 2de kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, mmm Ddtje, 30 jaar, ronde 7, 2de kindje 17 juni (1) Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje, poging 7 oi 18 juni (3) Kikker1, 34 jaar, ronde 3 (2 na ma), 3e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 4, 4e kindje Pinkie 88, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje 19 juni (3) Mila27, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Mwonder, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Loulou12, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 20 juni (3) Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde + 30, 1e ronde IUI(geanuleerd) Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 8 Jazziepooh, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 21 juni (2) Sunna, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Wondertjes1992 , 25 jaar , ronde 4, 3e kindje Lentezon18, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 Brenda028, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 23 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE][/QUOTE]
Hoi @Ebrum jij ook welkom hier!! Wat spannend allemaal he Heb jij ook ovu testen gebruikt of was het puur op de gok? Wanneer wil je op z’n vroegst gaan testen? Hier hetzelfde verhaal. Ben nog erg onzeker over mijn krampen. En ook heeeeel down. Pfff. Gisteren was het wel ietwat anders omdat ik me warm voelde, temp was vanmorgen iets hoger ( hopelijk blijft dat zo ). Ook last van mijn onderrrug maar gisteren en nu GEEN hoofdpijn terwijl bij vorige ronde ik elke dag week voor nod last daarvan had. Tja..enige wat ik kan doen is braaf wachten tot zondag
Ik heb geen ovu testen gebruikt. Dit is mijn 1e ronde en ik verwacht netjes op tijd ongesteld te worden. Ik wil eind deze week testen! Ben echt benieuwd.
Hier een griepje te pakken, dat verklaart ook de moeheid. Lig met 38,7 in bed Verder vandaag krampjes en zere borsten.
Wat leuk al die huwelijken! Wij zijn vandaag een maand getrouwd . Terugdenken aan een mooie dag. Ik zit te twijfelen of ik vrijdag of zaterdag ga testen. Vrijdag is de NOD, maar zaterdagochtend zou misschien wat teleurstelling kunnen wegnemen mocht ik vrijdag later op de dag ongesteld worden. Wel moet ik vrijdag een evenement gaan opzetten, dus het zou fijn zijn als ik zeker wist of ik moet oppassen met zware dingen tillen ik denk er nog even over na..
Ik heb een onregelmatige cyclus, dus ik heb ergens tussen nu en maandag mijn nod, maar ik vermoed dat het vrijdag moet zijn. Ik ga zondag testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Spannend allemaal.
Ik zou maandag kunnen testen. Menstruatie is na miskraam nog niet regelmatig op gang gekomen. Ben benieuwd! Had bij de vorige zwangerschap niet echt kwaaltjes maar wel het idee zwanger te zijn (en dit was ook zo). De laatste dagen denk ik dat weer, maar is misschien toch vooral hopen..
Oooh noooo @Pinkie88 bah Ik hoop voor je dat de poets snel afneemt!! Beterschap!! Hihi testen Ik moet jammergenoeg wachten tot za of zondag. Met 10 dagen na ovitrelle had ik nog een mini schaduw/ tuurstreep Bij mijn vorige zwangerschappen had ik na 12/13 dagen na ovitrelle een licht streepje. Hebben jullie genoeg afleiding? Ik vind de laatste week zooooooo erg Maar mijn vriend zei gisteren dat ik er anders uitzie. Fijner/rust op mijn gezicht. Nou, het laatste wat ik ben is rustig
@Elletje en @rrbaby gefeliciteerd met jullie trouwen!!!! Welkom nieuwe dames!!!! @Pinkie88 ik hoop dat je snel beter wordt @Waterlelie81 niet fijn om zo'n gevoel te hebben. Ik hoop dat je het toch wel een beetje los kunt laten. Hier begint de spanning te stijgen. Ik voel minder steken en pijntjes dan de vorige rondes. Wel last van mijn onderrug en veel plassen, slaap al dagen slecht. Gisteren gevoel alsof ik ongesteld zou worden. Ik hoop dat het allemaal positief is. Maja 8 dpo pas. Ik ga morgen een testje wagen omdat ik een afspraak heb bij de gyn. Als het positief is kan ik de afspraak verplaatsen.
Ik heb alvast een vroeg testje gewaagd vanavond, helaas negatief maar begrijpelijk vier dagen voor NOD Nog meer 15 juni dames die geen geduld meer hebben?
Wat spannend dat er al dames zijn die bijna gaan testen! Ik duim voor jullie! Toch spannende periode. Zelfs al mensen met lichte symptomen... Houden jullie trouwens allemaal temperatuur kaarten bij? Ik heb besloten dat eerst nog niet te gaan doen. Merk trouwens wel dat ik het nu we proberen voor een tweede dat ik het spannender vind dan een eerste. Vooral omdat ik al een gezond kindje heb. Had trouwens vandaag een beetje bruinverlies, maar zit nog maar op 5dpo dus dat is gek toch?
Toevallig heb ik net ook een testje gedaan. Ook vier dagen voor nod. Ik zie wel een heeeeeel erg lichte streep (of ik wil het heel graag zien). Als ik via me telefoon foto maak, zie je het bijna niet. Over paar daagjes weer testen, ben benieuwd.