@Mevrouwtje21 op de laatste foto zie ik hem vrij duidelijk eigenlijk alleen de kleur is moeilijk te zien . Ik duim dat hij op gaat lopen
@Mevrouwtje21 op de laatste foto lijk ik wat te zien, spannend! Wanneer ga je weer testen? Hier nog 4 dagen tot nod, nergens last van tot nu toe. Heb besloten om past de 17de te testen als ik dan nog niet op rood sta. Heb een lf van 10 dus testen is vaak kansloos daarvoor
Mijn test was omo wit. Geloof er niet meer in. Mijn temp is al 4 dagen hoog. Als ik zwanger was zou ik iets moeten zien op de test. Nu wacht ik tot zaterdag, dan is mijn NOD.
@Mevrouwtje21 ik zie ook een lijntje op de laatste foto! Hopen dat het mooi oploopt. Ik moet me inhouden met testen tot morgenochtend. Als hij dan negatief is, dus 2 dagen voor NOD, is het dan meestal echt negatief? Ik gebruik dus een vroege test.
Ik ben gezwicht op 10dpo... gelijk twee verschillende testjes (geen idee waarom Haha).... Lijk ik op allebei vaag wat te zien binnen afleestijd! Krijg het alleen met geen mogelijkheid op de foto... Morgen dus maar weer testen... pfff
Ok! Zelfs mijn man is gezwicht. Zoals ik al zei: echt niks voor hem. 8dpo en ik ben nú aan t testen. Eerder geldverspilling dan realiteitsbesef dit Edit: vorige keer had ik op 8dpo echt n duidelijke streep...bleken er 2 vruchtjes te zitten. Ik voel me nu totaal niet zoals toen dus ik verwacht echt niks!!
Dames, Dit test is nog van gisteren. Ik zie wel een streep. Maar niet echt een duidelijke streep. Hebben jullie dit ook meegemaakt? En was je toen ook zwanger? Of is dit toch een negatieve test?
Bedankt voor het kijken dames! Ben benieuwd over paar dagen. Hopelijk voor vaderdag, kan ik het mooi meegeven aan me man