Ik twijfel nog over de cb. Mijn testen waren overduidelijk maar vind het altijd zon mooie bevestiging..
Super herkenbaar!! Ik ben er elke dag zo erg mee bezig. Maar dat komt ook omdat de miskraam zelf ook heel slecht op gang kwam en t 10 weken heeft geduurd voordat ik clean was, kon t ook niet echt verwerken. En dan zijn er in mijn omgeving nog enkele mensen zwanger die rond dezelfde datum zijn uitgerekend. Elke keer als ik zie ze voelt het alsof iemand me een trap geeft. Pfff.
Eisprong weet ik niet precies. Was altijd heel regelmatig (28 dagen). Heb ook een beetje gegokt wanneer mijn menstruatie begon omdat ik constant nog bloed verloor van de miskraam. Ineens heel veel een week lang en daarna nam het af en stopte het bloeden. Heb dat maar als menstruatie gezien. Zou kunnen dat ik dus helemaal niet op 14 dagen een eisprong heb gehad. Maarja je moet weer ergens beginnen wel om de dag seks gehad dus als de eisprong wat eerder/later is geweest kan die niet echt gemist zijn.
@MissMe21 ik zie zeker wat!!! Best duidelijk ook.. @Phloxie ohh heb je een foto? Kan best toch, dat hij morgen wel duidelijker is, of zeg ik nou ik raars. Ik hoop het wel voor je.. @rrbaby oh bah... balen! @xxmoixx stom die negatieve test.. @Flowerr mooooooi! @kikker1 fotoooo Ik ga naar de film vandaag, beetje t gevoel dat ik ongesteld moet worden toen ik wakker werd. Zou wel echt mooi zijn(soort van ) dan kan ik weer verder en hoef ik niet zo lang te wachten.
Vandaag 4 dagen voor NOD geen testen in huis en dan zie ik heel veel mooie berichten. Dit lijkt me ook echt heel moeilijk om te verwerken hoop dat je snel een roze test hebt.
Dankje! Ik hoop het ook. Dat zal me wel wat meer rust geven denk ik. Maar komt uiteindelijk goed. Alleen nu duurt het gewoon lang
Bij mij kwam t gelukkig wel goed en snel op gang, ik heb de afgelopen maand 2 collega’s (apart van elkaar) een baby zien krijgen eb komende week gaat de derde met verlof. Daar was ik echt bang voor maar kan dat gelukkig echt los zien. Rond dezelfde datum lijkt me wel echt heel pijnlijk...
Hoop dat je nu zwanger bent dat terzijde, maar stel het is niet zo kan je als het goed is ook iets krijgen om weer goed opgang gebracht te worden. Verder is het idd geduld hebben en proberen los te laten. Al is dat onwijsssss moeilijk
Tijdens de laatste controle was ik schoon (bijna maar geen hormonen meer en dat kleine restje zou er met de menstruatie uit moeten komen en heb idd nog flink gebloed daarna). Ze zagen ook dat er een eitje aan t rijpen was, dus alles moet in principe weer op gang zijn. Als ik binnen nu en 2 weken geen menstruatie heb zal ik alsnog even de gynaecologe bellen).
Mijn eerste menstruatie kwam ook later terwijl 2 weken na de ma het eerste ei al flink gegroeid was...ik denk dat je lichaam echt even zoekt naar nieuw ritme. Mijn menstruatie kwam toen heel traag op gang maar heeft heel lang geduurd ...
Pfff hoop t niet. Het is alweer 3 maanden na de miskraam. Maar goed niets aan te doen behalve afwachten
Hay dames Ik denk dat mijn berichtje over het hoofd is gezien Maar ik schrijf dus met jullie mee ik heb een miskraam gehad en ik dacht dat mijn nod 13 juni zou moeten zijn, test gedaan deze is negatief ik ga nu uit van 20 juni want ik wil ook niet steeds blijven testen
Welkom zet jezelf even op de lijst. @MissMe21 ik zie hem ook. Gefeliciteerd!! Ik had net getest omo wit. (Zoals die andere honderd testen) Hopelijk volgende ronde niet te veel eitjes dat de iui door kan gaan.
NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2018 15 juni (6) Elletje, 28 jaar, ronde 7 (2e na MA), 1ste kindje rrbaby, 23 jaar, ronde 1, (2e na MK), 1e kindje Kinderwens87, 31 jaar, ronde 8 (ronde 6 na MA), 3e kindje MissMe21, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Mevrouwtje21, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 (ronde 1 na 2 keer vmk) Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 5 16 juni (5) Flowerr, 26 jaar, ronde 5, 2de kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, mmm Ddtje, 30 jaar, ronde 7, 2de kindje Roodborstje2, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 Phloxie, 37, 2e kindje, ronde 8, 1e ronde na vmk 17 juni (1) Waterlelie81, 37 jaar, 3e kindje, poging 7 oi 18 juni (3) Kikker1, 34 jaar, ronde 3 (2 na ma), 3e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 4, 4e kindje Pinkie 88, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Xxmoixx, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19 juni (3) Mila27, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Mwonder, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Loulou12, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 20 juni (4) Esther21, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 (koperspiraal na ei verwijderd) Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde + 30, 1e ronde IUI(geannuleerd) Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 8 Jazziepooh, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Daphne, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 na miskraam 21 juni (2) Sunna, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Wondertjes1992 , 25 jaar , ronde 4, 3e kindje Lentezon18, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 Brenda028, 2e kindje, ronde 1 Totaal: 27 Wachtbankje (19), Zwanger (6), Ongesteld (2), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)
Heb er ook werkelijk geen verstand van maar hoorde:/las we is dat je dan bepaalde pillen kon krijgen. Welkom