Meiden op rood: balen zeg, succes met de volgende ronde! Keep your head up! Wat is de lijst al roze zeg, mooi om te zien en van harte gefeliciteerd!! Ik zit nog op de wachtbank, cd35, nog geen vuiltje aan de lucht :’) ga pas volgende week dinsdag weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.
Ik ga evt. morgenochtend testen met sensi test. Of ik probeer!! het af te wachten tot minimaal vrijdag. Dan zou ik 30 dagen cyclus hebben, dat heb ik namelijk heel soms wel eens
Dames kunnen jullie mij hulp bieden? Mijn app zegt namelijk dat mijn cyclus ineens wel 34 dagen kan duren. Dat zou dus betekenen: Eisprong pas op dag 20/21 Symptomen zwangerschap vanaf dag 25. Innestelling dus eventueel vandaag?! Ivm temperatuursdaling plotseling. En als je googled is de innestelling ongeveer 7 tot 9 dagen na de eisprong... Ik heb mn schema even bijgevoegd. De verticale rode lijn geeft mn ovulatie aan. Wat denken jullie zou het dan toch?
Ik vind het er wel positief uitzien. Ik ben benieuwd naar je temp morgen. Als die weer mooi gestegen is dan zit er wel een kansje in lijkt me Als die laag blijft dan word je miss wel ongesteld.
Owwww spannend! Ik weet niks van temperaturen af, maar wat ik meegelezen heb van andere ziet het er hoopvol uit. Zet anders je tempkaartje ook bij temp Forum
@Loulou12 @Esther21 bedankt dames! Ik ben inderdaad vol spanning voor morgen. Ga ik zeker doen esther dank voor de tip Heb net nog alles nagerekend en het zou toch echt kunnen... toch nog hoopvol nu
Hier nog steeds niet ongi en ook geen posi test, me ei zal dan wel later zijn geweest dan ik dacht. Wie van jullie heeft ook ovulatie bloedingen? Denk 8/9 had ik wel buikpijn dus mischien dan toch dan. Het mag van mij snel komen, want wat maakt wachten me ineens onzeker. Zwanger ben ik niet dat weet ik wel zeker!!
Ik had eerst regelmatig een ovulatie bloeding. Toch merkte ik dat je er niet honderd procent van op aan kon, de ene keer was het voor me eisprong, de andere keer net erna.
Ik ben vandaag ongesteld geworden helaas. 5 mei als laatst ongesteld geworden. Hopelijk word ik iedere maand optijd ongesteld.
Ja ik denk dat ik erna ook een eisprong gehad heb. Want die vrijdag/zaterdag kan ik me nog wel een buikpijn herinneren
NOD-lijst 15 t/m 21 juni 2018 15 juni (6) Elletje, 28 jaar, ronde 7 (2e na MA), 1ste kindje rrbaby, 23 jaar, ronde 1, (2e na MK), 1e kindje Kinderwens87, 31 jaar, ronde 8 (ronde 6 na MA), 3e kindje MissMe21, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 Mevrouwtje21, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 (ronde 1 na 2 keer vmk) Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 5 16 juni (5) Flowerr, 26 jaar, ronde 5, 2de kindje Blosje89, 28 jaar, ronde 2, 2de kindje, mmm Ddtje, 30 jaar, ronde 7, 2de kindje Roodborstje2, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 Phloxie, 37, 2e kindje, ronde 8, 1e ronde na vmk 17 juni (1) Waterlelie81, 37, 3e kindje, poging 7 18 juni (4) Kikker1, 34 jaar, ronde 3 (2 na ma), 3e kindje Luckynumber4, 39 jaar, ronde 4, 4e kindje Pinkie 88, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje Xxmoixx, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19 juni (3) Mila27, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Mwonder, 25 jaar, ronde 3, 2e kindje Loulou12, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje 20 juni (5) Esther21, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 (koperspiraal na ei verwijderd) Minivosje, 26 jaar, 1e kind, ronde + 30, 1e ronde IUI(geannuleerd) Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 8 Jazziepooh, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 Daphne, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 na miskraam 21 juni (5) Sunna, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Wondertjes1992 , 25 jaar , ronde 4, 3e kindje Lentezon18, 23 jaar, 2e kindje, ronde 1 Brenda028, 2e kindje, ronde 1 Joyce89, 28 jaar, 3de (al 2 kindjes uit een eerdere relatie), ronde 1 Totaal: 28 Wachtbankje (19), Zwanger (7), Ongesteld (3), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hier nog niets. Ik ga er nu maar gewoon vanuit dat t voorlopig op zich laat wachten. Als er over 2-3 weken nog niets is het ziekenhuis maar bellen.
Ik heb alvast de op=op winkel leeggekocht (5 testen) ze lagen nogal hoog in het schap en moest de hulp inroepen van de jongeman achter de kassa. Hij pakte er 1 terwijl ik zei doe er maar 5. Keek me aan met grote ogen: zoo..?! Je bent wat van plan?! En daar gelijk achteraan: mn zus was ook zo lang bezig maar uiteindelijk is het wel gelukt hoor Ze stuurde me een foto met zo’n test via whatsapp’ Ok leuk voor je doeiiiiiiiiiiiii