♡NOD-lijst 1 t/m 7 Maart 2016 ♡ 01. (0) 02. (0) 03. (0) Kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje 04. (0) 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Volgens mij was er geen NOD lijst voor maart. Deze is bewust van 1 t/m 7 maart om het overzichtelijk en persoonlijk te houden zodat het onderwerp niet uit z'n voegen knapt. Klets gezellig mee! Ik ben kiekeboe, 24 jaar en wij gaan weer proberen zwanger te worden na een miskraam. Vooralsnog houd ik mijn NOD even aan op 3 maart, maar dit kan gezien dat het een beetje overhoop ligt ook iets anders zijn. Dat zien we t.z.t wel Iedereen heel veel succes!
♡NOD-lijst 1 t/m 7 Maart 2016 ♡ 01. (1) Jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje 02. (0) 03. (1) Kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje 04. (0) 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zo, mezelf maar even erbij gezet. Wij gaan ook voor een tweede! Voor de eerste zijn we even bezig geweest, dus ik ga er eigenlijk niet van uit dat het deze eerste ronde meteen raak is, maar wie weet Ik zal binnenkort ook eens even mijn banner aanpassen
Leuk dat je mee komt kletsen Jaatje! Ga je met ovulatietesten aan de slag of het eerst op z'n 'beloop' laten? Als je het leuk vind (zie handtekening)
Hoi dames, mag me hier ook komen melden helaas.. Heb geen idee wanneer m'n volgende NOD is. Vandaag ongesteld geworden en had deze keer een cyclus van 24 dagen, hiervoor was hij 31.. Laatste twee keer ovutesten gebruikt, waardoor ik weet dat ik een korte luteale fase heb van zo'n 10 dagen. Zit op m'n telefoon dus kan de lijst niet invullen. Tweede kindje ronde 6, ben 31 jaar
Hoi loontje Jammer zijn dit voor jou normale cyclussen? Op de telefoon kun je ook wijzigingen aanbrengen, maar ik doe het wel even! Op naar een nieuwe poging in maart en laat het dan maar meteen raak zijn
O sorry ben daar niet zo goed in, zal het de volgende keer eens proberen! Dit is wel de kortste moet ik zeggen, wisselt steeds 25-31-27-31-24 dus niet echt betrouwbaar.. Ga jij ovu testen gebruiken?
♡NOD-lijst 1 t/m 7 Maart 2016 ♡ 01. (2) Jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje Loontje1 - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje 02. (0) 03. (1) Kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje 04. (0) 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡NOD lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (1) Jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje Loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje 02. (0) 03. (1) Kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje 04. (0) 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 wachtenbankje(0) Zwanger!(0)ongesteld(0)negatieve test(0)twijfel(0)MMM(0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oké inderdaad wisselend maar gelukkig geen extreme uitschieters naar boven. Ik ga voor het eerst ovulatietesten gebruiken omdat ik een miskraam heb gehad en dus totaaaaal niet meer weet wanneer ik een ei zou moeten hebben.
♡NOD lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (1) Jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje Loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje 02. (0) 03. (1) Kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje Kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje 04. (0) 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 wachtenbankje(0) Zwanger!(0)ongesteld(0)negatieve test(0)twijfel(0)MMM(0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden, heb mezelf helaas ook weer toe gevoegd aan de lijst. Maar wel fijn om weer met iedereen mee te mogen kletsen. Heb de laatste twee keer precies op cd 14 een positieve ovulatietest gehad, alleen de ene keer een cyclus van 33 en de laatste van 30 dus dat was wel apart. Nu voor de 3e keer aan de gang met ovulatietesten, ik denk rond cd 12 beginnen, kijk er naar uit Hoelang hebben jullie erover gedaan bij jullie eerste kindje? Vind het nu al zo lang duren elke ronde is er 1 te veel naar mijn mening haha
Hoi Kim, Leuk dat je meekletst! Ik was van de eerste zwanger in ronde drie. Hopelijk heb je deze maand een positieve zwangerschapstest!! In ieder geval al fijn dat je je ei vind
Welkom Kim! Hier bij de eerste in ronde 8 zwanger, maar toen was ik er de eerste maanden helemaal niet mee bezig. Ben nu veel ongeduldiger op de een of andere manier. Dit wordt ronde drie met ovutesten, beide keren wel m'n ei gevonden alleen de timing was niet top haha. En daarbij een vrij korte luteale fase van 10 dagen. Hoop op een mooie positieve test, dan is het precies twee jaar na de vorige positieve test 😊
Of ik nu al ovulatietesten ga gebruiken weet ik eigenlijk nog niet. Ik heb er nog wel liggen, en ik heb niet meer mijn regelmatige 28 dagen cyclus zoals ik voor de zwangerschap had. Dus wat dat betreft is het misschien wel een goed idee. Maar ik vind het ook wel leuk als het redelijk 'spontaan' gebeurt en niet omdat we alleen maar klussen tijdens vruchtbare dagen. Hm, ik denk er nog even over na Voor de eerste was ik in ronde 4 zwanger. Daarvoor ook een keer in ronde 3, maar dat werd een MA. Dus in totaal ongeveer 9 maanden bezig geweest.
♡NOD lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (1) Jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje Loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje 02. (0) 03. (1) Kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje Kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje Suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje 04. (0) 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE][/QUOTE]