NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door DRLB, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Ja, Ik test vanaf gisteren 2x per dag.
    Heb je altijd een cyclus van 25 dagen?
    Verschrikkelijk zijn die dagen dat je opzoek bent naar je ei he!:p
    En daarna komt dan ook nog die 2 verschrikkelijke weken op het wachtbankje!!:p

2. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik vind dit nog erger haha dat zoeken naar je ei nee eigenlijk 3 keer cyclus van 28 dagen toen deden we nog met condoom en nu we ervoor gingen was me cyclus laatste keer 24/ 25 dagen maarja geeft niet.
    Hoop dat die test morgen knalt! Voor jou ook!

3. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Hier een positieve ovulatie test. Vanavond eerst niet positief, maar had erg veel gedronken. Iets zei me dat ik later nogmaals moest doen. Dus zonet om 11 uur nog gedaan en hij was best donker. Omdat de vorige x de Action test bij mij ook niet even donker was toch ff een clear blue ertegen aan gegooid en ja hoor een smiley! Misschien zit ik echt aan het begin van m'n piek.
    Hadden gister al sex gehad maar vanavond toch nog maar gedaan en morgen nog. Denk niet dat we woensdag nog zin hebben 🙈

4. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik lees al ff met jullie mee... had al eens gereageerd... Deze maand gaan wij niet redden, manlief weg deze week! Volgende maand willen we er voor gaan. 😊

Maar ik zou ik niet zijn als ik weer eens niks van mezelf snap. Kunnen jullie mij even helpen?

20 tot 25 febr mega ongi geweest nadat 17 febr mijn spiraat eruit kwam.
    Nu dacht ik aan de hand van meerdere apps en calculators dat ik ong 2 3 en 4 mrt vruchtbaar ben met 5 mrt mijn eisprong. Nu had ik nog zo met mezelf afgesproken geen ovu testen te kopen, deze maand nog niks dacht ik.. enfin, je snapt het... gister ind e action en er lagen ineens 3 doosjes in mijn mandje, zomaar!

Kijken jullie mee? 1 is van gister middag 15.45. 2e(bovenste) is van 18 uur... (lijkt al minder) onderste is van 22.30 omdat ik een nerd ben en t nog eens wilde doen. .

Kan k hieruit concluderen dat mijn ei al geweest is?

Bijgevoegde bestanden:

5. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Bij mij was hij ook zo donker. Smiley gedaan en die was positief.
    Bij andere tests zou ik zeggen negatief maar bij Action kan het wel positief zijn.
    Ik zou het vanavonden morgen nog ff gezellig maken. Het zegt namelijk nog niet dat hij gesprongen is! Dat kun je pas weten als je ook zou temperaturen.

Oja, de apps geven een gemiddelde .. Wat bij mij totaal niet klopte!!!

6. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Oh sorry, niet door dat je man weg is!!

7. Hoop31

Hoop31 Lid

11 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal ik heb mijzelf er ook maar weer opgezet. Dit is de zoveelste poging dat ik het niet eens meer tel. Maar ik heb PCOS slik metformine en ovacure. En we zijn bezig voor onze eerste. Ik temperatuur btw. Zijn er hier nog mensen die temperaturen en die er veel van begrijpen.

Heel veel succes allemaal en wens jullie allemaal een klein gezond kindje.

Groetjes

8. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    #228 PrincessP, 1 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2016
    ����NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ����

15. (4)
    DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje

16. (5)
    PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje
    Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1ste kindje
    Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3de kindje
    Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1ste kindje

17. (1)
    Duimpje86, 29 jaar, 1ste kind, 9e ronde

18. (1)
    Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje

19. (3)
    RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje

20. (5)
    SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje
    Its Mine, 22jaar, ronde 3, 1e kindje
    AMdd, 30jaar, ronde 2, 1e kindje
    Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje

21. (3)
    Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje
    MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje

Datumloos. (5)
    Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje
    Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e ronde na vroege miskraam), 1e kindje
    MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje
    Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje
    Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 26

Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

9. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb je even op een andere lijst gezet, de meest recente. Zo kloppen alle gegevens weer :)

10. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Ik zie trouwens dat mamavanhayden er twee keer op staat. Zowel bij datumloos als de 21. Ik heb het aantal dus veranderd naar 26.

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Jaa nog een positieve test begin jaloers te worden haha net weer een negatieve test tenminste ik heb wel streepjes maar niet zoals de controlelijn.
    En had begrepen dat die van zwanger en kids wel knaller geven.
    Jullie gaan t komende dagen lekker gezellig maken en dan alweer op t wachtbankje

12. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Die van action zijn echt onbetrouwbaar ik had ook vorige ronde die testen.
    Ik had inderdaad ook zo een lijn en week later had ik weer zo een lijn dus begreep er echt niets van. Haal beter voortaan die van zwanger en kids of die van kruidvat. Beste natuurlijk die van cb..dan raak je ook niet zo in de war. Want wat jij nu hebt had ik vorige ronde werd er gek van.
    Heb je geen andere symptomen waar je je ei aan kan herkennen slijm etc? Dan kan je het daarmee een beetje bevestigen.

13. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Welkom ik temp niet want daar heb ik smorgens vaak echt geen tijd voor met een dreumes die me wakker maakt.
    En ovulatietesten gebruik je dat ook?

14. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Wowie wat wordt er hier heerlijk gekletst!
    Ik zit nu op cd 14, nog niks anders dan vage streepjes op m'n ovulatietesten. Vanmorgen was m'n temp ineens 37,2, ik geloofde het niet en tempte nog een x gelijk erachteraan. Toen was het 36,4. Voorgaande dagen 36,6 gemiddeld. Ik verlies ook nog steeds veel slijm. Dus ik denk dat ik de 36,4 aanhoud. Of niet? Iemand ervaring met tempen?

15. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Helaas geen ervaring met tempen sorry.
    Yale wat fijn zo'n positieve test dat zou mij ook veel vertrouwen geven.
    Hier al drie dagen een knipperende smiley. Begin die testen toch vervelend te vinden (CB dubbele indicator). Ga misschien toch de normale CB bestellen. Gister en eergister wel onze circusacts geoefend. Misschien vanmiddag/avond nog eeb actiontest. Maar die lijken bij mij nog niet op te lopen.. En geven heeele dunne lijntjes. Kent iemand dat?

16. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Jaa dat.had ik ook heel dun lijntje is donker de rest is vaag
    Kijk maar op de foto en dan inzoomen dan zie je het denk ik..
    Daarom.zijn die van action echt niks voor mij.
    En als je gewoon om de dag je circusacts uitvoert dan komt t wel goed haha

17. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Oh tis niet echt te zien te klein

18. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Vanochtend nogmaals getest. Dit is mijn Action test en positieve smiley. Zelfde urine.Daarom doe ik wel echt clear blue test voor de zekerheid.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      2
  19. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Het kn natuurlijk zijn dat hij toen gewoon nog niet is gesprongen. En dat hij pas later is gesprongen. Daarom temperatuur ik erbij. Dan krijg je voor 99% die bevestiging. Ik zet m'n wekker elke dag op dezelfde tijd. Als ik kan uitslapen val ik daarna zo weer in slaap. 🙈 Lui ding

20. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik had wel de symptomen veel slijmverlies en steekjes maarja ik was voor t eerst begonnen ik wist nog nika van ovulatietesten en omdat die actiontest nket even donker werd beschouwde ik het als negatief en geen sex gehad vandaar dat t niet ia gelukt vorige ronde haha echt balen.

Jaa ben echt super lui kan echt geen wekker zetten daarvoor maar als t deze ronde niet lukt dan ga ik het zeker wel proberen!

Deel Deze Pagina