De CB dubbele indicator gaf weer een knipperende smiley vanmorgen, de action van vanmiddag was super licht. Dus heb de normale digi ovulatietesten van CB bestelt en de sensitiefst dipsticks via Bol.com en komen morgen binnen. Benieuwd hoe die reageren. Ik zit volgens mij op cd 14/15, dus ben big blij dat we al hebben gerotzooid in bed voor de zekerheid.
Wooow ik moest opeens 5 pagina's lezen haha😁 Wel leuk dat er zo lekker gekletst wordt!! Ik ben zo bang dat ik opeens een hele vroege eisprong heb, afgelopen maanden zat ik rond dag 21 en cyclus van 35 dagen dus gok nu weer hierop. Met z&k ovutesten en temperaturen in de weer maar heb ook de normale cb ovutesten besteld en die komen morgen binnen. Heb degene genomen die of niks of een smiley aangeven en niet de dubbele. Las hier al gemengde gevoelens erover dus heb maar meteen die normale besteld 😊 Hoop dat het de laatste maand is dat we ze nodig hebben! Trouwens, ml zei vandaag: nou, zullen we dan maar even het verplichte nummer doen? Dus ik moest al lachen en we waren boven en we keken elkaar aan en was net of we weer heel jong waren. Alsof je het voor het eerst ging doen en dan had afgesproken hoe en wat😂 Was zo raar om het een keer niet heel spontaan te doen hahaha!
Sorry weinig aanwezig Ben gewoon al bijna 4 weken aan t kwakkelen met mijn gezondheid, hebbhet gewoon al bijna 4 weken koud! Zoon weeïg gevoel elke keer.. Zal bijna wat anders denken, maar dat is onmogelijk, vorige maand geen gemeenschap gehad rond de vruchtbare dagen en ben gewoon ongesteld geweest.. Hopelijk ben ik er snel vanaf want er zou inmiddels een ei aan moeten komen hihi PS ik sta 2x op de lijst😉
����NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ���� 15. (4) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje 16. (5) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1ste kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3de kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1ste kindje 17. (1) Duimpje86, 29 jaar, 1ste kind, 9e ronde 18. (1) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 19. (3) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje 20. (5) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje Its Mine, 22jaar, ronde 3, 1e kindje AMdd, 30jaar, ronde 2, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 21. (3) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Datumloos. (6) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e ronde na vroege miskraam), 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent. Deze maand meer kunnen klussen al? Had ook al gezien dat je er twee keer op staat, maar wist niet welke datum klopte. Welke is dat? Dan kan de lijst weer aangepast worden.
Hoop voor je sat je snel beter wordt ik had dit ook vorige maand echt vreselijk is dat. Veel beterschap.. Hier weer een negatieve ovulatietest misschien dit keer wel een normale cyclus van 28 dagen
Mamavanhayden wat vervelend. Het heerst ook behoorlijk volgens mij op het moment. Maar 4 weken kwakkelen is wel erg lang. Ik ben een blij ei! Ik heb een stilstaande smile. Het voelt als een positieve zwangerschapstest hahahaha.
Ohh wat goed nog een smiley dan mag jij het lekker gezellig maken vandaag en morgen. Veel plezier ik nog steeds nikss..soms ga ik twijfelen aan die testen maar het is nog te vroeg denk ik en zoiezo om de dag maken wij het ook gezellig.
Hahahaha goedzo!! De vorige ronde deed ik voor het eerst aan ovulatie testen en was ook mega happy toen ik een smiley zag! M'n vriend dacht dat het wat anders was 😂 Die was nog blijer haha. Helaas uit die droom moeten halen. Dit was mijn test streep.
Wil iemand mij erbij zetten op de lijst? 30 jaar, 1ste kindje, 3de ronde. Nod 17 maart. Leuk om mee te lezen. Dankje
Ik vertrouw die testen ook niet helemaal. Daarom test ik vanmiddag nog een keer met een ander merk. Slim om de dag. Dan mis je hem niet. Ondanks de ovulatietest merk ik echt NIETS aan m'n lijf dat met de eisprong te maken kan hebben. Misschien de komende uren.. Wanneer moet ik dan precies op het wachtbankje? Morgen? Dank meiden! We werken vandaag allebei thuis dus tijdens de 'pauze' maar even wat qualitytime .
Vakantieganger: Wat fijn dat je je ei heb gevonden! Veel plezier de komende dagen! Omdat je niet precies weet wanneer je ei is en die ongeveer na 24-48 uur springt. Is vrijdag of zaterdag 1dpo voor jou. en je eerste dag op het wachtbankje! Ik doe altijd echt 48 uur tellen(doen de meeste hier wel) dan weet ik ook zeker dat ik niet te vroeg test
NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ���� 15. (4) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje 16. (5) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1ste kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3de kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1ste kindje 17. (1) Duimpje86, 29 jaar, 1ste kind, 9e ronde 18. (1) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje 19. (2) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 20. (5) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje Its Mine, 22jaar, ronde 3, 1e kindje AMdd, 30jaar, ronde 2, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 21. (3) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Datumloos. (6) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e ronde na vroege miskraam), 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 27 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wat kletsen jullie al heerlijk veel. Heb het even niet bij kunnen houden, maar ga komende dagen weer proberen te reageren. Ik heb mezelf verplaatst en op t wachtbankje gezet. Vanmorgen een knaller van een positieve ovulatietest en het vanmorgen al gezellig gemaakt Ik ben trouwens wel ontzettend tevreden over de testen van de Action. Ik vind hier al bijna een jaar m'n piek mee. Ik voel m'n ei al dagen van te voren aankomen en gebruik m dan als bevestiging en elke cyclus een dikke streep. Succes met klussen voor degenen die al in de vruchtbare periode zitten!