Ik sluit me graag aan bij deze groep, vandaag ongesteld geworden. Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 6, nod 16 maart
Wat pijnlijk. Dat is mij in januari ook overkomen. Mijn cyclus duurde 5 dagen langer door de MK. Hopen op een mooie roze test meis! Andere meiden ook welkom!
Welkom iedereen. Ik lees nog een aantal mensen met een VMK. Echt heel rot he. Maar we gaan er weer voor. Nic2910, Nou dat zou zeker een leuk verjaardagskado zijn.
Wat vervelend dat het jou ook is overkomen! Echt niet leuk gewoon Ben benieuwd wat mijn cyclus nu gaat doen idd. 5 dagen langer valt gelukkig nog mee.. Hopelijk deze maand weer een wat kortere cyclus voor jou, of beter gezegt helemaal niet natuurlijk!
Hier ook in januari een sterretje... Ik heb geen ms af hoeven te wachten maar kon maandag direct starten met Clomid..
Ja he 😁 En omdat ik jarig ben ga ik trakteren! Ik trakteer jullie allemaal alvast op een baby😎 (Of iig een bevruchte eicel om maar ergens te beginnen..)
Ik zou me graag willen toevoegen aan deze NOD lijst. Het lukt me niet via de telefoon. Zou iemand dit voor me willen doen?? Eef92, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje NOD 21 Maart. Hopen op veel roze deze maand, succes iedereen alvast en vooral: veel plezier 😘😁
💙💖 NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (2) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 16. (2) PrincessP. 30 jaar, ronde 3,2e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje 17. (0) 18. (1) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje 19. (2) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 20. (1) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje 21. (3) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Larissa100, 28 jaar, ronde 5, 2e kindje Datumloos. (2) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e ronde na vroege miskraam), 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb de lijst aangepast, volgens mij klopt hij nu Ik heb mezelf ook maar even op datumloos gezet omdat ik niet precies weet hoe mijn cyclus nu loopt
Bedankt voor het aanvullen van de lijst. Pffff duurt nog zo lang eer we mogen testen haha. Hopelijk gaat deze maand snel voorbij