Ik slik al 4 maanden Mama plus vitamine van Davitamon en daarvoor slikte ik vanaf dat ik gestopt ben met de pil alleen foliumzuur
Is het erg wanneer je pas begint op het moment dat je zwanger raakt? Ik hoor opeens van iedereen bij mij om me heen dat ze altijd foliumzuur slikten al voor de zwangerschap. Hmmm...
Het beste is het om 4 weken voor de bevuchting te beginnen met foliumzuur maar je weet niet wanneer dat is want je weet niet wanneer je zwanger wordt dus is het het beste om te beginnen met foliumzuur wanneer je ook stop met de anticonceptie. Ik slik ook de Davitamon compleet mama vitamine capsules en vanaf de eisprong tarwekiemolie.
Its Mine: Dit even van internet afgehaald Wanneer beginnen met foliumzuur? Het is voor alle duidelijkheid belangrijk dat je foliumzuur begint in te nemen alvorens je zwanger wordt. Gebruik je nog voorbehoedsmiddelen terwijl je binnenkort zwanger wil worden, dan kan je toch al met de inname van foliumzuur beginnen. Idealiter begin je minstens 4 weken voor de bevruchting te slikken. Zo zorg je ervoor dat er voldoende foliumzuur in je lichaam aanwezig is op het belangrijskte moment voor de ontwikkeling van het vruchtje (namelijk de eerste 4 weken na de bevruchting). Ook als het je niet meteen lukt om zwanger te worden, blijf je best foliumzuur gebruiken. Blijk je echter onverwacht net zwanger te zijn, dan is het zeker nog aangewezen om met foliumzuur te starten.
Ik ga als ik het volhou testen op zaterdag of zondag. Dan zit ik op 12/13 DPO. Mij kennende sta ik dinsdag op 8 DPO al met die test in m'n handen -___-' Dus ik moet mezelf in ieder geval afgeleid houden. Nu had ik al gelezen in het boek waar ik in bezig ben dat zodra de luteale fase 3 of 4 dagen langer duurt dan normaal dat je dan het beste kan testen, maar dan zit je alweer flink over je nod heen. Mijn oorspronkelijke nod als ik kijk naar vorige cyclus zou donderdag zijn, dus als ik het volhou tot donderdag zou ik het ook al heel knap van mezelf vinden XD. Ik blijf ondertussen maar rare krampen houden in m'n buik alsof ongi eraan komt.. Ik heb alleen totaal geen andere signalen dan dat. M'n cervicale slijm is nu ineens gisteren wel van droog naar sticky gegaan wat ik ook apart vind.. Qua foliumzuur slik ik nu al sinds het stoppen met de nuvaring iedere dag. Ik slik de foliumzuur en vitamineD van het kruitvat.
Hee meiden, Het lukt me wegens tijd gebrek niet om echt goed te reageren deze keer op de NOD-lijst, maar ik lees alles mee. Ontzettend spannend voor iedereen, zowel voor degene op t wachtbankje als degene die nog wachten op d'r ei. Ik zit zelf op 3 dpo. Vanaf m'n eisprong een heel gevoelige baarmoeder met aanhoudende steekjes/krampjes. Dit is totaal nieuw voor me en we zijn aankomende maand toch al een jaartje bezig. Maar nieuwe 'symptomen' zeggen niets, dat weet ik ondertussen ook... Bijna elke maand wel iets nieuws ontdekt, van krampen tot tussentijdse bloedingen. Morgen weer naar de gyn. Dan krijgen we de uitslagen van de onderzoeken. Fijne zondag nog allemaal!
Ik herken mijzelf heel goed in je verhaal haha we moeten op zn minst wachten tot 9 dpo. Ik heb zelf echt geen klachten eipijn is ook verdwenen slijm ook. Dus het is echt afwachten nu.
Denk ook dat je urine gewoon verdund was. Die van vanochtend is in iedergeval zeker positief dus lekker gezellig maken
Hoeveel dpo zit ik nu dan? Ik had eergister en gister mn lh piek en vandaag negatief. Zit ik dan morgen op 1 dpo?
����NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ���� 15. (7) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kivndje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje SW1990, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sandywich, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje 16. (4) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1ste kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3de kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1ste kindje 17. (5) Duimpje86, 29 jaar, 1ste kind, 9e ronde Lala90, 25 jaar, 1e kindje, 13de ronde (7de na MA) Lach, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje LJJ - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Unkownm, 19 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (2) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje 19. (3) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje 20. (6) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje Its Mine, 22jaar, ronde 3, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e ronde na v.mk), 1e kindje Nora90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 21. (3) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Datumloos. (5) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 35 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hooii dames, hier ook ge ei gehad, zouden jullie mij op het wachtbankje kunnen zetten? vind het allemaal maar wat spannend ook weer! succes met afwachten allemaal 😄
Ik zit op twee wachtbankjes. Die van m'n nod en die van vakantie. Ik ga heerlijk volgende maand op vakantie en ik blijf een maandje weg. Een kleine rondreis Azië 😍 op beide kan k niet wachten hahah