Ja zeker fijn dat ze meedenken.. Had er echt niet bij stil gestaan, en ook wel echt een domper dat ik nog niet verder kom nu.. Heb net huisartspraktijk nog maar ff gebeld, hoe nu verder.. Word ik terug gebeld zegt de assistent: heb even met de ha overlegd, je moet maar even testen.. Heb dr gezegd dat testen op 5dpo toch echt nog geen nut heeft.. Nee is ook zo zegt ze, wat wil je dan wel? Dus heb gevraagd of ik alsjeblieft iets kan krijgen tegen t hoesten.. Nu afwachten, moet straks nog even terug bellen. Denk dat ik zaterdag of zondag ga testen. Ben er deze hele cyclus niet zo heel erg mee bezig.. Heb ook geen ovu testen gebruikt en moet zeggen dat ik op t moment ook nog absoluut geen testdrang heb.. Hopelijk hou ik dit vol zo Zou idd mooi zijn als ik de verwijzing niet nodig heb, maar mocht het wel zo zijn, dan ligt die er alvast Toch wel een fijn gevoel, zat er ff tegen aan te hikken maar nu wel blij dat ik hem heb.
De vorige ronde gingen de eerste dagen wel snel, ik was er dan niet zo mee bezig maar daarna..... Mijn god wat duurde de dagen lang rn elke scheet ging ik onderzoeken hahaha
Zit nu in de 9e ronde, nog aardig vroeg voor een verwijzing, maar omdat ik nog maar 1 eierstok en eileider heb, had de gyn me gezegd dat ik na een half jaar proberen langs mocht komen en dat ik niet hoefde te wachten tot tenminste een jaar.. Mn medische achtergrond zal ook wel de reden zijn waarom de huisarts zonder pardon de verwijzing heeft uitgedraaid.
Ik baal een beetje :/ Eindelijk eens een positieve ovulatietest gehad, ik super blij en zin om te klussen en mijn vriend zegt steeds alles best te vinden maar als het moment daar is heeft hij toch ineens geen zin... Resultaat is 1x geklust in mijn vruchtbare periode. Tuurlijk 1x kan genoeg zijn maar ik heb nu het gevoel dat het nog 10 jaar kan gaan duren op deze manier.
����NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ���� 15. (9) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kivndje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje SW1990, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sandywich, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje LaDebs, ?? Jaar, 7e ronde, 2e kindje 16. (4) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1ste kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3de kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1ste kindje 17. (5) Duimpje86, 29 jaar, 1ste kind, 9e ronde Lala90, 25 jaar, 1e kindje, 13de ronde (7de na MA) Lach, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje LJJ - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Unkownm, 19 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (2) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje 19. (3) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 20. (6) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje Its Mine, 22jaar, ronde 3, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e ronde na v.mk), 1e kindje Nora90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 21. (3) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Datumloos. (5) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 37 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
duurt 3 dagen maar volgens mij is het gelukt om mezelf op de lijst te zetten.... Nu afwachten................................................ (grrrr)
Even vraagje heb al 3 dagen positive ovulatir test alleen sinds vandaag al binnen 1 minuut moet ik dan vanuit gaan dat vandaag mij ei is
hier precies hetzelfde, en dan klaagt mijn vriend ook nog dat het al lang duurt voordat we zwanger worden. ja raar he als je niet vrijt wanneer het moet
Ohh oke ik dacht al.volgensmij was je niet heeel lang bezig ofso maar met die achtergrond is t wel.begrijpelijk. Hoop dat je alsnog een positieve test hebt deze ronde! Wie heeft dit ook? Ik voel af en toe een plopje in mn buik?
Ahh dat is niet leuk..ik moest mn man soms ook gewoon dwingen. Gelukkig is dat nu voorbij. Maar 1 keer kan al genoeg zijn ik hoop t echt voor je
Kan me voorstellen dat je ervan baalt.. Ik zou er wel met hem over praten is niet leuk dat elke keer als je in je vruchtbare dagen zit hij niet wilt klussen.. Hij wilt toch ook een kindje!
Deze ziet er wel positief uit! Zagen je andere er ook precies zo uit? Heb je een foto van al je testen bij elkaar? Volgens mij zolang je je lh piek heb springt je ei nog niet..
Ah dat is zeker balen! Maar wat de andere al zeggen... 1x kan genoeg zijn 😉 Misschien niet meer tegen je man zeggen? Gewoon verleiden.... hihi
Lieve meiden, Ik zie bij iedereen zulke mooie ovu testen! Ik heb ze voor het eerst gebruikt en dus ook meteen niet goed gebruikt. Ik heb dus geen knaller geconstateerd. Ik zou volgens mijn menstruatie schema, met een cyclus van 27/28 dagen, afgelopen donderdag mijn sprong moeten hebben gehad. In de ochtend had ik dus een heel licht streepje, soort tuur streepje. Pas zaterdagochtend weer getest, toen ook een heel licht streepje. Kan het zijn dat vrijdag alleen mijn piek is geweest? Jullie hebben meer ervaring volgens mij, haha. Maarja met schaamte gezegd; we klussen echt elke dag dus ik zal het sowieso niet hebben misgelopen.. Toch wel fijn om te zien op een ovutest dat je een lh piek hebt. Nu nog 1,5 week wachten...
Je was inderdaad niet lekker de vorige cyclus! Duurt best lang je hoestbui! Hopelijk krijg je er iets voor! Ik hoop echt dat het raak is voor je, krijg je weer een boost zelfvertrouwen van. Zelfvertrouwen naar je lichaam toe! Komt goed anders heb je altijd de gyn die je zult gaan helpen !
Wat jammer dat je je piek niet hebt gemeten.. Maar je berekend wanneer je eisprong is? Want niet iedereen heeft standaard op de helft haar eisprong. Ik had vorige twee cyclussen ei op cd18 en cyclus duurde 30 dagen.. Daarvoor op cd 23 en cyclus duurde 34 dagen.. Nu op cd24.. En waarschijnlijk is mijn cyclus dan ook weer langer. Ik heb namelijk een kortere LF dan gemiddeld (dat is dus 14, volgens het boekje, en die van mij 12) Maar als je elke dag seks hebt mis je hem gelukkig niet! Dus geen kans gemist.
����NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ���� 15. (9) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kivndje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje SW1990, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sandywich, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje LaDebs, ?? Jaar, 7e ronde, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 10, 1e kindje 16. (4) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1ste kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3de kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1ste kindje 17. (5) Duimpje86, 29 jaar, 1ste kind, 9e ronde Lala90, 25 jaar, 1e kindje, 13de ronde (7de na MA) Lach, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje LJJ - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Unkownm, 19 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (2) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje 19. (3) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 20. (6) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje Its Mine, 22jaar, ronde 3, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e ronde na v.mk), 1e kindje Nora90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 21. (3) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Datumloos. (5) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 38 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hallo allemaal, Ik heb mezelf net even toegevoegd aan de lijst. Hoop dat dat goed is gegaan. Ik zal mezelf even kort voorstellen: September 2014 ben ik gestopt met de pil. En hebben we eerst gekeken hoe mijn cyclus zou zijn. Dit i.v.m. medicatie die ik slik i.v.m. een verhoogde prolactinewaarde en het hebben van een eisprong. Na een korte periode was mijn cyclus aardig regelmatig en zijn we serieus bezig gegaan met onze kinderwens. Temperaturen en ovulatietesten enz. Tot op heden nog geen enkele zwangerschap. Twee weken geleden bij de huisarts geweest en doorverwezen naar het ziekenhuis. Aan de ene kant erg fijn, maar tegelijkertijd heel spannend en een naar idee dat het (nog) niet zelf gelukt is. Maar goed, deze ronde gaan we er gewoon nog weer fijn voor. Ik verwacht over een week ongeveer mijn NOD. Dus we gaan het zien. Hoop dat de MMM niet meer nodig is. Hoop dat dit niet direct teveel informatie is, maar ik vind het altijd ook erg prettig om te lezen met wie ik in de lijst zit en hoe het met jullie allemaal gaat. Succes met het zoeken naar de eisprong en voor de mensen naast mij op het wachtbankje. Zullen we de klok even een stukje vooruitzetten?
Welkom! Wat jammer dat het jullie nog niet gelukt is.. Hopelijk is de mmm niet meer nodig voor jullie en test je over een week positief. Tot die tijd gezellig bij ons op het wachtbankje. Ik zit er ook op inmiddels. Nu de tweede officiële ronde voor ons eerste kindje. Vind het erg spannend allemaal.