Dank je! Het is ook erg spannend allemaal, zeker omdat ik geen idee heb wat je er van kunt verwachten (een zwangerschap) Eerlijk gezegd lijkt dat mij doodeng. Maar goed, het duurt ook niet voor niets 9 maand. En tja, ik weet dat er dames zijn die al veel langer wachten, dus wat dat betreft mag ik niet mopperen/klagen vind ik.
Zou deze lijst aangehouden willen worden? Ik zie dat iemand zichzelf erop heeft gezet met een oudere lijst, waar mijn nod nog op de 20ste staat die had ik aangepast naar de 21ste.
Dames ik heb besloten om met een extra gevoelige test te gaan testen op woensdag 16 maart. Dan zit ik 5 dagen voor m'n nod 😁 spannend. Ik hoop op veel roze hier ☺️
����NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ���� 15. (9) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kivndje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje SW1990, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sandywich, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje LaDebs, ?? Jaar, 7e ronde, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 10, 1e kindje 16. (4) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1ste kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3de kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1ste kindje 17. (5) Duimpje86, 29 jaar, 1ste kind, 9e ronde Lala90, 25 jaar, 1e kindje, 13de ronde (7de na MA) Lach, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje LJJ - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Unkownm, 19 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (2) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje 19. (3) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje 20. (6) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2de kindje Its Mine, 22jaar, ronde 3, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e ronde na v.mk), 1e kindje 21. (3) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Nora90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos. (5) Koekie2, 30 jaar, ronde 8 ( 1e ronde na vroege miskraam ) 3e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 38 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi Nora, Dat ben ik net geweest. Maar ik had de nieuwste lijst aangehouden, dus ging er vanuit dat die klopte. Heb nu mijn lijst van net even opnieuw erop gezet en jouw datum aangepast. Volgens mij moet het nu goed zijn?
Thanks meid ☺️ ik ging net ff terugkijken en zag dat ieman anders de oude lijst had gebruikt waardoor huidig dacht dat het de nieuwe was haha Kan gebeuren hoor.
Nee na mijn wijziging kwam niemand er meer bij behalve jij dus de lijst klopt gelukkig zo ☺️
����NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 ���� 15. (10) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje SW1990, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sandywich, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje LaDebs, ?? jaar, 7e ronde, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 10, 1e kindje 16. (4) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1e kindje 17. (5) Duimpje86, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Lala90, 25 jaar, 13e ronde (7e na MA), 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje LJJ - 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Unkownm, 19 jaar, ronde 4, 1e kindje 18. (2) Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje 19. (4) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 13 (2e na mk), 1e kindje 20. (5) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Its Mine, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e na v.mk), 1e kindje 21. (4) Nic2910, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Nora90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos. (3) Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 37 Wachtbankje (27), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Welkom hier! Wat spannend en vervelend dat jullie naar het ziekenhuis zijn doorverwezen. Kan me voorstellen dat dat erg moeilijk is. Je wilt het zo graag en dan lukt het niet.. Ik hoop dat je alsnog deze ronde en mooie positieve test in handen krijg en de MMM jullie gespaard blijft! Wij zijn zelf nog niet lang bezig. Afgelopen november gestopt met de pil en vorige ronde (ronde 2) een positieve test in handen, helaas met 5 weken een v.mk gekregen. Nu dus in ronde 3 beland, en vandaag 1 dpo dus we moeten nog even geduld hebben De klok een stuk vooruit zetten lijkt mij een goed plan!
Ik heb mijzelf er even bijgeplaatst, vandaag een positieve ovulatietest dus ik denk morgen mn ei (ik wacht even met op paars tot mn temp het bevestigt). Mijn LF is maximaal 10 dagen, dus heb mij nu op 19 maart gezet. Wij zijn bezig sinds februari 2015. Helaas in juli een miskraam en begin februari weer. Na een cyclus zonder eisprong, nu voor het eerst weer een kans! Ik ga zo even jullie verhalen bijlezen!
Welkom nieuwelingen 😄 Meiden ik word denk gek.... heb ineens overal steekjes en irritante pijntjes... en mijn reuk is weer erg sterk! Had k bij mijn vorige zwangerschap ook...m maar dit is onmogelijk... vrijdag mijn ei gehad dus kan nooit hierbij horen 😂
Wat heftig en verdrietig dat je 2 miskramen achter de rug heb Gelukkig heb je wel je ei weer kunnen vinden. Hopelijk deze maand een positieve test en een kleintje dat wel bij jullie blijft!
Ja, het is een beetje een dubbel gevoel zo'n doorverwijzing. Vriendlief is er erg nuchter over. Maar goed, we wachten het wel af. Eerst mijn NOD nog, dus wie weet kan het allemaal afgezegd worden. Jij hebt ook al wel heel wat meegemaakt zeg. Heftig hoor! Wat moet dat ook vreselijk zijn. Sterkte met wachten en dan hopen op een plakker
Ook alweer een heftig verhaal Frummels. Bijlezen moet ik ook nog even doen ja. Dat is wel fijn om op de hoogte te zijn he. Spannend of je een eisprong krijgt. Hopelijk kom je snel bij ons op het wachtbankje zitten.
Wat sneu die miskramen 😣 Ik hoop van harte voor jullie snel een positieve test! Net als voor alle andere
Dat herken ik wel hoor. Ik dacht ga dit forum even een tijdje niet bekijken, maar dat lukt mij helemaal niet. Vandaag last van krampen/steken/trekkende pijn bij mijn baarmoeder enz. Dan ga je toch gelijk weer van alles denken. Maar ik had mijn eisprong woe/do, dus ook dat zal vast en zeker nog niet kunnen. We moeten het maar weer geduldig afwachten he.
Zaterdag 1, dus nu 3... 😂 k spoor niet helemaal hoor... maar moet zeggen dat ik wel t idee heb continu in me broek geplast te hèben en alleen maar slijm te hebben.... ach... t zit tussen me oren...🙈
Bedankt voor de lieve reacties! Jullie zijn lekker actief hier! Ik lees dat hier veel meiden zitten die een miskraam ik meerdere hebben meegemaakt, wat komt het toch veel voor! Hopelijk een mooie roze lijst! Vorige keer moest ik een half jaar wachten, nu hopelijk sneller zwanger!