NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door DRLB, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianciie

Bianciie Actief lid

12 okt 2015
    100
    18
    18
    Vrouw
    A.s. zondagochtend ga ik testen (2 dagen voor NOD).. gelukkig heb ik het druk met werk dan gaat de tijd wat sneller ;)

Allemaal sterkte met wachten en success met testen!

2. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Haha dat heb ik ook meteen na mn eisprong, vond t al raar hoe het zo snel al kon 😂

3. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Altijd handig dat het bericht 2x geplaatst word :p

4. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Zit nu op 6DPO en heb echt nog nergens last van.. Deze week ook druk met huisjes bezichtigen enzo, dus heb mn hoofd er helemaal niet naar staan.. Heerlijk vind ik dat! Zondag ga ik testen denk ik. Dan zit ik 1 dag voor NOD, 11 DPO.

Nora90, ik werd net helemaal vrolijk over je berichtje dat je je zo goed voelt en dat je zo gelukkig bent.. Hou dat gevoel vast meid! Geniet..!! :D

5. snoop222

snoop222 Actief lid

3 feb 2016
    154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik heb een vraag ben echt even de weg kwijt welke ovulatietetst ik moet aanhouden.
    de testen van boven naar beneden vrijdag tot vandaag
    en de streepjes van gisteren die kwamen eerder donkerder äls de controle streep gelijk binnen40 sec een knaller!!moet ik die aanhouden..

Bijgevoegde bestanden:

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    De meest rechtse op de foto hoer zou ik aanhouden! Dat is echt een knaller..

7. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Je eerste 3 testen zijn niet positief, en de 4e twijfel ik over.. Ik denk dat die van vandaag(onderste) het donkerst is dus dan zal ik die als je piek aanhouden;)

8. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat je er niet zo mee bezig bent! En wat leuke huizen bezichtigen! Dan heb je wel andere dingen aan je hoofd ja:)

9. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wat goed dat jullie zolang kunnen wachten ik zit te denken om 7dpo al te testen haha had plaatjes gezien op.google waarbij mensen al een licht positieve test hadden.

10. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    7dpo is wel heel vroeg hoor:p het kan zijn dat het dan nog niet eens ingenesteld is of juist op dat moment aan het innestelen is..
    Op internet staan vast plaatjes van 7dpo maar hoe zeker zijn die mensen van hun ei? waarschijnlijk hebben die mensen dan hun ei eerder gehad dan gedacht;)

11. unkownm

unkownm Lid

25 feb 2016
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is mij ook opgevallen dat ik na mn ei zere borsten heb en ze lijken groter te zijn haha. Ik ga denk ik gwn wachten met testen tot mn nod (17 maart, als ik het volhoud)

Welke testen raden jullie aan dames?

12. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    De Kruidvat 2 voor €5,-

13. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje.. Ik heb sinds een uurtje of wat een heel erg trekkerig gevoel aan een kant vlakbij mijn lies. Het zit iets meer aan de voorkant.
    Nog nooit gehad. 🙈 Here we go! Hahaha. Hoewel het nog wat vroeg is..

14. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Hahaha dat alle kwaaltjes een zwangerschap kunnen zijn en dat ik gewoon moet relaxen. Vanmorgen maar snel geplast want ik ben ook zo'n gladiool die bijvoorbeeld bij 6/7dpo wil testen 😛.

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Er zijn idd dames die al vroeg iets zien, maar dat is wel de minderheid van de vrouwen..
    Een negatieve test op 7dpo kan heel goed vals negatief zijn. Maar een positieve test op 7dpo kan je ook een hoop blijdschap geven terwijl het dan ook nog echt heel goed mis kan gaan..

Hoevaak ik dat hier op het forum al niet heb gezien, vroeg een licht streepje, maar toch gewoon ongesteld worden..

Als je je hier niet te veel door laat beïnvloeden, kun je op 7dpo al een testje wagen, maar als je er erg gevoelig voor bent, raad ik echt aan om wat langer te wachten..

Heb weleens gelezen: Innesteling tussen 5 en 10 dpo (er zijn dames die zelfs zeggen tussen 6-12 dpo) en pas na een paar dagen na innesteling is het HCG hoog genoeg voor een gevoelige test.. Heb ooit al wel eens gelezen dat dit pas 4 dagen na innesteling is..

Heb er zelf geen ervaring mee, maar het zijn gewoon even wat gegevens waaruit je kunt opmaken dat vroeg testen echt helemaal niets wil zeggen..

16. lennermylan

2 okt 2008
    5
    0
    1
    Hallo Dames,

Mag ik hier meekletsen.

Ik ben 35j en moeder van 3 zonen 13j 11 j en 5 jaar.

Na de jongste spiraal geprobeerd maar die was binnen het jaar er terug uit.
    Dus ik neem geen anticonceptiemiddel sinds geboorte van de jongste .
    ik voel me gewoon veel beter zonder al die hormonen (partner weet dat ik niets inneem)Als we seks hebben is het zingen voor de kerk uit methode nog nooit geen probs mee gehad.
    Voor mij was het aantal kids zo goed.
    Af en toe denk ik er wel eens aan maar niet om te zeggen heb er echt nood aan
    Een gesprek een vierde kindje is niet aanbod gekomen met partner.
    Als het komt dan komt het wanneer het moet komen dan beslist de natuur erover

Met drie kids is het idd druk.
    Doordat ik niets inneem en toch wel een beetje wil weten wanneer ik ongi moet worden heb ik een app op mijn gsm dus kan perfect mijn cyclus in het oog houden hoelang de cyclussen duren
    Kzal even enkele maanden opschrijven hoelang cyclus duurt.

Oktober 2015 32 dagen
    November 2015 29 dagen
    december 2015 27 dagen
    januari 2016 28 dagen
    februari 2016 32 dagen

Die app staat ingesteld op 34 dagen cyclus.Omdat ik vroeger meestal ongi werd rond 34 dagen.

Laatste regels waren 15 februari 2016 eisprong zou zondag 6 maart zijn (voor een cyclus van 34 dg).(Niet gevoeld van krampen zondag dagen ervoor ook niets speciaal) vandaag wel een bweik mottig gevoel maag ligt precies wat overhoop )

Sex gehad op donderdag 3 maart en zaterdag 5 maart (nu helemaal niet opgelet) dus de kans is denk ik wel vrij groot dat ik zwanger zou kunnen zijn .Nieuwe regels zouden beginnen op 20 maart

Moest ik zwanger zijn is het welkom dit word een spannende maand
    Wat denken jullie ?

Gewoon uit benieuwdheid heb ik een ovulatietestje er tegen aangegooid en die geeft nu een zeer lichte streep dus ik denk wel dat eisprong voorbij is.(eisprong geeft kalender weer op zondag 6 maart)

17. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
    @lennermylan
    Zo'n huis vol mannen lijkt me inderdaad lekker druk
    Het klinkt wel alsof je vruchtbaar hebt kunnen zijn de laatste keren dat je sex had, ik denk niet dat één ovulatietestje na je twijfels veel zin heeft, mijn ovulatietest is namelijk maar 1 avondje positief geweest.
    Ik kom zelf ook uit een groot gezin en bij de vierde deden mijn ouders aan 'perodieke onthouding' maar toch is mijn moeder zwanger geworden. Alles is mogelijk, je kan een keer iets later ovuleren dan verwacht bijv.
    Spannend. Wat hoop je zelf?

18. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Jeetje je maakt het wel heel spannend voor jezelf zeg haha... fijn dat mocht het zo zijn het goed is, dat scheelt alweer een hoop! Vriendin van mij deed ook 4 jaar lang de zingen uit de kerk methode en is inmiddels over 2 weken uitgerekend 😉

Er zit niks anders op als rustig afwachten.

19. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Mijn nod zou 19 maart zijn.... dus vrijdag zit ik op 7dpo... k ga dan nog niet testen want is de teleurstelling straks mega groot... hihi nerd ben ik... k ga proberen te wachten tot ik ongesteld ben... tenzij ik daarvoor allemaal zelfverzonnen kwaaltjes heb 😉

20. RozeNikki

RozeNikki Actief lid

2 feb 2016
    141
    0
    0
    Ja je lichaam kan je goed voor de gek houden 😅

Deel Deze Pagina