NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door DRLB, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dan denk ik dat je gevoel klopt en je piek gemist hebt en nu op het wahtbankje zit! Dat wordt weer aftellen richting NOD!

2. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Wat vervelend Perdiz:(
    Had zo gehoopt dat je je ei nog kon vinden..
    Kan me voorstellen dat je er door heen zit, dit is echt kl*te!!
    Hoop echt dat de huisarts jullie kan helpen en je snel een positieve test in handen mag hebben!

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Perdiz wat rot zeg dat bloed. Weet je zeker dat het je menstruatie is? Aan je kaartje te zien heb je idd geen ei gehad. Heb je vorige rondes ook iets gebruikt om je ei op te sporen? Ik heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen niet elke ronde een ei hebben en veel vrouwen hebben last van spotting, maar ineens zo'n korte ronde zonder ei is toch vreemd. Goed dat je naar de huisarts gaat, al denk ik niet dat die er veel over kan zeggen, maar wellicht word je doorgestuurd.

4. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    kan me voorstellen dat je nu helemaal ongedudldig wordt! :D
    Hoeveel dpo ben je nu?
    Het zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn!

5. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Ja vorige maand ook alleen maw vage lijntjes op de ovulatietesten. Ook 2x per dag een groot gedeelte van de maand getest. Vandaar de start met tempen.

Denk je echt dat de huisarts me niet doorstuurt? Dan ga ik namelijk heel hard huilen. Want het klopt gewoon niet bij mij.... :(

6. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zo, eventjes 2 dagen niet online geweest, maar hier een kleine update van mijn kant.

Zondagavond kreeg ik erge steken aan de linkerkant van m'n onderbuik, wat precies voelde als de bbz. Natuurlijk als dat het geval zou zijn kan ik er nu nog niks van merken, maar toch maakte het me ontzettend angstig. Ik heb dus met 7dpo voor m'n geruststelling (gisteren) een test gedaan, deze was nog negatief (natuurlijk), maar het luchtte ontzettend op.
    De pijn is nu weggezakt, maar heb nog steeds veel last van m'n linkeronderrug en zij. Ik heb het idee dat het te maken heeft met constipatie/lucht. Heb altijd al gevoelige darmen gehad..

Vandaag op 8/9 DPO is mijn temperatuur ineens flink omhoog geschoten. Het lijkt ook of ik nu echt ziek word en het koorts is.. Al zou de temp dan nog wel nog hoger moeten zijn.

Morgen lekker vrije dag en beetje rustig aan doen. Hopelijk kan ik me inhouden tot donderdag met voor t echie te testen :D.

Zo.. Nu even alles teruglezen ^^.

7. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het word al erg spannend hier zeg 😁 zo kom ik m'n wachtdagen wel door hoor. Lekker lezen hoe de dagen verlopen van de dames wiens nod al in de buurt is. Ik kan in elke val niet wachten op de eerste roze streepjes voorbij te zien komen !!

8. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Meis, daar gaan we niet vanuit... die kleine was vast een mooi plekje aan t zoeken om zich te settelen.... Vast een meisje, die moeten altijd lastig zijn ;)

Nee zonder gekheid... ik hoop niks bbz, gewoon goed! en dat je donderdag dan voor het echie een mooie test vast heb, dikke knuff!

Ps. je temp in indd mooi omhoog geschoten! Ik heb geen verstand van tempen, maar kan wel zien dat dat goed is!!

9. Puckeltje

helemaal mee eens!

10. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wauw oké, waarom begin ik hierom te huilen? Net bij RTL boulevard ook een meisje uit Syrië wat aan het zingen wat bij the voice kids en ook tranen met tuiten... Like.. Whut?

Las net ook dat veel creamy afscheiding ook goed is... Ik heb daar steeds meer van! o_O
    Ik wil echt niet teveel gaan hopen nu... Zeker aangezien de testen tot nog toe negatief zijn (logisch ook)..

11. Its Mine

Its Mine Actief lid

17 jan 2016
    156
    0
    0
    Huisvrouw :)
    Amsterdam
    Omg, deze maand voor het eerst mijn ei weer rechts gevoeld EN echt veel meer afscheiding dan voorheen! Wie mij van de vorige nod forum nog kent, ik was evht kurkdroog haha (echt een vies praatje dit). Ik heb echt hoop gekregen deze ronde!

12. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Bedankt voor jullie reactie meiden. Ik hoop het ook zo erg.
    Ik weet niet meer wie het vroeg. Woensdag en donderdag piek dus ik denk nu +- 5/6 Dpo. Hoeveel dagen heb je nodig na innestelling met de kv test? Iemand die dat weet?

13. Puckeltje

Niet huilen!!! Dat mag pas je de posi test heb... kusje erop?

Afscheiding altijd goed!

14. Puckeltje

Ben er niet echt in thuis! Maar as je innesteling rond de 5-10 is... zou ik persoonlijk beginnen rond 9 met kv.... denk ik :cool:

15. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Spannend meis...
    Volgens mij wel een dag of 3/4. Ik hoop een roze streepje!

En wat leuk om te lezen dat iedereen hier al lekker onrustig begint te worden. Inclusief mezelf.
    Ben er vandaag achter gekomen dat mijn ei een dagje later was, Dus vandaag pas 3dpo ipv 4... Nog langer wachten!!
    Heb wel een vervelende trekkerige pijn bij mijn lies al de hele dag. Ik heb dit echt nooit daar. Heeft een van jullie dit wel eens gehad?

16. Puckeltje

Moet ik dit positief zien of ben ik nu weer knettergek aan t worden?! :p

Bijgevoegde bestanden:

17. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Omg ik wil ook!!
    Sorry.. Helpt niet echt he? :p.

Heb normaal nooit zo'n zin in fruit, en nu lijkt het me heerlijk! Vanmiddag ook kiwi's zitten eten.

18. Puckeltje

Dit is echt niet lekker hoor... met suiker en chocola enzo :p;)

19. Puckeltje

Wat fijn!! Nu snel hopen op een posi test!!

20. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bahbah, snap niet dat je het binnen houdt!

..:cool:

Deel Deze Pagina