NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door DRLB, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Ik had dit de vorige ronde toen ik zwanger was vanaf 5dpo last van mijn linker lies en last van mijn onderrug ook vooral links..dus wie weet?!:p

2. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

*vind-ik-leuk*

3. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Even een vraagje voor de dames die al een kindje hebben:
    Heeft 1 van jullie ooit na de bevalling haar buik afgebonden? Om deze weer strak te krijgen?
    Een vriendin van mij heeft 4 kinderen maar aan haa lichaam valt dat totaal niet te zien, zij heeft dus na elke bevalling haar buik strak afgebonden. Ben benieuwd of meer vrouwen dit doen?

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Laten we het hopen. Het is nu wel nog wat vroeg bij mij.
    Het doet echt wel behoorlijk pijn. Vooral als ik opsta, maar voel het ook de hele tijd als ik zit.

5. Puckeltje

uhhh nee.... ben daar ook niet in thuis. Ik heb gedacht, ik zie het wel....
    Ik ben nooit helemaal meer op me oude gewicht gekomen.. maar ik doe er ook niks aan eerlijk gezegd. Ik sport niet, ik fiets veel voor me werk maar verder eet ik alles waar ik trek in heb en denk trek in te hebben/krijgen :p:D

een week na me bevalling voor het eerst naar buiten, en in mijn eigen broek ;)

6. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Bij mij was het echt een zeurderig gevoel, wat wel constant aanwezig was 2/3 dagen lang. ben benieuwd!

7. Its Mine

Its Mine Actief lid

17 jan 2016
    156
    0
    0
    Huisvrouw :)
    Amsterdam
    Haha ja ook voor jou! Iedereen trouwens!

Ik zit hier aan de chocolade soesjes :)

8. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik heb dit niet gedaan en zie er bijna uit als voor m'n zwangerschap. Ik geloof er niet zo in. Combinatie (denk ik) van genen, voeding en beweging).

9. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Zenuwslopend he? Hier ook vieze natte bende.

10. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Hier al een tijdje krampen, net als wanneer ik net ongesteld ben geworden. Maar ik zit pas op 6 DPO.
    Ben bang dat mijn lijf van slag is en ik gewoon weer eerder ongesteld ga worden.
    Laatste maanden is het sowieso elke keer weer vreemd. Afgelopen ronde ruim 10 dagen bloedverlies gehad.

11. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen, maar k zou zeggen geef de moed niet op.
    Rond 6dpo vind de innesteling plaats dus wie weet is dat wel wat je voelt?

12. Juffie33

Juffie33 Actief lid

20 sep 2015
    239
    7
    18
    Vrouw
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Dat zou super zijn. De kramp lijkt nu weer bijna weg.
    Morgen maar eens kijken hoe ik mij weer voel.

Nog een rara vraag, kijken er meer dames elke dag naar hun borsten en tepels om te zien of er iets opvalt?
    En de dames die al een kindje hebben, hoe snelis jullie dit opgevallen? Of was dat zeker geen eerste signaal?

13. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ga echt m'n best doen deze rond om niet zo op elke scheet te letten haha ik merk wel dat ik wel afgeleid ben door jullie verhalen. Ik doe gewoon alsof ik niet meedoe aan deze ronde hahaha. Het werkt wel tot nu toe.

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik heb bij mijn twee zwangerschappen licht positief getest met kV 2x5 op 11dpo.

15. SW1990

SW1990 Lid

10 feb 2016
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Vakantieganger Ik hoop zo voor je dat het een innestelingsbloeding was. Ik heb opeens toch heel veel dikke witte afscheiding en krampen links onderin. Ik wilde net 'gezellig' doen met mijn vriend, maar dat ging gewoon niet.

Ik ben zo benieuwd. Ik ga maar proberen te slapen. Morgen weer een dag om over alle kwaaltjes te praten hihi!:):):)

16. Puckeltje

Hè wat jammer sw1990! Hopen dat t morgen weg is...

Wat betreft de tepels/borsten. Mijn vorige zwangerschap was dwars Door mijn pil heen, dus kan niet zeggen welke dag precies mijn tepels donkerder werden. Kan wel zeggen dat ze donkerder werden....;) heb je niet veel aan hè hihihi

17. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    #797 Vakantieganger, 9 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2016
    Bij mij was dit geen signaal. Ze groeide rond een week of 6 heel hard.

Ik duim voor je. Ik houd meer mijn afscheiding in de gaten. Hopen dat de kramp iets goeds te betekenen had.

18. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Lief van je :). Ik hoop het ookzo erg.
    Jouw kwaaltjes klinken ook hoopvol. Ik vond seks tijdens de zwangerschap heel fijn maar ook best gevoelig. Dus wie weet..

19. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Hoi dames iedereen op t wachtbankje inmiddels..ik.vind het weer heel spannend al is et mn tweede keer.
    Ik heb totaal nergens last van geen kwaaltjes alleen af en toe een plopje in mn buik.
    Dat had ik by myn vorige zwangerschap ook dat ik geen kwaaltjes had, die plopjes zijn wel nieuw.

Ik moet helaas nog wachten tot maandag dan ben ik pas 8dpo en dan ga ik testen.

Kan niet wachten ook op jullie testen

20. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Testte je bij je vorige zwangerschap ook zo vroeg positief, dat je nu relatief vroeg weer gaat testen?
    Of ben je gewoon, net als iedereen hier, mega ongeduldig :p?

Deel Deze Pagina